یکشنبه , می 19 2024

حجم بازی مرد عنکبوتی 2 لو رفت !

[ad_1]

دومین بازی مرد عنکبوتی به زودی برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و اخیراً حجم بازی مرد عنکبوتی 2 بر روی کنسول PS5 لو رفت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا حدود یک ماه دیگر وارد پلی استیشن 5 نخواهد شد، اما طرفداران ممکن است از قبل تصور داشته باشند که جدیدترین ماجراجویی ابرقهرمانی Insomniac چقدر فضای حافظه را می‌تواند اشغال کند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 بسیار بزرگتر از دو نسخه قبلی خود به نظر می‌رسد و مکان‌های جدیدی را به دنیای باز شهر نیویورک اضافه می‌کند و به پیتر پارکر و مایلز مورالز مجموعه‌ای از توانایی‌های جدید قدرتمند می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2

حجم بازی مرد عنکبوتی 2

حجم بازی Marvels Spiderman 2

در مورد پیتر، برخی از این قدرت‌های جدید ناشی از لباس کلاسیک سیمبیوت است که او در مرد عنکبوتی 2 می‌پوشد، که شرورهای کلاسیک مارول مانند ونوم و کریون شکارچی را با جهان رو به رشد کمیک Insomniac آشنا می‌کند.مرد عنکبوتی 2 با آنچه تاکنون از بازی نشان داده شده است به نظر می‌رسد یک شگفتی باشد و بیشتر طرفداران انتظار دارند که فضای نسبتاً زیادی را در حافظه PS5 اشغال کند.

حجم بازی مرد عنکبوتی برای PS5

حجم بازی مرد عنکبوتی 2
حجم بازی مرد عنکبوتی 2

حجم بازی Marvels Spiderman 2

در حالی که نسخه فیزیکی این بازی تنها یک دیسک است، اندازه نقشه دو برابر شده بازی باعث می‌شود بازیکنان حدس بزنند که تقریباً 100 گیگابایت خواهد بود، که با عناوین معاصر پلی‌استیشن شخص اول مانند God of War Ragnarok برابری می‌کند. انحصاری بودن Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 نیز می‌تواند در اندازه کلی آن تاثیرگذار باشد، زیرا برخی از عناوین فضای کمتری را در جدیدترین کنسول سونی نسبت به PS4 قدیمی اشغال می‌کنند.

ممکن است طرفداران به لطف بسته کنسول پلی استیشن 5 با نسخه محدود Spider-Man 2، نگاهی اجمالی به بزرگی Marvel’s Spider-Man 2 داشته باشند. همانطور که در حساب توییتر Marvel’s Spider-Man 2 Countdown اشاره شده است، ذکر شد که Marvel’s Spider-Man 2 برای بازی پایه به حداقل 98 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد. البته، این هیچ وصله به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی را که ممکن است منتشر شود، در نظر نمی‌گیرد، که می‌تواند فضای مورد نیاز برای جدیدترین ماجراجویی اینترنتی Insomniac را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =