شنبه , می 4 2024

Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرد – مستر گیمرز

نقد های مثبت زیادی برای بازی منتشر شد اما Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرد . با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین .

Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرد

نقدهای Stellar Blade به تازگی وارد شده اند و بازی فوق العاده به نظر می رسد. اکثراً امتیاز ۸ یا ۹/۱۰ را دریافت کرده و حتی در ابتدا میانگین امتیاز متاکریتیک ۸۳/۱۰۰ را کسب کرده است.با این حال، بازی اکشن کاراکترها به دلیل طراحی Eve اکنون با نقدهای منفی روبرو شده است. حتی قبل از انتشار بازی و نسخه ی نمایشی، می دانستیم که طراحی ایو موضوع بحث برانگیزی خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت، همه داوران از این موضوع اجتناب نکرده اند.

نظرات Stellar Blade

۶۰/۱۰۰ کمترین امتیازی است که هر منتقدی تاکنون به بازی داده است در سایت متاکریتیک، این بازی در حال حاضر دارای امتیاز ۸۲/۱۰۰ است. میانگین آن در ابتدا ۸۳/۱۰۰ بود و حتی برای مدت کوتاهی تا ۸۱/۱۰۰ کاهش یافت. با این حال، به نظر می رسد تنها انتقاد عمده ای که بازی دریافت می کند، مربوط به طراحی اغراق آمیز ایو است که چندان منطقی نیست.

خنده دار این است که چنین نقدهای منفی به وضوح بیان می کنند که در صورت نادیده گرفتن این موضوع بازی عالی است . بنابراین، به نظر می رسد که آنها به طور غیرمنصفانه نکاتی را صرفاً برای جلب توجه مطرح کرده اند .

پس از پشت سر گذاشتن جرقه های گوشت، هنوز چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

آیا انتقاد ها به جا هستند؟

انتقاد از بازی فقط به دلیل طراحی شخصیت، به سختی قابل توجیه است.  مخاطبان و منتقدان از قبل می دانستند که قرار است چه چیزی را  تجربه کنند. حتی توسط هیئت‌های مختلف رتبه‌بندی بزرگسال داده شد.

خوشبختانه، به نظر می رسد که اکثر منتقدان روی این موضوع تمرکز نکرده اند. حتی نقدهای انتقادی‌تر نیز به‌جای طراحی شخصیت ایو، موضوعات پرمعنی‌تری مانند صداپیشگی نه چندان جالب یا عدم ساخت جهان جالب را مورد بحث قرار داده‌اند.

به نظر می رسد که Stellar Blade بازگشتی به بازی های اکشن شخصیت های قدیمی است. استقبال فعلی آن را در همان لیگ Lies of P قرار می دهد، که اخیراً یکی دیگر از نسخه های عالی توسعه دهندگان کره ای بود.

منبع: Tech4Gamers

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو  زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

 

 

مشخصات رسمی PS5 منتشر شد




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =