شنبه , می 18 2024

Baldur’s Gate 3 در ۲۰۲۵ برای آیفون ۱۵ پرو منتشر می شود – مستر گیمرز

[ad_1]

طبق گزارش ها Baldur’s Gate 3 در ۲۰۲۵ برای آیفون ۱۵ پرو منتشر می شود .

با مسترگیمرز مرجع بازی ها و تفریحات همراه باشین .

 

Baldur’s Gate 3 در ۲۰۲۵ برای آیفون ۱۵ پرو منتشر می شود

با معرفی سری آیفون ۱۵ پرو، اپل تلاش خود را برای تأثیرگذاری عمیق تر بر بازی های موبایلی اعلام کرد. عناوینی مانند Resident Evil Village قبلاً منتشر شده‌اند و انتظار می‌رود که در سال آینده عناوین بیضشتری منتشر شوند.

طبق یک گزارش جدید، Baldur’s Gate 3 می تواند بزرگترین بازی عرضه شده برای دستگاه های اپل باشد.

CPU نسل فعلی اپل A17 Pro سخت افزاری پیشرو در سری آیفون است. به نظر می رسد که تراشه های آینده حتی قوی تر خواهند بود زیرا استودیوهای بیشتری به دنبال عرضه عناوین خود بر روی دستگاه های اپل هستند.

Baldur’s Gate 3 در بهترین آیفون‌ها مانند سایر نسخه‌های AAA پشتیبانی می‌شود.

با این حال، تا اوایل سال ۲۰۲۵، اپل آیفون ۱۶ پرو را عرضه خواهد کرد. این باید به استودیو Larian سخت افزار بیشتری برای کار با آن بدهد. با در نظر گرفتن عملکرد ناسازگار در آیفون ۱۵ پرو، این ممکن است برای اطمینان از تجربه ای روان بسیار مهم باشد.

 

به گفته منبع، تا اوایل سال ۲۰۲۵ می‌توانیم Baldur’s Gate 3 را روی iPad Pro و iPhone 15 Pro/16 Pro ببینیم. اپل معمولاً گوشی‌های جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند.

Baldur’s Gate 3 مبتنی بر گیم‌پلی نوبتی است، بنابراین بهتر از بازی‌هایی مانند Resident Evil 4 باکنترل‌های موبایل سازگار است. این باعث می‌شود که آن را برای بازی‌های AAA اپل مناسب کند.

Assassin’s Creed Mirage نیز قرار است ماه آینده روی گوشی های هوشمند اپل عرضه شود. با این حال، Baldur’s Gate 3 می‌تواند راه‌اندازی بسیار بزرگ‌تری باشد، زیرا در سال گذشته رکوردها را در Steam شکست. ترکیب جذابیت آن با محبوبیت فعلی بازی های موبایلی می تواند به موفقیت بزرگی برای هر دو شرکت منجر شود.

برای آماده شدن برای Baldur’s Gate 3، اپل باید پورت را به درستی بهینه کند زیرا آیفون ۱۵ پرو به تولید گرمای بیش از حد در حالت بازی  بدنام است. اگر این شرکت بتواند این ایرادات را با مدل‌های جدید برطرف کند، آیفون‌ها می‌توانند به دستگاه‌های بازی دستی عالی تبدیل شوند.

 مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز  زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =