پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی شخصیت‌ های انیمه سفید برفی با موهای قرمز 【زمان پخش + خلاصه داستان】

ما همگی با داستان سفید برفی آشنایی داریم، اما اینبار انیمه سفید برفی با موهای قرمز با داستانی متفاوت و جذاب برای ما آمده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی شخصیت‌ های انیمه سفید برفی با موهای قرمز بپردازیم. اگر به دنبال دیدن یک داستان عاشقانه و جذاب با الهام از فرهنگ ژاپن هستید، با تایم سیتی همراه باشید.

انیمه سفید برفی با موهای قرمز برگرفته از مانگایی با همین نام است که توسط سوراتا آزیکوکی نوشته شده است. این انیمه شامل 24 قسمت است و در تاریخ 6 جولای 2015 (15 تیر 1394) پخش شده است. سبک این انیمه شوجو و دخترانه است و داستانی عاشقانه و جذاب را درباره یک زوج جوان به تصویر می‌کشد.

زمان پخش انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز

این سریال ۲۴ قسمتی در 6 جولای 2015 (15 تیر 1394) پخش شده است.

خلاصه داستان انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز

انیمه Snow White with the Red Hair در ژانرهای دخترانه، فانتزی و عاشقانه قرار دارد که داستان شیرایوکی را به تصویر می‌کشد.

شیرایوکی، دختری با موهای قرمز است که در پادشاهی تانبارون یک مغازه کوچک دارویی دارد. او همیشه مراقب موهایش بوده و آن‌ها را با روبان قرمز بسته نگه می‌دارد.

اما صدای موهای زیبای او به گوش پرنس راج می‌رسد و او تصمیم می‌گیرد شیرایوکی را معشوقه خود کند. شیرایوکی این پیشنهاد را رد می‌کند و به دنبال آرامش و آزادی می‌گردد.

در طول راه، شیرایوکی با قلعه‌ای متروکه مواجه می‌شود و با ذن ویستاریا و دوستانش آشنا می‌شود. پسر جوانی که از خاندان پادشاهی است و در این قلعه زندگی می‌کند.

اما پرنس راج هنوز از فکر شیرایوکی خارج نشده است و با فرستادن سیب مسموم به قلعه، ذن را مسموم می‌کند.

شیرایوکی به دنبال پادزهر برای نجات ذن به قصر پرنس راج می‌رود و در این راه، عشق و احساسات عمیقی با ذن پیدا می‌کند.

در ادامه، شیرایوکی و ذن روز به روز به هم نزدیک‌تر می‌شوند و در مسیر خود با چالش‌هایی مواجه می‌شوند.

این داستان عاشقانه و رمانتیک با الهام از فرهنگ ژاپن، با شخصیت‌های جذاب و داستانی پرهیجان و هیجان‌انگیز، برای دیدن کاری بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است.

معرفی شخصیت های انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز

شیرایوکی، ذن ویستریا، میتسوهید لون، کیکی سایران، اوبی و … از جمله شخصیت‌های انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز هستند.

در ادامه مقاله معرفی شخصیت های انیمه سفید برفی با موهای قرمز، به معرفی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی شخصیت های انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز ؛ شیرایوکی - Shirayuki

شیرایوکی – Shirayuki

این متن درباره شخصیت شیرایوکی از انیمه “آکامه گا کیل” (Akagami no Shirayukihime) می‌باشد. قهرمان اصلی شیرایوکی است که با موهای قرمز نادر به دنیا آمده است.

او بعنوان یک داروساز سلطنتی پذیرفته شده و زیر نظر گاراک و ریو آموزش می‌بیند. شیرایوکی توانایی‌های خود را به عنوان یک داروساز در شرایط مختلف نشان می‌دهد.

او رابطه نزدیکی با ذن دارد و در طول داستان با وجود مخالفت شیرایوکی به دلیل تفاوت در موقعیت اجتماعی، ذن عاشق او می‌شود.

ویس اکتور خوش صدای شیرایوکی، سائوری هایامی (Saori Hayami) است. او در انیمه‌هایی همچون “قمارباز” (Kakegurui) به جای شخصیت یوکو جابامی (Yumeko Jabami) و در انیمه “اسرافیل پایانی” (Seraph of the End) به جای شخصیت شینوآ هیراگی (Shinoa Hīragi) صدای این شخصیت را به خوبی اجرا کرده است.

معرفی شخصیت های انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز ؛ ذن ویستریا - zen wisteria

ذن ویستریا – Zen Wisteria

ذن در واقع شاهزاده دوم کشور کلرین (Clarines) است که در سفری به خارج از قلعه با شیرایوکی ملاقات می‌کند.

اوایل ذن از وظایف خود سرباز میزند تا بتواند از نزدیک کشور خود را ببیند. او در طول انیمه سفرها و ماجراجویی‌های بسیاری را همراه شیرایوکی انجام می‌دهد و بارها جان او را نجات می‌دهد.

میتسوهید، کیکی و اوبی دستیارهای ذن هستند که با آن‌ها رابطه نزدیکی دارد. در طول داستان، او عاشق شیرایوکی می‌شود و از او محافظت می‌کند. ریوتا اوساکا ویس اکتور این شخصیت است. اوساکا تجربه حضور در انیمه‌های مختلفی را دارد.

از بین شخصیت‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به مارکو بودت (Marco Bodt) در انیمه Attack on Titan، استاز چارلی بلاد (Staz Charlie Blood) در انیمه Blood Lad و کیو تاکیسه (Kyo Takise) در انیمه Opus Colors اشاره کرد.

معرفی شخصیت‌های انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز ؛ میتسوهید لون - Mitsuhide Lowen

میتسوهید لون – Mitsuhide Lowen

میتسوهید، یکی از نزدیک‌ترین دستیاران شاهزاده ذن در انیمه “آکامه گا کیل” (Akagami no Shirayukihime) است.

او توسط شاهزاده ایزانا برای مراقبت از ذن منصوب شد و یک شمشیرزن ماهر است. رابطه آن‌ها اویل پیچیده به نظر می‌رسید، اما ذن به عنوان یک دوت صمیمی و دستیار به او اعتماد دارد.

با این حال، او گاهی اوقات دست و پا چلفتی و همچنین کمی احمق به نظر می‌رسد. یویچیرو اومه‌هارا (Yūichirō Umehara) صداپیشگی شخصیت میتسوهید را در انیمه “آکامه گا کیل” برعهده دارد.

اومه‌هارا همچنین در انیمه “اسرافیل پایانی” (Seraph of the End) به جای شخصیت رنه سیم (René Simm) و در انیمه “شبدر سیاه” (Black Clover) به جای شخصیت مارس (Mars) صدای شخصیت‌های مختلف را به خوبی اجرا کرده است.

معرفی شخصیت‌های انیمه سفید برفی با موهای قرمز ؛ اوبی - obi

اوبی – Obi

صحبت‌های شما درست است. اوبی یکی از دستیاران “خودخوانده” ذن در انیمه “آکامه گا کیل” (Akagami no Shirayukihime) است.

اشاره شده است که او نسبت به شیرایوکی احساساتی دارد، اما وفاداری او به ذن و شیرایوکی مانع از آن می‌شود که احساسات واقعی خود را بیان کند.

اوبی به عنوان یک فرد تنها گذشته نسبتاً مرموزی دارد، اما شدیداً خود را وقف محافظت از ذن و شیرایوکی می‌بیند. اوبی یک شمسیرزن بسیار سریع است و معمولاً ذن او را برای محافظت از شیرایوکی منسوب می‌کند.

ویس اکتور اوبی، هنرمندی خوش صدا و جوان به نام نوبوهیکو اوکاموتو (Nobuhiko Okamoto) است. او در انیمه “زندگی روزمره پسران دبیرستانی” (Daily Lives of High School Boys) به جای شخصیت “میتسو” (Mitsuo) و در انیمه “آکادمی قهرمانان” (My Hero Academia) به جای شخصیت “کاتسوکی باکاگو” (Katsuki Bakugo) صدای شخصیت‌های مختلف را به خوبی اجرا کرده است.

معرفی شخصیت‌های انیمه سفید برفی با موهای قرمز ؛ کیکی سیران - kiki seiran

کیکی سیران – Kiki Seiran

کیکی نیز یکی از دستیاران ذن در انیمه “آکامه گا کیل” (Akagami no Shirayukihime) است و پس از میتسوهید به قلعه می‌پیوندد.

پدرش به عنوان وارث خانواده سیران، انتظار دارد که پس از خدمت به ذن، به خانه بازگردد تا مسئولیت خانوادگی را بر عهده بگیرد.

او مانند میتسوهید در شمشیر بازی مهارت دارد و اغلب دیده می‌شود که سربازان را آموزش می‌دهد یا با آن‌ها دوئل می‌کند.

کائوری نازوکا (Kaori Nazuka) ویس اکتور کیکی است. صدای نازوکا را می‌توانید در انیمه “Blood+” روی شخصیت سونیا (Sonya) و در انیمه “کد گیاس” (Code Geass) روی شخصیت نانالی (Nunnally Lamperouge) بشنوید.

انیمه سفید برفی با موهای قرمز چند قسمت دارد؟

این انیمه دارای ۲۴ قسمت جذاب و دیدنی است.

بیشتر بخوانید:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =