یکشنبه , می 19 2024

لارا کرافت سرشناس‌ترین کاراکتر تاریخ بازی به انتخاب گیمرها شد

[ad_1]

لارا کرافت، ستاره بازی Tomb Raider، سرشناس‌ترین یا معروف‌ترین کاراکتر تاریخ بازی به انتخاب گیمرها شناخته شد. کاراکترهای مطرح دنیای بازی از جمله ماریو، سونیک، مأمور 47، کریتوس و… در نظرسنجی جدید بفتا مقابل هم قرار گرفتند. گیمرها با شرکت در نظرسنجی، لارا کرافت را به‌عنوان معروف‌ترین شخصیت تاریخ بازی انتخاب کردند.

دنیای بازی پر از شخصیت‌های جذاب و به‌یادماندنی است. از مستر چیف گرفته تا ماریو و کراش، هر کدام میلیون‌ها نفر طرفدار دارند. آن‌قدر کاراکتر مطرح در دنیای بازی وجود دارد که انتخاب یکی از آنها کار ساده‌ای نیست. کمیته برگزاری مراسم اهدای جوایز بفتا تصمیم گرفت تا یک نظرسنجی برای انتخاب معروف‌ترین شخصیت تاریخ بازی تدارک ببیند. گیمرها در این نظرسنجی شرکت کردند و در نهایت لارا کرافت به‌عنوان معروف‌ترین کاراکتر تاریخ بازی انتخاب شد.

بیستمین مراسم بفتا قرار است ماه آینده برگزار شود و کمیته برگزاری تصمیم به نظرسنجی از گیمرها گرفته است. گیمرها هفته گذشته در طی یک نظرسنجی، بهترین دنباله یک بازی را انتخاب کردند. Red Dead Redemption 2 به‌عنوان بهترین دنباله یک اثر تعاملی شناخته شد. نظرسنجی جدید مربوط به معروف‌ترین شخصیت تاریخ بازی است که البته افراد زیادی در آن شرکت نکرده‌اند و دامنه آماری بفتا، چندان قابل استناد نیست.

لارا کرافت معروف‌ترین کاراکتر تاریخ بازیمعروف‌ترین کاراکتر تاریخ بازی

نتایج نظرسنجی امروز در وب‌سایت رسمی BAFTA منتشر شد. بیش از چهار هزار نفر در نظرسنجی شرکت کرده بودند و لارا کرافت را به‌یادماندنی‌ترین شخصیت تاریخ بازی انتخاب کردند. مشخص نیست لارا کرافت چند درصد از آراء را به خود اختصاص داده، اما نتیجه نشان می‌دهد که او اهمیت زیادی برای گیمرها دارد و توسعه‌دهنده این سری باید توجه بیشتری به این شخصیت کند.

ماریو مقام دوم را در نظرسنجی کسب کرده است. لوله‌کش مشهور دنیای بازی، طرفداران زیادی دارد. مقام سوم اما به مأمور 47 از بازی هیتمن رسیده است. این مأمور مخفی توانسته کاراکترهای مشهوری مانند کریتوس و سونیک و مستر چیف را شکست دهد. جایگاه چهارم به سونیک اختصاص دارد. مستر چیف و کریتوس به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و نهم قرار گرفته‌اند. شخصیت شادوهارت از بازی Baldur’s Gate 3 نیز جایگاه دهم را به خود اختصاص داد.

نظرسنجی انتخاب معروف‌ترین شخصیت تاریخ بازی چندان جامعه آماری بزرگی ندارد. بدون شک یک جامعه آماری متفاوت منجر به ثبت نتایج متفاوت می‌شد. نظر شما چیست؟ سرشناس‌ترین یا معروف‌ترین کاراکتر تاریخ بازی از نظر شما کیست؟

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پنج =