دوشنبه , می 20 2024

بهترین دیالوگ های سریال ویچر ؛ عمیق‌ترین جملات در سریال The Witcher

[ad_1]

The Witcher یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های فانتزی «نتفلیکس» است و در این مطلب به معرفی و تحلیل بهترین دیالوگ های سریال ویچر می‌پردازیم.

مدتی پیش آخرین قسمت‌های فصل سوم سریال ویچر جدید منتشر شد و این رسما به معنای خداحافظی با «گرالت» از ریویا با بازی «هنری کویل» است. با وجود اینکه این سریال به خاطر برخی جنجال‌ها در مورد وفاداری به رمان‌های اصلی «آندری ساپکوفسکی»، کمی از درخشش اولیه‌اش را از دست داده است، اما همچنان به عنوان یکی از موفق‌ترین و بهترین سریال های نتفلیکس شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

اگر به دنیای ویچر علاقه دارید، مطالب زیر را مطالعه کنید:


با این حال، ویچر همچنان یک اثر فانتزی جذاب و هیجان‌انگیز است که به کاوش در مضامین قابل تأملی همچون قدرت، سرنوشت و بی‌طرفی می‌پردازد.

این سریال شامل نقل قول‌های هوشمندانه و به‌یادماندنی‌ است که به راحتی به محبوبیت آن نزد طرفداران دامن زده و جایگاهش را به عنوان یکی از بهترین سریال‌های فانتزی تلویزیون مدرن تثبیت می‌کند. این دیالوگ‌ها در بهترین سکانس های سریال ویچر گفته شدند و توانستند لحظاتی به یاد ماندنی برای بیننده ارائه دهند.

بهترین دیالوگ های سریال ویچر

در ادامه می‌توانید لیست بهترین دیالوگ های سریال ویچر را مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های سریال ویچر
بهترین دیالوگ های سریال ویچر

در سریال ویچر ما شاهد دیالوگ‌های فوق‌العاده و عمیقی هستیم که تقریباً هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا بهترین دیالوگ های سریال ویچر را برای شما تحلیل کنیم.

تصنیف‌های زیبا حقایق کثیف را پنهان می‌کنند – ایست

بهترین دیالوگ های سریال ویچر

یکی از بهترین دیالوگ های ویچر توسط «ایست» گفته می‌شود. او یکی از شخصیت‌های کلیدی در فصل اول سریال ویچر است. «ایست» به عنوان همسر «کالانتِه» و پدربزرگ «سیری» حضور دارد که رابطه‌ای دوستانه‌تر از یک فرد مسن با او برقرار می‌کند. او فردی با شوخ‌طبعی خشک و روراست است و بدون رودربایستی حرفش را می‌زند، حتی اگر حقیقت برای طرف مقابل خوشایند نباشد.

وجود رازهای فراوان در سینترا، باعث می‌شود سخنان ایست نیش‌دار و هوشمندانه به نظر برسد. این دیالوگ که به عنوان بهترین نقل قول های سریال ویچر شناخته می‌شود، بیانگر یک حقیقت مهم در دنیای ویچر است. موسیقی نقش مهمی در روایت داستان سریال ایفا می‌کند و حرف‌های «ایست» به خوبی نشان می‌دهد که چطور داستان‌ها نه بر اساس حقیقت، بلکه بر اساس مصلحت شکل می‌گیرند.

تو می‌تونی هر کاری انجام بدی، اما به این معنی نیست که مجبوری انجامش بدی – گرالت

بهترین دیالوگ های سریال ویچر
بهترین دیالوگ های ویچر

یکی از بهترین دیالوگ های گرالت در سریال ویچر، میان او و «سیری» رد و بدل می‌شود. قانون کلیِ پدرخوانده یا دخترخوانده‌ی بداخلاق هنوز هم پابرجاست و سریال ویچر آن را به بهترین نحو به تصویر می‌کشد. «گرالت» و «سیری» پیوندی عمیق دارند که درک آن برای هر کسی جز خودشان دشوار است. این زوج که با سرنوشت به هم گره خورده‌اند، فراتر از هر پیوند زمینی، ارتباطی قوی و آنی دارند.

فصل دوم حول محور آموزش‌های همه‌جانبه‌ی «گرالت» به «سیری» می‌چرخد. او به «سیری» مبارزه و تحمل سختی را می‌آموزد و او را برای نبردی که در انتظارش است، قوی‌تر می‌کند. «گرالت» نیز مانند هر پدر خوبی به او احتیاط را می‌آموزد. این جمله به زیبایی خلاصه‌ای از راهنمایی‌های محبت‌آمیز یک پدر را نشان می‌دهد.

«سیری» قدرتمندتر از هر فرد دیگری در قاره است، اما او همچنان مانند یک کودک رفتار می‌کند و باید در اعمالش دقت داشته باشد. «گرالت» با این کلمات ضمن تایید استعدادهای او، محدودیت‌هایش را نیز گوشزد می‌کند. این نقل قول از «گرالت» به یکی از دیالوگ های ماندگار سریال ویچر تبدیل شد.

هیچ فرد باهوشی منصفانه بازی نمی‌کنه – ینفر

بهترین دیالوگ های سریال ویچر

یکی از برترین دیالوگ های سریال ویچر توسط «ینفر» از ونگربرگ گفته می‌شود. او بدون شک به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های سریال ویچر به شمار می‌رود. «ینفر» قدرتمند، اما به شدت سرخورده و شکسته است و پیش از ملاقات با «گرالت» و تجربه مستقیم قدرت اجتناب‌ناپذیر سرنوشت، بدبینی زیادی دارد. او به دلیل گذشته و تجربیاتش، ایمان کمی به انسان‌ها داشته و از ابراز آن هراسی ندارد.

این جمله که در یکی از بهترین قسمت های سریال ویچر گفته می‌شود، «ینفرِ» را به طور کامل معرفی می‌کند. او قدرت و نفوذ خود را از طریق فداکاری و خیانت به دست آورده، اما بهایی که پرداخته، ارزش منافع را نداشته است.

عجیب نیست که او بازی را دستکاری‌شده بداند، به ویژه علیه کسانی که در پایین جامعه قرار دارند. تجربیات «ینفر» در طول سریال ویچر، باورهای او را تایید و در عین حال آن‌ها را باطل می‌کند و باعث می‌شود همه چیزهایی را که می‌داند زیر سوال ببرد. این نقل قول از «ینفر» جزو بهترین دیالوگ های سریال ویچر قرار می‌گیرد.

احترام تاریخ‌ساز نیست – جسکر

بهترین دیالوگ های سریال ویچر
بهترین نقل قول های سریال ویچر

یکی از دیالوگ های معروف سریال ویچر توسط جسکر گفته می‌شود. کی فکر می‌کرد یک بارد دست‌و‌پاگیر، به چنین شخصیت محوری و دوست‌داشتنی‌ای در سریال تبدیل شود؟ «جسکر» یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های ویچر است، یک دوره‌گرد جنگی که به نزدیک‌ترین دوست «گرالت» تبدیل می‌شود. «جسکر» وفادار و قابل اعتماد است، اما در عین حال یک فرصت‌طلب زیادی دارد که هرگز از پول یا شهرت دست نمی‌کشد.

فلسفه‌ی زندگی «جسکر»، “بهترین استفاده را از هر موقعیتی ببر” است. به قول «جسکر»، کسی در ملودی به دنبال صداقت نمی‌گردد، آهنگ‌ها در مورد احساسات هستند، نه حقایق. با در نظر گرفتن موفقیت او در سرتاسر قاره، رد کردن منطق او دشوار کار ساده‌ای نیست. این حرف او به سرعت جزو بهترین نقل قول های سریال ویچر قرار گرفت.

گاهی اوقات یک گل فقط یک گل است و وقتی بهترین کار را می‌تواند برای ما انجام دهد که بمیریم – تیسایا

بهترین دیالوگ های سریال ویچر

از دیگر دیالوگ های معروف سریال ویچر می‌توان به حرف «تیسایا دِ وریس» خطاب به «ینفر» اشاره کرد. به عنوان یکی از زنان قدرتمند در دنیای فانتزی شناخته می‌شود. او یک جادوگر نیرومند و مادری برای تمام دانش‌آموزان آرتوزا است. «تیسایا» شخصیتی رازآلود، عمل‌گرا، پنهان‌کار و دست‌نیافتنی دارد. او حمایت‌کننده و دلسوز است، هرچند که عشق سرسختی دارد.

این جمله از به یادماندنی‌ترین دیالوگ‌ها در ویچر و اولین درسی است که «ینفر» در آرتوزا می‌آموزد. «تیسایا» می‌داند دلیلی برای حضور هر کسی در قاره وجود دارد، همه نقشی برای بازی کردن دارند، مهم نیست چقدر بی‌رحمانه به نظر برسد.

این واقعیت که «تیسایا» این جمله را قبل از خودکشی‌اش تکرار می‌کند، آن را حتی قابل لمس‌تر می‌کند و «ینفر» را از این درس مهم آگاه خواهد کرد. این حرف از «تیسایا» بدون جزو بهترین دیالوگ های سریال ویچر قرار می‌گیرد.

سرنوشت فقط تجسم میل روح به رشد است – جسکر

بهترین دیالوگ های سریال ویچر
دیالوگ های ماندگار سریال ویچر

«جسکر» گاهاً بهترین دیالوگ های ویچر را می‌گوید. راحت است که او را فقط به عنوان یک دلقک بدانیم که دائماً «گرالت» را تعقیب کرده و از زندگی پرهیجان او برای الهام گرفتن در آهنگ‌هایش استفاده می‌کند. «جسکر» ذاتا یک هنرمند است؛ او قلب یک شاعر را دارد و آهنگ‌های شگفت‌انگیز متعددش ثابت می‌کند که بسیار باهوش‌تر و الهام‌بخش‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد.

این یکی از دیالوگ های ماندگار سریال ویچر است، زیرا ماهیت عمیق «جسکر» را نشان می‌دهد. همچنین به خوبی با مضامین اصلی سریال ویچر، یعنی سرنوشت، پیوند و میراث،  هرچند به شیوه‌ای اغراق‌آمیز مطابقت دارد.

«جسکر» ممکن است نقش طنز داشته باشد، اما او اغلب صحبت‌های ارزشمندی از حکمت ارائه می‌دهد که بینندگان باید به آن‌ها توجه بیشتری داشته باشند. این حرف «جسکر»، از بهترین دیالوگ های سریال ویچر است.

من در برابر هیچ قانونی که توسط مردانی وضع شده است که هرگز فرزندی به دنیا نیاورده‌اند، سر تعظیم فرود نمی‌آورم – ملکه کالانته

بهترین دیالوگ های سریال ویچر

بسیاری از آثار در سینما و تلوزیون ملکه‌های خیالی فوق‌العاده‌ای دارند، اما «کالانتِه» یکی از منحصربه‌فردترین و به‌یادماندنی‌ترین آن‌هاست. «کالانتِه» بیش از آنکه ملکه باشد، یک نیروی طبیعت است، مبارزی سرسخت و غیرقابل توقف که با قاطعیت آهنین بر «سینترا» حکومت می‌کند.

«کالانتِه» این جمله را در مورد حق غافلگیری می‌گوید، قانونی که او را ملزم می‌کند دخترش، «پاوِتا» را به عنوان پاداش نجات جان پدر «پاوِتا»، به مردی با ظاهر جوجه تیغی به نام دونی بدهد.

او بدون هیچ تردیدی از این کار امتناع می‌کند و می‌گوید هیچ مردی هرگز نمی‌تواند پیوند بی‌مانند بین یک مادر و فرزندش را درک کند. این جمله به عنوان یکی از برترین دیالوگ های سریال ویچر در درون و بیرون از متن سریال، بسیار قدرتمند بوده و منعکس کننده‌ی مبارزه‌ای است که بسیاری از زنان در دنیای واقعی برای حق انتخاب بر بدنشان انجام می‌دهند. این دیالوگ در یکی از بهترین سکانس های سریال ویچر گفته می‌شود و ذهن بیننده ثبت خواهد شد.

کودکی‌های شاد، جمعیت کسل‌کننده‌ای را می‌سازند – ینفر

بهترین دیالوگ های سریال ویچر
برترین دیالوگ های سریال ویچر

«ینفر» یکی از باهوش‌ترین و تیزبین‌ترین شخصیت‌های ویچر است که یکی از دیالوگ های معروف سریال ویچر را می‌گوید. او برخی از بهترین دیالوگ‌ها را دارد که اغلب به همان اندازه که بدبینانه هستند، قاطعانه به نظر می‌رسند. ملاقات با «گرالت» او را نرم‌تر می‌کند، نه به خاطر جهان‌بینی متضاد او، به این دلیل که او در نهایت با کسی احساس همبستگی دارد.

این جمله یکی از بهترین دیالوگ های سریال ویچر است. «ینفر» و «گرالت»، هر دو سختی‌های زیادی کشیده‌اند، اما حداقل حالا همدیگر را دارند و این مهم‌تر از درد و مشقت‌هایی است که قبلاً تحمل کرده‌اند. همچنین روشی تلخ برای اذعان است که دردشان آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند و حرفی کاملاً در خور شخصیت «ینفر» است.

اگر باید بین بد و شر یکی را انتخاب کنم، پس ترجیح می‌دهم اصلا انتخاب نکنم – گرالت

بهترین دیالوگ های سریال ویچر

«گرالت» ریویایی، به عنوان یکی از بهترین قهرمانان در دنیای فانتزی شناخته می‌شود. او قوی، شجاع و با درک درستی از حق و باطل است و متحدی ارزشمند به شمار می‌رود. ویژگی بارز او بی‌طرفی است. «گرالت» چندان به خرده ریزها و سیاست‌های قاره اهمیت نمی‌دهد و سعی دارد از هرج و مرج دوری کند.

سریال ویچر روایتگر سفری است که «گرالت» را به سوی اتخاذ موضع و انتخاب طرف سوق می‌دهد. عشق او به «سیری» و «ینفر» باعث می‌شود او بفهمد لحظه‌ای فرا می‌رسد که در آن بی‌طرفی دیگر گزینه‌ای نیست که بتواند آن را انتخاب کند. این یکی از بهترین دیالوگ های گرالت است و نشان می‌دهد که او همچنان در قبال اعمالش قاطعیت به خرج می‌دهد؛ شر ممکن است واقعی باشد، اما کسانی که علیه آن مبارزه خواهند کرد، نمی‌توانند اشتباه کنند.

هرگز گم نشد. همیشه پیدا شد – سیری

بهترین دیالوگ های سریال ویچر
بهترین دیالوگ های گرالت

موضوع بهترین قسمت های سریال ویچر کاملاً حول محور مفهوم سرنوشت می‌چرخند. «ویسنا» می‌گوید: “افرادی که با سرنوشت به هم پیوند خورده‌اند، همیشه همدیگر را پیدا می‌کنند” و او درست می‌گفت. «گرالت» زندگی طولانی و غیرقابل پیش‌بینی‌اش را صرف اجتناب از تعهد و نزدیکی با دیگران کرد، اما حتی او هم نمی‌توانست از سرنوشت فرار کند.

این دیالوگ به طور کامل سریال ویچر را خلاصه می‌کند. «سیری»، «گرالت» و «ینفر» شاید زندگی آرامی نداشته باشند، اما مهم نیست چه آشوبی آن‌ها را احاطه کرده باشد، همیشه راهی برای رسیدن به یکدیگر پیدا می‌کنند. فصل 3 ممکن است با جدایی و رفتن هر کدام از آن‌ها به سویی دیگر به پایان برسد، اما طرفداران تا به حال باید فهمیده باشند که هیچ قدرتی در قاره نمی‌تواند سرنوشت را برهم زند.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

فصل چهارم سریال ویچر در چه تارخی اکران می‌شود؟

همچنان تاریخ دقیقی برای انتشار فصل چهارم وجود ندارد، اما گفته می‌شود که باید در تابستان سال 2025 منتظر آن باشیم.

بازیگر جایگزین «هنری کویل» برای نقش «گرالت» کیست؟

«لیام همسورث»، برادر «کریس همسورث» جایگزین «هنری کویل» در سریال ویچر خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین دیالوگ های سریال ویچر چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =