دوشنبه , می 20 2024

دومین رویداد Rainbow Six Major در آتلانتا برگزار می‌شود

[ad_1]

یا اعلام کمپانی برگزار کننده‌ی مسابقات eSport یعنی BLAST و کمپانی یوبیسافت، امسال شاهد برگزاری دومین رویداد Rainbow Six: Siege Major در روزهای ۱۰ تا ۱۲ نوامبر (۱۹ تا ۲۱ آبان) و در شهر آتلانتا ایالات متحده خواهیم بود.

سری رویدادهای The Rainbow Six Major، به عنوان بخشی از پایان فصل رقابتی بازی Rainbow Six برگزار می‌شوند، این رویداد شامل دو مسابقه‌ در یک سال و همچنین یک مسابقه‌ی ۶ نفره محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین تورنمنت بازی Rainbow Six در سال محسوب می‌شود. اکنون با همکاری کمپانی برگزار کننده‌ی مسابقات eSport یعنی BLAST و شرکت یوبیسافت، این رویداد در ماه نوامبر سال جاری در آتلانتا برگزار خواهد شد که شامل سه مرحله، ۲۴ تیم و ۷۵۰۰۰۰ دلار (۵۹۴۰۰۰ پوند) جایزه است.

مجموعه‌ی BLAST در طی قرارداد چندین ساله‌ی خود با شرکت یوبیسافت، اکنون دومین بار است که این رویداد را برگزار می‌کند و البته برگزاری آن در ایالت جورجیای ایالات متحده برای اولین بار صورت می‌گیرد، در حالی که دوره‌ی اول رقابت‌ها در سال جاری میلادی در کپنهاگ -پایتخت دانمارک- برگزار شده بود.
همچنین فعالیت بالای این مجموعه در برگزاری رویدادهای eSport باعث شده تا بینندگان زیادی به تماشای رقابت‌ها ترغیب شوند، رویدادهای کوچکی چون BLAST Community Cups گویای این موضوع است. جالب اینجاست که اولین بازی رویداد BLAST Major در حدود ۱۱۸۰۰۰ بیننده داشته است.

بلیط‌های Major در فروخته شدن هستند و شرکت BLAST با نزدیک شدن به رویداد، جزییات بیشتری را اعلام خواهد کرد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس‌ آرنا بخوانید.

منبع:
esports Insider

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 5 =