دوشنبه , می 13 2024

اسکین های جدید انیمه مدرسه قهرمانانه من در فورتنایت

اسکین های جدید انیمه مدرسه قهرمانانه من در فورتنایت منتشر شدند. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا این اسکین ها را مشاهده کنید.

Epic Games فاش کرده است که سه نفر جدید از شخصیت های Academia Hero My Hero در Fortnite موجود خواهد بود. پیش از این ، این کمپانی حق رای دادن شخصیت های مانگا/انیمه مانند Might ، Bakugou ، Deku و Uravity آغاز کرده بود. در جدیدترین کراس اوور ، Shoto Todoroki ، Eijiro Kirishima و Mina Ashido به فورتنایت خواهند آمد.

اسکین های جدید انیمه مدرسه قهرمانانه من در فورتنایت

هر سه اسکین برای خرید برای V Bucks در دسترس هستند و قیمت آنها بسته به هر شخصیت متفاوت است. با این حال ، اگر بازیکنان آنها را به صورت جداگانه خریداری کنند ، 1500 ولت دلار هزینه خواهد داشت. اما اسکین‌ها به تنهایی همه چیزهایی نیستند که شما باید منتظر آن باشید.

اسکین های جدید انیمه مدرسه قهرمانانه من در فورتنایت
اسکین My Hero Academia در فورتنایت

اسکین My Hero Academia در فورتنایت

طرفداران می توانند آنها را به سلاح های ویژه ای که منعکس کننده آنها در این سریال است ، تجهیز کنند. به عنوان مثال ، Pickaxes Shoto Todoroki به عنوان “ضربه های گرم سرد” شناخته می شود. Red Riot “Riot Riot Thrashers” را بدست می آورد ، و Pinky “Acid Ax” را دریافت می کند. تادوروکی ، در این سریال ، توانایی باورنکردنی به نام “دیوار یخ سوراخ بهشت” دارد ، جایی که او از عجیب و غریب خود برای ایجاد یک دیوار عظیم از یخ استفاده می کند که تقریباً هیچ کس نمی تواند بدون مشکل از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نه =