یکشنبه , می 19 2024

اولین بازی بزرگ رایگان ۲۰۲۳ فروشگاه Epic Games فاش شد – مستر گیمرز

[ad_1]

ظاهرا اولین بازی بزرگ رایگان ۲۰۲۳ فروشگاه Epic Games فاش شد! با  مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا جزئیات این بازی هارو بررسی کنیم.

 

اولین بازی بزرگ رایگان ۲۰۲۳ فروشگاه Epic Games فاش شد

طبق اطلاعات فاش شده، اولین بازی رایگان بزرگ  فروشگاه Epic Games تقریباً در راه است. اوایل سال ۲۰۲۳ است، اما Epic Games قبلاً برخی از بازی‌های رایگان با کیفیت را در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار داده است، اما هنوز سر و صدای زیادی ایجاد نکرده است. این هفته، در ۱۹ ژانویه(۲۹ دی)، ظاهراً در حال تغییر است. طبق گفته یک افشاگر پرکار، بازی رایگان بعدی Epic Games Store در واقع سه بازی است و دلیل آن هم بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition است که مجموعه ای از ریمسترهای GTA 3، GTA Vice City و GTA سن اندریاس است.

سیستم مورد نیاز سه گانه GTA مشخص شد

سیستم مورد نیاز بازی

 

در حالی که این سه گانه به دلیل عملکرد و مشکلات فنی در زمان عرضه انتقاد و نمرات بدی گرفت، اما در یک ماه حدود ۱۰ میلیون نسخه فروخت و ثابت کرد که نقد بازی‌های ویدیویی اهمیتی ندارد، زیرا یکی از کم‌ترین نمرات بازی های آن سال را داشت. با این حال، بسیاری از مشکلاتی که در این رتبه بندی نقش داشته اند یا بهبود یافته اند یا به طور کامل رفع شده اند.

منبع خبر

در مورد منبع فاش، باید بگوییم که این منبع از کاربر توییتر «Billbil-Kun» است، منبعی که در گذشته به دلیل افشای بازی‌های رایگان PS Plus شناخته شده است. به عبارت دیگر، آنها نه تنها سابقه لو رفتن اطلاعات، بلکه سابقه لو رفتن بازی های رایگان را نیز دارند.

این افشاگر در توییتر نوشت: «Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در ۱۹ ژانویه (۲۹ دی ماه)ساعت ۱۶ UTC در فروشگاه Epic Games منتشر خواهد شد. همچنین در هفته اول با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

Baziwall Banner Wide2

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به این گیم نیوز ” اولین بازی بزرگ رایگان ۲۰۲۳ فروشگاه Epic Games فاش شد” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شانزده =