یکشنبه , می 19 2024

کراس اور فورتنایت و جوجوتسو کایسن تایید شد ؛ به همراه تریلر

[ad_1]

به تازگی کراس اور فورتنایت و جوجوتسو کایسن تایید شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تریلر فورتنایت و جوجوتسو کایسن را مشاهده کنید.

شخصیت‌های جوجوتسو کایسن گگ آکوتمی در حال هجوم به فورتنایت هستند. این همکاری در یک تیزر تریلر که در کانال رسمی بازی در یوتیوب در دسترس است، اعلام شد. در این ویدیوی تبلیغاتی کوتاه، یوجی ایتادوری، مگومی فوشی‌گورو، نوبارا کوگیساکی و ساتورو گوجو در حال ترکیدن از دیوار آجری و آماده پرتاب شدن هستند و تایید می‌کند که بازیگران Jujutsu Kaisen به عنوان بخشی از نسخه 25.30 به بازی اضافه خواهند شد. Fortnite قبلاً با مجموعه‌های انیمه برجسته دیگری از جمله Dragon Ball و My Hero Academia همکاری داشته است.

کراس اور فورتنایت و جوجوتسو کایسن

تریلر حضور جوجوتسو کایسن در فورتنایت

آکوتمی انتشار مانگای Jujutsu Kaisen خود را در Shueisha’s Weekly Shōnen Jump در مارس 2018 آغاز کرد و تاکنون، این مجموعه در حال انجام بیش از 220 فصل جداگانه تولید کرده است. داستان به دنبال دانش‌آموز دبیرستانی ایتادوری است که پس از خوردن یکی از انگشتان ضعیف ریومن سوکونا، پادشاه بلامنازع نفرین‌ها، خود را توسط گروهی از جادوگران جوجوتسو جذب می‌کند تا اعضای دیگر کلوپ اوکولت را نجات دهد. جوجوتسو کایسن با بیش از ۸۰ میلیون نسخه در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین مانگای تمام دوران در کنار آثار کلاسیکی مانند شاهزاده تنیس تاکشی کونومی و کیمیاگر تمام فلز هیرومو آراکاوا است.

کراس اور فورتنایت و جوجوتسو کایسن
کراس اور فورتنایت و جوجوتسو کایسن

تریلر فورتنایت و جوجوتسو کایسن

در ادامه می‌توانید تریلر حضور جوجوتسو کایسن در فورتنایت را ببینید:

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =