چهارشنبه , می 8 2024

کلیپی از بازی کنسل شده Batman لو رفت

استودیو Monolith Productions، پیش از عرضه بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor، در حال کار روی یک بازی مرتبط با بتمن بود. چندی پیش، کلیپی از بازی کنسل شده Batman منتشر شد.

این بازی که با نام Apollo Code شناخته می‌شد، در دنیای فیلم‌های نولان قرار داشت و یک بازی جهان باز بود. قصد داشت که از مکانیک‌های مخفی‌کاری و مبارزات سری آرکهام بهره‌برداری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کلیپ لو رفته از بازی کنسل شده Batman

کلیپ لو ذفته از بازی بتمن ، نشان می‌دهد که این بازی تمرکز بر سیستم نمسیس دارد که در نهایت در بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor استفاده شد.

تصاویری از بازی بتمن که لغو شده بود، توسط یک کاربر به نام SpideyRanger در توییتر منتشر شدند و به نظر می‌رسد حتی کریستوفر نولان نیز برخی از طراحی‌های سازندگان را تایید کرده بود؛ اما این پروژه به دلیل اینکه برادران وارنر نمی‌خواستند دو فرانچایز متفاوت بتمن به صورت موازی در صنعت ویدئویی گیم وجود داشته باشد، لغو شد.

پروژه Apollo ، یک آغار قدرتمند بود که می‌توانست یک بازی بزرگ را به وجود آورده و از سیستم نمسیس به طور گسترده استفاده کند. سیستم نمسیس به گونه‌ای عمل می‌کند که دشمنان قادر به یادآوری و تکامل شخصیت بازیکن هستند و با تجربه‌های قبلی تعامل می‌کنند و رفتارشان را به تناسب آن تغییر می‌دهند.

در حال حاضر، استودیو Monolith Productions در حال کار بر یک بازی مرتبط با واندر وومن (Wonder Woman) است که قصد دارد به خوبی از سیستم نمسیس بهره‌برداری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استفاده از سیستم نمسیس در بازی‌های دی‌سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =