جمعه , آوریل 26 2024

منفی ترین شخصیت های انیمه ای [ 13 مورد از شرورترین ها ]

منفی ترین شخصیت های انیمه ای احتمالا مهم‌ترین شخصیت‌های این انیمه‌ها هستند؛ چرا که هیچ قهرمانی بدون حضور شخصیت شرور و منفی داستان به قهرمانی نمی‌رسد. اگر سیاهی نباشد؛ نور خورشید خیلی به کار نمی‌آید. به همین دلیل شناخت این شخصیت های منفی انیمه ای بسیار مهم است.

سازنده‌های انیمه‌های ژاپنی وقت زیادی را صرف ساختن شخصیت‌های منفی خود می‌کنند. هرچه شخصیت منفی انیمه قوی‌تر و قدرتمندتر باشند؛ چالش‌هایی که قهرمان داستان با آن‌ها روبه‌رو می‌شود بیشتر شده و داستان جذاب‌تر می‌شود.

معرفی منفی ترین شخصیت های انیمه ای

منفی ترین شخصیت های انیمه ای نه‌تنها پتانسیل‌های قهرمانان را شکوفا می‌کنند؛ بلکه بیشتر اوقات پیام اصلی داستان را همین شرورهای منفور به بیننده می‌رسانند. در همین راستا بهتر است که با این شخصیت‌ های منفی انیمه ای بیشتر آشنا شوید؛ چرا که آن‌ها درست مانند قهرمان داستان، بخشی از قلب داستان هستند. در ادامه لیستی از محبوب‌ترین و منفی ترین شخصیت های انیمه ای برای شما تهیه کرده‌ایم.

” البته باید متذکر شد که تمامی توضیحات ارائه شده بخشی از داستان انیمه را فاش می‌کنند.”


تویچیرو سوزوکی-Touichirou Suzuki

تویچیرو سوزوکی-Touichirou Suzuki

نام انیمه: موب سایکو 100 – Mob Psycho 100
تاریخ انتشار: 2016
ساخت استودیو: بونز
ژانر: کمدی| ترسناک| فراطبیعی

توچیرو سوزوکی از دوران مدرسه در هر کاری که می‌کرد کاملا موفق بود. تمام موفقیت‌های این شخصیت منفی انیمه موب سایکو 100 به دلیل قدرت‌های فراطبیعی و جادویی او بوده است. این اسپر قدرتمند، با قدرت فراطبیعی خود، می‌تواند از پس هر کاری بر بیاید. با گذشت زمان، قدرت‌های فراطبیعی تویچیرو سوزوکی هم افزایش پیدا کرد. جوری که دیگر تمام اعتماد به نفس و نیروی او از این قدرت‌ها نشئت می‌گرفت. هرچه اعتماد به نفس او در این زمینه بیشتر شد؛ رفتارهای او هم بدتر شدند. تویچیرو کاملا برخلاف موب رفتار می‌کرد و بر این باور بود که قدرت‌های وی او را از همه بهتر کرده‌اند. همین موضوع باعث می‌شود که برنامه‌ای برای تسخیر دنیا بریزد.

تویچیرو سوزوکی در طی 20 سال تمامی اسپرها را می‌دزدد تا آن‌ها را تحت کنترل خود در بیاورد. سوزوکی برنامه دارد تا زمانی که ارتشی از اسپرها داشته باشد؛ به این کار خود ادامه بدهد. هدف این شخصیت منفی انیمه ای، استفاده از این ارتش برای تسخیر دنیاست. او در این راه با موب روبه‌رو شده و سعی در شکست دادن این اسپر جوان دوست‌داشتنی دارد. سوزوکی بی شک یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای است. جوری که حتی پسر خود او یعنی شو سوزوکی از خانه فرار کرده و علیه پدر خود می‌جنگد. اگر دوست دارید تا بدانید آخر داستان چه می‌شود؛ انیمه موب 100 را از دست ندهید.


راشل – Rachel

راشل – Rachel

نام انیمه: برج خدا – Tower of God
تاریخ انتشار: 2019
ساخت استودیو: تلکوم انیمیشن
ژانر: اکشن فانتزی| ماجراجویی

راشل یکی از بهترین آنتاگونیست‌های انیمه ای است. آنتاگونیست‌ها شخصیت‌هایی هستند که سعی در متوقف کردن قهرمان دارند. راشل در انیمه برج خدا یکی از شخصیت‌هایی بود که همه تصور داشتند در کنار قهرمان داستان است. حتی گاهی این تصور فراتر از آن می‌رفت و تماشاچی بر این باور می‌شد که راشل دلیل زندگی و استقامت قهرمان داستان است؛ اما با پایان فصل اول انیمه برج خدا، همین موضوع باعث می‌شود راشل به یکی از منفورترین و منفی ترین شخصیت های انیمه ای تبدیل بشود.

در طول فصل 1، روند داستان تماشاچی را متقاعد می‌کند که بم به خواسته قلبی خود رسیده و کسی را که او را نجات داده است، پیدا می‌کند. طولی نمی‌کشد که بم راشل را پیدا می‌کند؛ اما نکته عجیب داستان این است که این راشل تا مدت‌ها انکار می‌کند که همان دختر باشد. بم پس از مدتی مطمئن می‌شود که راشل همان دختر است.

 بم در طول داستان زندگی خود را برای راشل گذاشته است و حتی از برج بالا می‌رود تا راشل هم بتواند این کار را بکند. در انتها مشخص می‌شود که تمامی این مدت راشل به دنبال زمانی بوده است که بم را گیر انداخته و بکشد. پایان فصل اول انیمه برج خدا، تمام تماشاچیان را شوکه کرده و راشل را تبدیل به یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای می‌کند. راشل از روی حسادت بم را می‌کشد و می‌خواهد که خود را به‌عنوان قهرمان جا بزند. چیزی که این شخصیت منفی انیمه ای نمی‌داند؛ این است که بم نجات‌یافته و باز می‌گردد.


گارو – Garou

گارو –Garou

نام انیمه: مرد تک مشتی – One Punch Man
تاریخ انتشار: 2015
ساخت استودیو: Madhouse
ژانر: کمدی| ماجراجویی| قهرمانی| فراطبیعی

یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای که تاثیر جامعه روی آینده کودکان را نشان می‌دهد؛ شخصیت منفی انیمه وان پانچ من، گارو است. وقتی گارو هنوز کوچک بود، با دوستان خود بازی هیولاها در برابر قهرمانان را انجام می‌داد. گارو هیچ‌وقت به‌عنوان یک قهرمان انتخاب نشد و همیشه در تیم بازنده هیولاها قرار داشت. رفته‌رفته این باور در ذهن گارو شکل گرفت که هیولاها خیلی هم بد نیستند و به نحوی برای آن‌ها دلسوزی می‌کرد. هر بار که یک برنامه تلویزیونی نگاه می‌کرد؛ طرف اشرار را گرفته و همیشه دوست داشت تا آن‌ها برنده شوند.

این علاقه و عشق گارو به هیولاها و شخصیت‌های منفی تا حدی پیش رفت که وقتی بزرگ شد؛ مهارت‌های رزمی خود را افزایش داده بود و قصد داشت تا بزرگ‌ترین شرور دنیا شود. مهارت‌های گارو تا حدی زیاد شده بود که هیچ‌کس جلودار او نبود. پس از گذشت چند اپیزود، ما شاهد این هستیم که گارو آن‌قدر قدرتمند می‌شود که حتی گروهی از قهرمانان هم نمی‌توانند حریف او بشوند. حتی زمانی که گارو زخمی شده هم به او حمله می‌کنند و از او شکست می‌خورند.

با وجود این که گارو یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای است؛ اما می‌توان گفت که او کاملا منفور و بی‌رحم نیست. این شخصیت شرور عاشق بچه‌هاست و در خیلی از سکانس‌ها از آن‌ها حمایت می‌کند. در ضمن یک نکته قابل‌توجه دیگر درباره گارو آن است که هیچ‌کدام از کسانی که با او جنگیده‌اند نمی‌میرند. برخلاف حرف‌های همیشگی گارو درباره کشتن قهرمان‌ها، هیچ‌وقت هیچ‌کدام از آن‌ها نمرده‌اند. همین دوگانگی شخصیت باعث می‌شود تا گارو یکی از جالب‌ترین و منفی ترین شخصیت‌های انیمه ای شود.

پیشنهاد مطالعه:


Crocodile

کروکودایل – Crocodile

نام انیمه: وان پیس – One Piece
تاریخ انتشار: 1999
ساخت استودیو: Toei Animation
ژانر: کمدی| اکشن| فانتزی

کروکودایل یکی از شخصیت‌ های منفی انیمه ای بسیار جذاب است. او شخصیت پرشور و نشاطی داشته و هر زمانی که بخواهد می‌تواند ترسناک هم به نظر برسد. کروکودایل یکی از نقش‌های منفی قوی انیمه وان پیس است. در واقع او یکی از معدود کسانی است که توانسته قهرمان داستان یعنی لوفی را دو بار شکست بدهد.

برخلاف سایر شخصیت‌های منفی، کروکودایل خیلی هم منفور نیست. او از آن دسته شخصیت های منفی انیمه ای است که تماشاچی را سر دوراهی قرار می‌دهد. هنگام تماشای وان پیس، اکثر افراد نمی‌دانند باید این شخصیت منفی شوخ و خندان را دوست داشته باشند یا از او متنفر شوند. کروکودایل حتی چند باری لوفی را نجات هم می‌دهد.

البته این موضوع باعث نمی‌شود که شرارت کروکودایل را نادیده گرفت. او همیشه سعی دارد تا سر راه لوفی سنگ انداخته و جلوی موفقیت او و سایر دزدان دریایی کلاه‌حصیری را بگیرد. اما قطعا یکی از شخصیت‌های منفی کلیشه‌ای لیست ما نیست که تنها هدفشان فتح دنیا و حکومت بر آن است. در کل داستان او حضور به جا و خوبی داشته و همیشه با ورودش به روند داستان، داستان را جذاب‌تر می‌کند. قطعا می‌توان لقب پرنشاط‌ترین و منفی ‌ترین شخصیت منفی انیمه ای را به کروکودایل داد.


همه برای یکی – All for one

همه برای یکی – All for one

نام انیمه: مدرسه قهرمانانه من – My Hero Academia
تاریخ انتشار: 1999
ساخت استودیو: Toei Animation
ژانر: کمدی| اکشن| فانتزی

همه برای یکی، یکی از قدرتمندترین شخصیت های منفی انیمه ای است. این کاراکتر منفی سریال انیمه ای مدرسه قهرمانانه من، دارای کوسه همه برای یکی است. همان‌طور که از اسم این کوسه پیداست؛ همه برای یکی می‌تواند قدرت تمامی افراد را گرفته و از آن‌ها برای خود استفاده کند.

 همه برای یکی، دشمن اصلی آلمایت، یکی از قهرمانان اصلی این انیمه بوده و بارها توانسته به‌راحتی او را شکست بدهد. زمانی که نقشه همه برای یکی برای تسخیر دنیا شکست می‌خورد؛ او تصمیم می‌گیرد تا این بار یک نقشه جدید کشیده و کسانی را که او را شکست داده‌اند، شکنجه کند.

همه برای یکی، بی‌شک یک شخصیت منفی سنگدل و نفرت‌انگیز است. او قصد دارد تا یک ارتش از افراد شرور درست کرده و تمامی افراد خوب دنیا را یا بکشد یا کاری کند که با ترس از او زندگی کنند. این شخصیت منفی می‌تواند از قدرت سایر افراد هم تغذیه کند و همین موضوع باعث بیشترشدن قدرت او می‌شود. از سایر قدرت‌های همه برای یکی می‌توان به هوش بالا و نبوغ او اشاره کرد. همه برای یکی یا شیگاراکی یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای است که از هوش، ذکاوت و توانایی بالایی برخوردار است.


ماهیتو – Mahito

ماهیتو – Mahito

نام انیمه: جوجوتسو کایسن – JuJutsu Kaisen
تاریخ انتشار: 2020
ساخت استودیو: MAPPA
ژانر: فراطبیعی| اکشن| فانتزی

ماهیتو یک شخصیت منفی در انیمه جوجوتسو کایسن است. ماهیتو یک روح نفرین شده است که از انسان‌ها بیزار بوده و بر این باور است که خود او زاده خشم و نفرت انسان‌ها نسبت به یکدیگر است. او باور دارد که انسان‌ها باید از بین رفته و به‌جای آن‌ها، ارواح نفرین شده به دنیا حکومت کنند. این روح خبیث اعمال وحشتناکی را از خود در انیمه جوجوتسو کایسن به نمایش می‌گذارد. جوری که تقریبا هیچ‌کدام از تماشاچیان نمی‌توانند او را دوست داشته باشند یا با او احساس همدردی بکنند.

ماهیتو یک روح نفرین شده ویژه است. او قدرت ویژه‌ای داشته و بسیار باهوش است. به همین دلیل شکست دادن او کار ساده‌ای نیست. او می‌تواند به‌راحتی با احساسات انسان‌ها بازی کرده و ذهن آن‌ها را به تصرف خود دربیاورد.

موضوع دیگری که باعث می‌شود تا ماهیتو در لیست منفی‌ ترین شخصیت های انیمه ای قرار بگیرد؛ وجدان خاموش اوست. هر کاری از دست این روح خبیث برمی‌آید. او هیچ عذاب وجدانی بابت هیچ کاری نگرفته و حتی به اعمال شرورانه خود افتخار هم می‌کند. ماهیتو تاکنون خیلی در جوجوتسو کایسن حضور نداشته است؛ اما انتظار می‌رود که حضور او در فصل‌های آینده پررنگ‌تر و ترسناک‌تر شود.


موزان کیبوتسوجی – Muzan Kibutsuji

موزان کیبوتسوجی – Muzan Kibutsuji

نام انیمه: شیطان کش – Demon Slayer
تاریخ انتشار: 2019
ساخت استودیو: Ufotable, Inc
ژانر: ماجراجویی، فانتزی، هنرهای رزمی

موزان کیبوتسوجی یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای هستند که نه‌تنها جزو دسته‌های شیطانی هستند؛ بلکه واقعا هم ماهیتی شیطانی دارند. موزان در جوانی از یک بیماری رنج می‌برده است و در راه پیداکردن درمان این بیماری تبدیل به یک شیطان می‌شود. حالا هدف زندگی او این است که دیگر مغلوب مرگ نشود و جاودانه زندگی کند. موزان کیبوتسوجی از جمله شخصیت‌های منفی اصلی این انیمه است. او خانواده کامادو را قتل‌عام و او را تبدیل به یک شیطان کرد.

کارهای پلیدانه این شیطان از کشتار انسان‌ها هم فراتر می‌رود. او حتی با شیاطین هم جنگیده و آن‌ها را بی‌هیچ دلیلی از بین می‌برد. این شیطان 1000ساله که قبلا انسان بوده است؛ ترسی از کشتن هیچ‌کس ندارد. هرکسی که سر راه او قرار بگیرد محکوم به مرگ می‌شود.

 قدرت موزان بسیار بالا بوده و حتی از تمامی شیاطین بیشتر است. او می‌تواند زخم‌های خود را التیام ببخشد، تغییر شکل بدهد، خون شیطان را خنثی کند و بسیاری از کارهای فراطبیعی دیگر. برای آشنایی بیشتر با این شخصیت منفی، پیشنهاد می‌کنیم که انیمه شیطان کش را مشاهده کنید.


زیک یگر – Zeke Yeager

زیک یگر – Zeke Yeager

نام انیمه: حمله به تایتان – Attack on Titan
تاریخ انتشار: 2013
ساخت استودیو: Wit Studio
ژانر: اکشن| فانتزی| ترسناک| درام| آخرالزمانی

زیک یگر یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای در انیمه حمله به تایتان است. او علاوه بر تسلیم کردن پدر و مادر خود به‌عنوان ترمیم دهندگان و کشتن آن‌ها، کارهای منفور دیگری هم انجام داده است. کارهایی که زیک در حمله به تایتان انجام داد؛ منجر به کشتن بسیاری از کاراکترهای محبوب مانند کلاوس، مارلین و مارلو شد. اما شاید بیشترین دلیل نفرت تماشاچیان از زیک، به‌خاطر این بود که کاراکتر محبوب و دوست‌داشتنی اروین اسمیت را به سمت مرگ سوق داد.

پدر و مادر زیک در زمان حیاتشان به‌عنوان ترمیم دهنده سخت مشغول کار خود بودند. به همین دلیل زیک را بیشتر اوقات نادیده گرفته و از او توقع داشتند تا به تمرینات خود برسد. با وجود این که در فصل آخر، برخی از تماشاچیان با زیک همدردی کرده و دلایل او را درک کردند؛ اما باز هم بخشیدن او برای انجام کارهای شیطانی گذشته ممکن نیست. این شخصیت منفی انیمه حمله به تایتان از قدرت بدنی، هوشمندی و سرعت بسیار زیادی برخوردار است. او تمامی این قدرت‌ها را با سنگدلی تمام به کار می‌برد. با وجود این که شخصیت بد او از کمبودهای دوران بچگی نشئت می‌گیرد؛ زیک همچنان یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای است.


گندو ایکاری – Gendo Ikari

گندو ایکاری – Gendo Ikari

نام انیمه: اوانجلیون – Evangelion
تاریخ انتشار: 1995
ساخت استودیو: Gainax ‌ Tatsunoko
ژانر: اکشن| ترسناک

گندو ایکاری علاوه بر یک شخصیت بد، یک پدر بد هم هست. در واقع می‌توان گفت که گندو ایکاری به این دلیل در لیست منفی ‌ترین شخصیت‌ های انیمه ای آمده است که هیچ‌کسی نباید سعی کند تا پا جا پای او بگذارد. او بدترین الگوی ممکن برای یک پدر و یک شخص است.

 گندو در پی مرگ همسرش، پسرش شینجی را رها می‌کند. گندو تنها زمانی از شینجی خبر می‌گیرد که می‌فهمد او کلید اصلی عملیات موردنظر او برای مبارزه با هیولاهایی به نام انجل است. البته شینجی از همکاری با پدر منفور خود سرباز می‌زند؛ اما گندو به طور کاملا حرفه‌ای با احساسات پسر خود بازی می‌کند و او را به سمت خود می‌کشد.

با وجود این که شخصیت گندو تا همین جای داستان هم نفرت‌انگیز است؛ داستان زمانی بدتر شده که مشخص می‌شود او اصلا به فکر نجات دنیا نیست. در واقع تمام تلاش گندو برای این است که با این عملیات قدرت خود را بیشتر کرده و نقشه شیطانی خود را انجام بدهد. نقشه او این است که دنیا را دوباره و به شکلی که خودش می‌خواهد بسازد.

 گندو یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای و یکی از بدترین پدرهایی است که در فیلم‌های انیمه‌ای دیده می‌شود. او برای حکومت به دنیا، حتی حاضر است پسر خود را قربانی کند.

پیشنهاد مطالعه:


یوهان لیبرت – Johan Liebert

یوهان لیبرت – Johan Liebert

نام انیمه: هیولا – Monster
تاریخ انتشار: 2004
ساخت استودیو: madhouse
ژانر: جنایی| رازآلود| هیجانی| روان‌شناسی

انیمه هیولا یکی از آن انیمه‌هایی است که آرامش قبل از طوفان را به‌راحتی به تصویر می‌کشد. شخصیت منفی انیمه هیولا هم درست مانند روند داستان عمل کرده و با آرامش ظاهری خود یک طوفان به پا می‌کند. یوهان لیبرت یکی از آن شخصیت‌های منفی است که به‌راحتی به ذهن افراد نفوذ کرده و احساسات آن‌ها را کنترل می‌کند. افراد کمی پیدا می‌شوند که او را کاملا به‌خاطر بسپارند. یوهان معمولا برای افراد یک خاطره در پس ذهن آن‌هاست؛ البته فراموش‌شدن همان چیزی است که یوهان می‌خواهد.

یوهان از قدرت خود در بازی با احساسات و ذهن افراد برای اهداف شیطانی استفاده می‌کند. گاهی پیش میاید که او آن‌قدر با ذهن افراد بازی می‌کند؛ تا آن‌ها برای او دست به قتل هم بزنند. گاهی هم بازی‌های ذهنی یوهان در حدی پیش می‌رود که قربانی را به مرز جنون کشیده و باعث می‌شود تا او خودکشی کند.

 تمام اعمال یوهان در سایه و خفا انجام می‌شود. پس از آنکه کارش تمام می‌شود؛ به‌سرعت ناپدید شده و اثری از خود به ‌جای نمی‌گذارد. یوهان از آن دسته شخصیت های منفی انیمه ای است که نقشه‌ای برای فتح دنیا ندارد. اما همین موضوع که او برای سرگرمی و رسیدن به اهداف کوچک، دست به کارهای وحشتناک می‌زند؛ او را به یکی از ترسناک‌ترین و منفی‌ ترین شخصیت های انیمه ای تبدیل کرده است.


کبچیمورا واشو – Kichimura Washuu

کبچیمورا واشو – Kichimura Washuu

نام انیمه: توکیو غول – Tokyo Ghoul
تاریخ انتشار: 2014
ساخت استودیو: Pierrot
ژانر: فانتزی | ترسناک

کیچیمورا واشو یا سوتا واشو فوروتا، پسر نامشروع رئیس سابق سازمان CCG و شخصیت منفی اصلی انیمه توکیو غول است. شرارت این شخصیت منفی تا حدی است که پدر خود را به قتل رساند تا رئیس سازمان CCG شود. این شخصیت منفی در بسیاری از رویدادهای انیمه توکیو غول نقش مستقیم داشته است. بسیاری از وقایعی که او نقش مستقیم درشان ندارد هم به‌خاطر دسیسه‌های اوست. فوروتا بسیاری از مواقع با بازی دادن سایر شخصیت‌های منفی، آن‌ها را وادار به کارهای بدتری می‌کند.

در ابتدای داستان به نظر می‌رسد که کیچیمورا یک شخصیت بسیار آرام و معمولی است. او از دستورات رئیس خود پیروی کرده و به او احترام می‌گذارد؛ اما رفته‌رفته مشخص می‌شود که این شخصیت تنها نقابی برای شخصیت سادیسمی و ترسناک اوست. او برای رسیدن به اهداف خود حاضر است هرکسی را قربانی کند. هرگاه که به کشتار می‌پردازد؛ تمام سعی خود را می‌کند که قتل به بدترین و ظالمانه‌ترین شکل ممکن باشد. بی‌شک کیچیمورا یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای است. برای آشنایی بیشتر با این شخصیت منفی، انیمه توکیو غول را از دست ندهید.


مادارا اوچیها – Madara Uchiha

مادارا اوچیها – Madara Uchiha

نام انیمه: ناروتو – Naruto
تاریخ انتشار: 2007
ساخت استودیو: Pierrot
ژانر: فانتزی| اکشن

مادارا اوچیها، یکی از شخصیت‌ های منفی انیمه ای است که کودکی بسیار سختی داشته و در بدترین دوران جنگ و کشتار زندگی کرده است. مادارا از کودکی هرآنچه در توان داشته را به کار برده تا زنده بماند. هرکسی که در مقابل مادارا قرار می‌گیرد محکوم به شکست است؛ چرا که این شخصیت از کودکی خود تمرین کرده تا زنده بماند. رفته‌رفته مادارا چنان قدرتی پیدا کرد که نقشه تصرف دنیا را کشید. دیگر تنها هدف این شخصیت منفی انیمه ناروتو، زنده ماندن نبود. او مانند اکثر شخصیت‌های منفی دیگر، سعی داشت تا دنیا را فتح کند.

مادارا اصلی‌ترین دشمن ناروتو و ضدقهرمان اصلی این داستان شد. او توانست قدرت خود را به تمامی بیننده‌ها ثابت کند و حتی گاهی انتظار می‌رفت که در برابر ناروتو پیروز شود. اما زمانی برنامه‌های او خراب شد که یک شرور قدرتمندتر از پس سایه‌های بیرون آمد. اما این موضوع تاثیری روی ذهنیت تماشاچیان درباره مادارا نداشت. مادارا همواره یکی از قوی‌ترین و منفی ترین شخصیت های انیمه ای است.


لایت یاگامی – Light Yagami

لایت یاگامی – Light Yagami

نام انیمه: دفترچه مرگ – Death Note
تاریخ انتشار: 2006
ساخت استودیو: Madhouse
ژانر: رازآلود، ترسناک، روان‌شناسی

آخرین و شاید محبوب‌ترین شخصیت منفی لیست امروز ما، لایت یاگامی از دفترچه مرگ است. در اولین قسمت انیمه دفترچه مرگ، مشاهده می‌شود که این پسر نوجوان یک دانش‌‍‌آموز باهوش و نمونه است که در بین هم‌کلاسیان خود محبوبیت بسیاری دارد. خانواده لایت هم او را بسیار دوست داشته و به او افتخار می‌کنند.

لایت یاگامی روزی یک دفترچه پیدا می‌کند که متعلق به خدایان مرگ بود. اسم هرکسی را در این دفترچه بنویسید؛ او محکوم به مرگ می‌شود. لایت تصمیم می‌گیرد تا از این دفترچه برای اجرای عدالت در دنیا استفاده کند. همه چیز مهیاست تا لایت یاگامی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان انیمه ای شود.

همه چیز زمانی تغییر می‌کند که لایت تصمیم می‌گیرد تبدیل به خدا بشود. از یک نقطه‌ای به بعد، لایت تنها مجرمان را نمی‌کشد. او برای حفظ امنیت و پنهان نگه‌داشتن هویت خود، دست به کشتار پلیس‌ها و افراد بی‌گناه می‌زند. در همین قسمت از داستان، شخصی که انتظار می‌رفت قهرمان داستان بشود، تبدیل به یکی از منفی ترین شخصیت های انیمه ای شد. اما بااین‌وجود لایت یاگامی یکی از شخصیت‌ های منفی انیمه ای است که بسیاری باور دارند او در واقع یک قهرمان بوده و او را بابت اعمالش ستایش می‌کنند.

کلام آخر

در این لیست 13 مورد از منفی ترین شخصیت های انیمه ای را بررسی کردیم. با این که هدف بیشتر آن‌ها فتح دنیا و حکومت بر آن است؛ بازهم برخی از شخصیت‌های منفی مانند یوهان لیبرت و کروکودایل هستند که از این کلیشه پیروی نکرده و تنها برای اهداف کوچک‌تر یا گذران وقت دست به کارهای شرورانه می‌زنند. برخی از آن‌ها از قدرت‌های فراطبیعی برخوردار هستند، برخی قدرت بدنی زیادی داشته و برخی دیگر می‌توانند با احساسات و ذهن سایرین بازی کنند.

شخصیت های منفی انیمه ای تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. اما چیزی که در بین تمامی آن‌ها مشترک است؛ این موضوع است که می‌خواهند جلوی قهرمان اصلی داستان بایستند و او را متوقف کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا در ذهن بیننده منفور شوند.

 دنیای انیمه‌ای بسیار بزرگ بوده و ضدقهرمان‌های بسیاری در آن‌ها پیدا می‌شوند. مواردی که امروز در این مقاله بررسی کردیم، تنها تعداد کمی از شخصیت های منفی انیمه ای بودند. شخصیت منفی انیمه ای موردعلاقه شما کدام است؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان مطلب همراه ما بودید سپاس‌گزاریم.

سوالات متداول

1) شیطانی ترین شخصیت منفی انیمه ها کیست؟

لیل اسلاگر (Lil’ Slugger) از انیمه عامل پارانویا و لایت یاگامی از انیمه دفترچه مرگ به عنوان خبیث ترین شخصیت های منفی شناخته میشوند.

2) بهترین شخصیت های ویلن انیمه ای کیست؟

یوهان لیبرت از انیمه هیولا بهترین ویلن انیمه ای شناخته میشود.

3) باحالترین ویلن انیمه ای کیست؟

اوروچیمارو از انیمه ناروتو از باحالترین شخصیت‌منفی‌های انیمه ای است که تا به حال از کسی شکست نخورده است.

4) ترسناک ترین شخصیت انیمه ای کیست؟

کاراکتر «Yoshikage Kira» از انیمه «Jojo: Diamond is Unbreakable» ترسناک ترین شخصیت انیمه ای شناخته میشود.

مطالب مرتبط:


منبع timecity.ir

یک نظر

  1. عکسی که از ریچل گذاشتید مال انیمه ی فرشتگان مرگه چون خودم انیمشو دیدم ولی برج خدا رو ندیدم فکر کنم اونم یه شخصیت به این اسم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =