سه‌شنبه , می 7 2024

فوری: عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت آبادان شد! [+جزئیات]

عبدالله ویسی صنعت نفت آبادان ؛ براساس جلسه هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان که روز گذشته در تهران انجام شد عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت شد.

عبدالله ویسی بعنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برگزیده شد. در ادامه مطلب با خبر سرمربی جدید صنعت نفت آبادان همراه ما بمانید.

عبدالله ویسی صنعت نفت آبادان

  • صنعت نفت آبادان عبدالله ویسی

براساس جلسه هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان که روز گذشته در تهران انجام شد و مقرر گردید ادسون تاوارس برزیلی از سرمربی نفتی‌ها کنار گذاشته شود انتخاب سرمربی جدید در دستور کار اعضای هیات مدیره باشگاه قرار گرفت و پس از بررسی گزینه‌های مختلف عبدالله ویسی مربی خوزستانی برگزیده شد. روح الله محمدی گفت:

عبدالله ویسی محتمل ترین گزینه اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان بود که این مربی خوزستانی پس از حضور در باشگاه و مذاکرات نهایی، به توافق برای هدایت طلایی پوشانی آبادانی در ادامه لیگ برتر دست یافت.

عصر امروز هم پس از توافق جدایی با ادسون تاوارس، مذاکرات و توافقات نهایی با ویسی انجام و برای هدایت طلایی پوشانی آبادانی در ادامه لیگ برتر دست یافت. ویسی هم اکنون در آبادان اقامت یافته و تمرین تیم را از فردا بر عهده خواهد گرفت.

عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =