دوشنبه , می 20 2024

تاریخ پخش تریلر گیم پلی Assassin’s Creed Red مشخص شد

[ad_1]

منابع معتبری از پخش تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Red در مراسم یوبی‌سافت فروارد خبر دادند. این مراسم زنده قرار است روز دهم ژوئن، حدود یک ماه دیگر در شهر لوس‌آنجلس کالیفرنیا برگزار شود. یوبی‌سافت علاوه بر تریلر گیم پلی و رونمایی کامل از بازی جدید آساسینز کرید، دمو یا نسخه کوتاهی از بازی را هم به رسانه‌ها نمایش خواهد داد.

بازی Assassin’s Creed Red اسم مستعار اثری است که به عصر فئودال ژاپن خواهد پرداخت. این بازی دو شخصیت اصلی خواهد داشت. یکی از آنها سامورایی سیاه‌پوست بر اساس یک شخصیت تاریخی واقعی خواهد بود. دیگری نیز یک شینوبی زن که دختر یکی از شوگان‌های معروف تاریخ است. بازی جدید آساسینز کرید طبق گفته‌ها با موتور گرافیکی ارتقا‌‌ءیافته ساخته شده است. وسعت این بازی از عناوین دیگر این مجموعه بیشتر خواهد بود.

تام هندرسون در گزارش جدیدی نوشته است که تریلر گیم پلی Assassin’s Creed Red بدون شک در مراسم یوبی‌سافت فروارد پخش می‌شود. رسانه‌ها هم می‌توانند همان هفته بازی را به‌طور خصوصی تجربه کنند. سپس مطالب پیش‌نمایش و نظرات اولیه در مورد اثر پخش خواهد شد. به عبارت دیگر، فرایند تبلیغاتی نیز هم‌زمان با پخش تریلر گیم پلی آغاز می‌شود. این نشان می‌دهد که بازی جدید سری آساسینز کرید برای انتشار در سال جاری میلادی آماده می‌شود.

تریلر گیم پلی بازی Assassin's Creed Redرونمایی کامل از بازی Assassin’s Creed Red

مراسم یوبی‌سافت فروارد روز دهم ژوئن (21 خرداد) برگزار می‌شود. تریلر گیم پلی آساسینز کرید ژاپن نیز دقیقاً 10 دقیقه خواهد بود. پارکور، سیستم‌های اصلی، انیمیشن‌ها، نبردها و المان‌های داستانی در این تریلر رونمایی می‌شوند. هر چند که فرایند تبلیغاتی ماه آینده آغاز می‌شود، اما منابعی نوشته‌اند که ممکن است این بازی در سال جاری میلادی منتشر نشود. گزارش مالی یوبی‌سافت اما خلاف این شایعات را نشان می‌دهد. آنها برای انتشار یک اثر جدید تا پایان سال مالی آماده می‌شوند.

مراسم یوبی‌سافت فروارد با رونمایی از بازی‌های دیگر همراه خواهد بود. ممکن است تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Hexe‌ نیز دریافت کنیم. بسته الحاقی بازی Prince of Persia The Lost Crown هم در این مراسم معرفی می‌شود. دیگر بازی‌های حاضر در مراسم مشخص نیست و باید منتظر گزارش‌های جدید بمانیم. هر چند شایعات نشان می‌دهند که بازی Star Wars Outlaws نیز در مراسم حضور خواهد داشت و احتمال چند سورپرایز هم وجود دارد.

یوبی‌سافت امسال دو بازی بزرگ منتشر خواهد کرد. اولی Star Wars Outlaws است که تاریخ انتشار آن مدتی پیش اعلام شد. دومی نیز احتمالاً Assassin’s Creed Red خواهد بود. موفقیت این دو بازی، تأثیر قابل‌توجهی روی عملکرد مالی آنها خواهد گذاشت.

منبع:‌ Tech4Gamers

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =