سه‌شنبه , می 21 2024

نقدها و نمرات سریال Extrapolations

[ad_1]

سریال Extrapolations اثری تازه از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که به صورت آنتولوژی و با حضور بازیگرانی برجسته است.

سریال برآوردها (Extrapolations) اثری درام به شمار می‌رود که از حضور بازیگرانی برجسته همچون مریل استریپ، کیت هرینگتون، ادوارد نورتون، جما چان، توبی مگوایر و تعداد زیادی دیگری بهره می‌برد و به صورت آنتولوژی است.

منتقدان بر این باور هستند که داستان‌سرایی سریال «برآوردها» به حدی گسترده و وسیع است که هیچ گاه به یک کلیت منسجم در نمی‌آید، هر چند، قدرت بسیار زیاد بازیگران آن و همچنین اهداف بسیار خوبش سبب شده تا اثری جالب‌توجه و جذاب باشد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۷ نقد برای سریال «برآوردها» منتشر شده که امتیاز ۴۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۷ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۱۶ نقد است. در ادامه می‎‌توانید نظرات برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره سریال Extrapolations

  • راتن تومیتوز | ۲۷ نقد – امتیاز ۴۴ درصد
  • متاکریتیک | ۱۶ نقد – امتیاز ۵۷ از صد

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

سریال «برآوردها» یک داستان علمی تخیلی بلندپروازانه به شمار می‌رود اما در عین حال فضا را برای لحظات صمیمانه انسانیت نیز فراهم می‌کند.

«۷۵/۱۰۰ The Playlist | منتقد: برایان تالریکو»

سریال «برآِوردها» می‌تواند سریالی فراتر از این باشد که تنها یک پیام را منتقل کند. این اثر زمانی در بهترین حالت خودش قرار دارد که بازیگران برجسته آن به جای اینکه صرفا به تبلیغ بپردازند، افراد واقعی را به تصویر می‌کشند که در سرنوشت سیاره درگیر هستند. زمانی که سریال در بالاترین حد خودش قرار دارد، بیننده خودش را به جای کاراکترها در این موقعیت‎‌های دشوار قرار می‌دهد.

«۷۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: مکس کوویل»

در اغلب موارد دلخراش است و یک نگاه اجمالی از آینده‌ای را برای بیننده‌ها ارائه می‎‌دهد که در آن، موقعیت‌ها از نظر علمی واقعا تأثیرگذار و واقعی احساس می‌شوند.

«۶۰/۱۰۰ Decider | منتقد: جوئل کلر»

ممکن است از پیامی که خالق این سریال قصد دارد تا در پایان هشت قسمت خودش ارائه بدهد، خسته شده باشید اما لحظاتی در این سریال وجود دارند که تأثیرگذار و موثر هستند. فقط باید اندکی بیشتر دنبال آن‌ها بگردید.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: لوسی منگان»

سریال «برآوردها» زمانی که نقطه بسیار خوبی بین سخنرانی و روشنگری پیدا می‌کند، در بهترین حالت خودش است اما این لحظات چندان زیاد نیستند.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جان نوجنت»

این اثر آخرالزمانی با بودجه زیاد و بازیگران برجسته گاهی اوقات متزلزل به نظر می‌رسد اما نیت‌‎های بسیار خوب و برخی مفاهیم جالب از آینده سبب شده تا جالب‌توجه باشد.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =