شنبه , می 18 2024

ساعت پخش سریال خاله خانم از شبکه آی فیلم [+ ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان]

[ad_1]

مجموعه خاله خانم به کارگردانی منوچهر پوراحمد و بازی اکبر عیدی، به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال خاله خانم با ما همراه شوید.

سریال خاطره انگیز و طنز خاله خانم  در سال 1375 ساخته شده است و اولین بار نوروز سال 1376 از شبکه یک پخش شد. این مجموعه پانزده قسمتی به قلم اصغر عبدالهی و منوچهر پوراحمد به نگارش درآمده بود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی ایرانی هستید، می‌توانید سریال خاله خانم را از یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال خاله خانم ، زمان تکرار و بیوگرافی کارگردان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال خاله خانم از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال خاله خانم (از 16 اردیبهشت ماه 1403) هر روز ساعت 17:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00 و 09:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال خاله خانم از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال خاله خانم
ساعت پخش سریال خاله خانم

در سریال کمدی خاله خانم مینا جعفرزاده در نقش خاله خانم به هنرنمایی پرداخته است و اکبر عبدی نقش همایون را ایفا می‌کند. مهدی میامی، آناهیتا آزادپرور، داوود اسدی، مریم سلیمی، علیرضا آلادین، اصغر زمانی، بهرام علیان، علی زاهدی، عباس زارعیان، عباس محبوب، داوود رشیدی و پریسا عابدی از دیگران بازیگران توانمند این مجموعه هستند.

از بازیگران سریال خاله خانم می‌توان رضا امیری، بهناز آیار، فاطمه چنگیزی، لیلا بدیعی، حسین فارسیان، فرنوش فارسیان، نگار فارسیان، امیر مختار کمالی، باقر خجسته پور، حاتم چراغی، ساناز چراغی، جمیله یوسفی، حسین ذبیحی، جعفر عرب، علی حسینی، حمید گلشن موسوی، امیر پرواس، احمد عزیزی، محسن اکبریان و احسان زمانی را نام برد.

همچنین بابک ابراهیمی، امیر عرب، حسین بابایی، حسن داستانی، ایرج ریوندی، محمد جعفر اسکندری، داریوش عنایتی، شهاب الدین فهیمی، کوروش اسدی، حسین چنگی، داود حسن پور و محسن دارات، از دیگر بازیگرانی هستند که در قسمت‌های مختلف این مجموعه طنز به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال خاله خانم

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال خاله خانم از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زندگی خاله خانم و خانواده‌اش است.

ساعت پخش سریال خاله خانم
زمان پخش تکرار سریال خاله خانم از شبکه آی فیلم

در خلاصه داستان سریال خاله خانم آمده است: «خاله خانم با پسر و عروسش در یک خانه زندگی می‌‌کنند. خواهرزاده‌ی خاله خانم همایون نام دارد که مستاجر او است. خاله خانم عروسش را دوست ندارد و برای همین با او بد رفتاری می‌‌کند. همایون که از این رفتار خاله ناراحت است نقشه‌ای می‌‌کشد تا خاله خانم متوجه اشتباهش شود.»

کارگردان سریال خاله خانم

منوچهر پوراحمد کارگردان سریال خاله خانم، در 24 مهر ماه 1321 در اصفهان به دنیا آمد. وی از دانش‌آموختگان تنها هنرستان شهر بود و به مینیاتوریست برجسته‌ای تبدیل شد.

زمانی که هتل شاه عباس را می‌ساختند، برای سقف لابی‌ها و سالن‌ها به مینیاتوریست نیاز داشتند. پوراحمد یکی از هنرمندان زبده‌ آن زمان بود که با اینکه شیفته‌‌ی بازیگری بود، این کار را به عهده گرفت و به هتل عباسی جلوه‌ی زیبایی داد.

منوچهر پوراحمد دوره تهیه‌کنندگی رادیو را گذراند و در رادیو اصفهان استخدام شد. او با روابط عمومی خوبش به تئاتر پارس نزدیک شد و پس از آن پای ثابت نقش‌های اول نمایش‌های کمدی ناصر فرهمند در تماشاخانه اصفهان شد.

پوراحمد با هنرنمایی خود در عرصه تئاتر و رادیو توانست جزو هنرمندان مطرح هنر در آن سال‌ها شود. او پس از مدتی برای کار در رادیو ایران به تهران رفت. وی بعد از انقلاب بانی اجرای تئاتر در هتل‌ها شد و نخستین تئاتر کمدی را در هتل استقلال تهران روی صحنه برد.

منوچهر پوراحمد گروه نمایش را در روزهای جنگ هم به شهرهای مختلف می‌برد تا مردم را برای ساعتی فارغ از مصائب جنگ بخنداند. وی پس از جنگ تحمیلی وارد تلویزیون شد و  مجموعه‌ی تلویزیونی ازدواج پرماجرا را در سال 68 برای شبکه یک سیما ساخت.

منوچهر پوراحمد تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان تلویزیون بامداد روز شنبه ۳۰ دی ماه سال 1396 بر اثر سکته‌ قلبی درگذشت.

برخی از عوامل سریال خاله خانم

  • نویسنده فیلمنامه: اصغر عبدالهی
  • نور و تصویر: حمید احمدی
  • صدابردار: محمود قادری
  • موسیقی: رها خسروی
  • منشی صحنه: مینا زرپور
  • طراح لباس و صحنه: فیروزه صفاری
  • تدوین: منوچهر پوراحمد و حسین آذرخشی
  • تیتراژ: عباس بنائی
  • دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمید حمزه
  • مدیر تولید: بهرام علیان
  • عکاس: اسماعیل برزوئی
  • تهیه کنندگان: اصغر زائری و منوچهر پوراحمد
  • کارگردان هنری، تلویزیونی: شیرین جاهد

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خاله خانم نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال خاله خانم اکبر عبدی، مینا جعفرزاده، داود اسدی، مهدی میامی، داود رشیدی، آناهیتا آزادپرور، اصغر زمانی، بهرام علیان، عباس محبوب، مریم سلیمی، حسین چنگی، بهناز ایاز، علیرضا آلادین، عباس زارعیان و امیر عرب نقش‌آفرینی کردند.

سریال خاله خانم چند قسمتی است؟

این سریال در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی منوچهر پوراحمد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال خاله خانم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع techrato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =