شنبه , می 18 2024

دنی اسدی آهنگساز بازی The Rogue Prince of Persia خواهد بود

[ad_1]

«دنی اسدی»، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی و آلمانی، با انتشار پستی در پیج اینستاگرام خود تایید کرد که آهنگساز بازی The Rogue Prince of Persia خواهد بود.

پیش از این هم در دیسکورد رسمی این بازی، موضوع اینکه آیا «دنی اسدی» می‌تواند آهنگساز این اثر باشد یا خیر، مطرح شده بود. دیروز، «دنی اسدی» در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که با یوبیسافت (Ubisoft) و استودیوی Evil Empire در ساخت بازی شاهزاده شرور ایرانی همکاری می‌کند. به طور دقیق‌تر، او آهنگساز و تهیه‌کننده این اثر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنی اسدی آهنگساز بازی The Rogue Prince of Persia خواهد بود

دنی اسدی متولد ایالات متحده است و سابقه‌ای طولانی در زمینه آهنگسازی و موسیقی دارد. موسیقی‌متن تریلر معرفی شاهزاده شرور ایرانی نیز توسط او ساخته شده بود.

او در پست اینستاگرامی خود گفت:

مفتخرم به طور رسمی اعلام کنم که نماینده میراث ایرانی‌ام در بازی جدید Prince of Persia خواهم بود. من آهنگساز و تهیه‌کننده این اثر هستم. از شرکت یوبیسافت و استودیوی Evil Empire بابت فرصتی که به من داده‌اند ممنونم، این کار برای من به مانند رویا است.

بازی The Rogue Prince of Persia

بازی شاهزاده شرور ایرانی در تاریخ 14 مه 2024 (25 اردیبهشت 1403) به شکل دسترسی زودهنگام در فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیوی Evil Empire، تیم توسعه‌دهنده Dead Cells در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتفاق و آهنگسازی «دنی اسدی» در بازی The Rogue Prince of Persia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =