یکشنبه , می 19 2024

داستان بازی Silent Hill: The Short Message لو رفت – مستر گیمرز

[ad_1]

ظاهرا توسط یک کاربر Reddit داستان بازی Silent Hill: The Short Message لو رفت . با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین.

 

داستان بازی Silent Hill: The Short Message لو رفت

پس از سال‌ها شایعات، سرانجام کونامی چند بازی Silent Hill را معرفی کرد به جز چیزی به نام «پیام کوتاه» که توسط هیئت‌های رتبه‌بندی تایید شده است. Silent Hill: The Short Message برای اولین بار توسط داسک گولم، یک شخص شناخته شده فاش شد که اکنون جزئیات داستان آن را فاش کرده است.

این مقاله حاوی اسپویلر است، پس با مسئولیت خود ادامه دهید.

Silent Hill: The Short Message درباره چیست؟

به گزارش Dusk Golem، قهرمان داستان The Short Message یک جوان ۱۷ ساله به نام آنیتا است که به جز یک دختر به نام مایا هیچ دوستی در مدرسه ندارد. آنیتا و مایا از دوران کودکی با هم دوست بوده‌اند، اما در نهایت از هم جدا می‌شوند زیرا آنیتا نسبتاً عجیب رفتار می‌کند. یکی از نمونه‌های رفتار عجیب او که داسک گولم ارائه کرد، «نگاه کردن به چیزهای تکان دهنده در اینترنت» است.

زمانی که مایا یک روز در اثر یک خودکشی ظاهری مرده پیدا می شود، ظاهراً اوضاع به بدترین حالت تغییر می کند. آنیتا که از مرگ او آشفته شده است، تصمیم می گیرد تا بفهمد در حین مبارزه با شیاطین خود برای مایا چه اتفاقی افتاده است. مطمئناً همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و آنیتا مصمم است که حقیقت را کشف کند.

به گفته داسک گولم، آخرین باری که آنها درباره طرح The Short Message چیزی شنیدند در سال ۲۰۲۰ بود، بنابراین ممکن است همه چیز تغییر کرده باشد.

 

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

نظر خودتان زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

MrG insta following banner copy

 



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =