جمعه , آوریل 26 2024

ترلیر بازی The Lord of The Rings: Gollum منتشر شد !

استودیوی Daedalic Entertainment که بازی جدیدی از ارباب حلقه‌ها را در دست ساخت دارد، ترلیر بازی The Lord of The Rings: Gollum را منتشر کرد.

The Lord of the Rings: Gollum ، یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که توسط Daedalic Entertainment توسعه یافته و توسط Daedalic Entertainment و Nacon منتشر خواهد شد که بلاخره بامداد امروز، ترلیر رسمی The Lord of The Rings: Gollum به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

فیلم های جدیدی از ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد !

ترلیر بازی The Lord of The Rings: Gollum منتشر شد !

این بازی، بر اساس آثار جی آر آر تالکین، به دنبال شخصیت گولوم بین رویدادهای هابیت و ارباب حلقه‌ها ساخته شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی از بازی The Lord of The Rings: Gollum را ببینید:

تریلر رسمی از بازی The Lord of The Rings: Gollum

این بازی توسط Daedalic Entertainment در مارچ 2019 برای عرضه در سال 2021 اعلام شد. با اعلام توافقنامه Nacon، بازی تا سال 2022 به تعویق افتاد. تاریخ انتشار 1 سپتامبر 2022 برای سرویس استیم و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس را هدف قرار داده است.

نسخه نینتندو سوییچ اعلام شد که در 30 نوامبر 2022 عرضه خواهد شد. چندین ماه بعد، پس از از دست دادن تاریخ‌های انتشار برنامه‌ریزی شده در سال 2022، Nacon در 24 ژانویه 2023 اعلام کرد که Gollum اکنون یک نسخه برای بهار یا تابستان آینده را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =