شنبه , می 18 2024

تریلر فیلم White Bird با حضور هلن میرن

[ad_1]

به تازگی تریلری برای فیلم سینمایی White Bird منتشر شده که در آن، هلن میرن و جیلیان اندرسون نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم پرنده سفید (White Bird) جدیدترین اثر از کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود که نسخه‌ای فرعی از فیلم اعجوبه (Wonder) است. در این فیلم، هلن میرن، جیلیان اندرسون و برایس قیصر نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم «پرنده سفید» بر محوریت پسری به نام جولیان با بازی برایس قیصر است که از مدرسه‌اش اخراج می‌شود. بلافاصله پس از آن، جولیان متوجه می‌شود که مادربزرگش با بازی هلن میرن نیز تجربه‎‌ای از نفرت در فرانسه تحت اشغال نازی‌ها داشته است.

این تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «پرنده سفید» همانند تریلرهای قبلی منتشر شده برای آن، نیم نگاه دیگری از محیط برجسته دهه ۱۹۴۰ میلادی را ارائه می‌کند و جوانی کاراکتری با بازی هلن میرن را به تصویر می‌کشد. او داستان زندگی و گذشته خودش را برای پسرش می‌گوید و همین نیز ارتباط بین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند. از لینک زیر می‌توانید این تریلر تازه منتشر شده را مشاهده کنید.

فیلم «پرنده سفید» اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام نوشته آر جی پلاسیو است. این نویسنده همچنین کتابی که فیلم Wonder از آن اقتباس شده بود را نیز نوشته است. مارک بومبک فیلم‌نامه اقتباسی فیلم «پرنده سفید» را قلم زده و سکان کارگردانی آن نیز در دستان مارک فورستر بوده، کسانی که قبلا فیلم در جستجوی نورلند (Finding Neverland) و فیلم مردی به نام آتو (A Man Called Otto) را ساخته است.

کمپانی لاینزگیت قصد دارد تا ابتدا فیلم «پرنده سفید» را در تاریخ ۱۸ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی در سینماهای منتخب عرضه کند و سپس این اثر را در تاریخ ۲۵ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲) به روی پرده سینماهای سراسری ببرد.

منبع: کولایدر

Samadmario
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =