دوشنبه , می 20 2024

نمرات و خلاصه نقد بازی FC 24: فیفا با اسم جدید

[ad_1]

بازی EA FC 24 به‌عنوان جانشین بازی فیفا 23 شناخته می‌شود. تازه‌ترین بازی ورزشی الکترونیک آرتز با اسم جدید و فرمول آشنا منتشر شده است و وب‌سایت‌های مختلف فرصت پیدا کردند تا تغییرات تازه را بسنجند و عیار آن را مشخص کنند. در این مطلب نگاهی به نمرات و خلاصه نقد بازی FC 24 می‌اندازیم و اینکه آیا فیفا جدید با اسم تازه، ارزش تجربه و خرید را دارد یا خیر؟

شرکت EA Sports تلاش کرده تا روند بازی‌های قبلی این مجموعه را دنبال کند و به‌نوعی فرمول قدیمی را بهبود بخشد. تمرکز همچنان روی آلتیمت تیم است و بیشترین میزان محتوا برای آن طراحی شده است. به طور کل فناوری بازی بهتر شده است و بازی از لحاظ گرافیکی نیز زیبا به نظر می‌رسد. اگر طرفدار این مجموعه هستید، بدون شک از FC 24 لذت خواهید برد.

نقد بازی FC 24

نظرات منتقدان و رسانه‌های خارجی اندکی با همدیگر متفاوت است. تعدادی نوشته‌اند که اف سی 24 یک شروع عالی برای این مجموعه جدید است و تعدادی نیز از نبود تغییرات بزرگ انتقاد کرده‌اند. باید گفت که شرکت EA تنها اسم برند را تغییر داده و اگر این اثر با عنوان فیفا 24 منتشر می‌شد، تغییری آنچنانی با عنوان فعلی نداشت.

نقد بازی FC 24GamesRadar – امتیاز 9/10

ابتدای بازی حس می‌کنید که همه‌چیز آشنا است، به‌زودی درمی‌یابید که انیمیشن‌های شوت جدید، توضیحات تازه گزارشگر و خوشحالی‌های پس از گل جدید و قابلیت‌های زیادی برای سرگرم شدن وجود دارد. افزودن بازیکنان زن باعث تقویت حالت آلتیمت تیم شده است و قابلیت PlayStyle هم حس خوبی به مسابقات می‌دهد. بدون شک جا برای پیشرفت وجود دارد، اما بازی EA Sports FC 24 یک ریبوت عالی از مجموعه قبلی و همچنین شروع تازه‌ای برای دوران پسا فیفا است.

نکات مثبت:

  1. تغییر آلتیمت تیم با بازیکنان زن و قابلیت Evolution
  2. بهبود گیم‌پلی و جزئیات مختلف حین مسابقه
  3. جنبه نمایشی بازی گاهی از گزارش زنده مسابقات فوتبال هم بهتر می‌شود

نکات منفی:

  1. تغییرات حالت کریر به‌هیچ‌عنوان با آلتیمت تیم یکسان نیست
  2. عدم‌تغییر مکانیک باز کردن پک‌های بازیکن

نقد بازی FC 24Dexerto – امتیاز 4/5

بازی FC 24 نگرانی‌ها ما را با ارائه بهترین و کامل‌ترین شبیه‌ساز فوتبال که تابه‌حال دیده‌ام رفع می‌کند. جریان بازی که طرفداران عاشق آن هستند، تغییر یافته و بهتر شده است و 90 دقیقه مسابقه هیجان‌انگیز شده است. تغییرات بخش کریر عمق بیشتری به آن بخشیده، اما مطابق با دیگر بخش‌ها نیست. بازیکنان زن و قابلیت اولوشن (رشد بازیکن) باعث شده تا آلتیمت تیم بهتر شود و آزادی عمل بیشتری برای ساخت ترکیب داشته باشید. اگرچه از آنجایی که این آغاز فصل تازه‌ای در تاریخ این مجموعه است، نبود تغییرات اساسی واقعاً به چشم می‌آید.

VideoGamer – امتیاز 7/10

بخش‌های دوست‌داشتنی زیادی در این بازی وجود دارد و اگر EA‌ بتواند باگ‌ها را برطرف کند، فصل عالی‌ای خواهیم داشت. قابلیت PlayStyle برعکس آنچه فکر می‌کردم واقعاً به چشم می‌آید و حالت آلتیمت تیم با حذف بخش‌های آزاردهنده، حس بهتری پیدا کرده است. هرچند بازی چندین برای کرش کرد و باگ‌های فیفا 23‌ هم به نسخه جدید منتقل شده‌اند، این باعث شد تا امتیاز را کاهش دهم.

نقد بازی اف سی 24Press-Start – امتیاز 6.5/10

تنها مشکلی که داشتم، باگ‌های آزاردهنده بود که امیدوارم موقع انتشار برطرف شوند. بزرگ‌ترین باگ در حال حاضر مربوط به اخراج مربی در کریر مود است. حالت پلی‌استایل واقعاً بازی را تغییر داده و برای نمونه بازیکنانی که می‌توانند از راه دور شوت بزنند، خدمت بزرگی به تیم شما خواهند کرد. به طور کل با یک اسم جدید روبه‌رو هستیم و همان بازی سابق.

نمرات بازی اف سی 24نمرات بازی FC 24

هنوز تمامی نقدهای منتشر نشده‌اند و رسانه‌های بزرگی مانند IGN و گیم‌اسپات باید نظر خود را ثبت کنند. در آن صورت مطلب را آپدیت خواهیم کرد. در حال حاضر میانگین امتیاز متاکریتیک بازی FC 24‌ روی 77 ثابت مانده است.

Areajugones – 92
God is a Geek – 90
PSX Brasil – 85
The Games Machine – 85
Hobby Consolas – 83
The Enemy – 80
Vandal – 78
KeenGamer – 72
Gamer.no – 70
IGN Spain – 70
Gfinity – 60
Gamereactor UK – 40

نقد بازی FC 24

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =