چهارشنبه , می 8 2024

آپدیت جدیدی برای Baldur’s Gate 3 منتشر شد

استودیوی Larian یک Hotfix جدید برای Baldur’s Gate 3 منتشر کرده است. این آپدیت‌های فوری معمولا با هدف حل باگ‌های مهم و سایر مشکلات عرضه می‌شوند. نکته مهم‌ترین نکته این آپدیت این است که گیل اکنون مهمانی شما را در لحظه‌ای که شما به او اقلام جادویی نمی‌دهید ترک نمی‌کند، مشروط بر اینکه مشخص کنید بعدا چیزی به او خواهید داد.

به لطف این آپدیت، بازیکنان اکنون باید به گیل کاملا بفهمانند که هرگز آیتم‌های جادویی دریافت نخواهد کرد تا او را وادار به ترک مهمانی کنند. سایر اصلاحات به عنوان بخشی از به روز رسانی شامل فشرده سازی بهبود یافته پیشرفت‌های بازیکنان شده است که هدف آن رفع مشکلات ناشی از فایل‌های ذخیره بزرگ بازی است. این به‌روزرسانی همچنین دارای اصلاحات کوچک‌تری است، مانند اصلاح کردن Saving Throw Safeguard Shield که اکنون به درستی در برگه کاراکتر نشان داده می‌شود.

در حالی که رفع اشکالات مختلف بازی Baldur’s Gate 3 با سرعت ثابتی در حال انجام است، نسخه Xbox Series X/S بازی همچنان با یک باگ بزرگ مواجه است که بازیکنان را از صرفه جویی چندین ساعته در ذخیره پیشرفت‌های خود باز می دارد. در حالی که استودیو در حال کار روی رفع مشکل است، به‌روزرسانی سیستمی برای Xbox Series X/S منتشر شده است که امیدواریم به رفع مشکل کمک کند.

بازی Baldur’s Gate 3 برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است. یادداشت‌های هات‌فیکس کامل آخرین آپدیت فوری را میتوانید در زیر بررسی کنید.

عملکرد

  • صفحات سیاه و رنگارنگ ثابت شده که گاهی برای 1 فریم در PS5 هنگام تعویض صحنه یا باز و بسته کردن پنجره‌های رابط کاربری ظاهر می‌شوند.
  • فشرده سازی فایل‌های ذخیره شده بازی افزایش یافته است، که باید چندین مشکل ناشی از فایل های ذخیره بزرگ بازی را برطرف کند.
  • با حذف احضاریه هایی که دیگر در بازی وجود ندارند، حجم فایل های ذخیره شده را کاهش یافته است.
  • محافظت در برابر کرش‌هایی که زمانی ایجاد می‌شوند که منابع شخصیتی خاصی (Actions، Bonus Actions، Superiority Dice و غیره) اضافه شده و بعدا توسط یک موتور مود یا تقلب حذف شود.

گیم پلی و مبارزه

در حالت Honor، هاله مه قوی Cazador اکنون پس از اینکه او دیگر در Mist Form نیست به درستی از بین می‌رود. متاسفیم!

حل مشکل زوم کردن دوربین در حین پرش یا استفاده از اسپل حل شده است.

رفع قابلیت عبور از درهای باز هنگامی که از دور روی آنها کلیک می‌کنید.

غیرقابل دسترسی بودن ابزارهای دزدی در صندوقچه اردوگاه یا اینونتوری یک همراه که در کمپ منتظر است، حل شده است.

UI

اصلاح کننده Saving Throw Safeguard Shield اکنون به درستی در صفحه کاراکتر نشان داده می‌شود.

جریان و اسکریپت

گیل دیگر برای همیشه مهمانی را ترک نمی‌کند، اگر هنگام صحبت با او هیچ وسیله جادویی به او پیشنهاد ندهید – مگر اینکه کاملا واضح به او بگویید که هرگز قصد انجام این کار را ندارید.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی‌اس ارنا همراه باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =