چهارشنبه , می 15 2024

بررسی بازی The Last Case of Benedict Fox

بازی The Last Case of Benedict Fox محصولی جدید از سری بازی های ایزومتریک و نقش آفرینی بوده که اینبار قرار است روایتگری جدیدی را در آخرین مورد بندیکت فاکس بازگو کند و دنیای پیچیده آن را به تصویر بکشد.

بازی آخرین پرونده بندیکت فاکس محصولی در دست توسعه از شرکت Plot Twist بوده که قرار است از سوی Rogue Games برای پلتفرم های مختلفی که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت عرضه شود. داستان بازی در مورد سازمان های جاسوسی و خونریزی های پیچیده ای بوده که به صورت ناخواسته وارد آنها شده اید. حال در این دنیای بی رحم باید به دنبال راهی برای نجات باشید. در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی The Last Case of Benedict Fox

بازی The Last Case of Benedict Fox

بازی آخرین پرونده بندیکت فاکس همانطور که گفته شد در دنیایی پیچیده و مملو از سازمان های مخفی جریان داشته که در آن آیین های ممنوعه بسیاری شما را به سمت قتل و خونریزی سوق خواهد داد. آیین هایی که خلاف عقاید شما بوده و برای رهایی از آن راهی جز مبارزه با این سازمان و آیین ها ندارید. در جستجوی سرنخ های موجود با نیروهای شیطانی بسیاری در لاوکرافتین مترویدوانیا مواجه خواهید شد که باید خاطرات قربانیان فوت شده را به نوعی کاوش کنید. جهت معرفی بازی The Last Case of Benedict Fox باما همراه باشید.

بررسی The Last Case of Benedict Fox

اشخاص و سایت های بسیاری با نقد The Last Case of Benedict Fox به دنبال این بودند که داستان عالی و کاوشگری های جذاب بازی را به نابودی بکشانند ولی شرکت Rogue Games با هوشیاری کامل توانست آنها را به نوعی مدیریت کند و صحت عملکرد بازی و توسعه آنرا ایمن سازد. داستان بازی همانطور که گفته شد در دنیایی خیالی و ایزومتریک جریان داشته باید در خاطرات اشخاص کشده شده کاوش کنید و به دنبال سرنخ های جدیدی باشید که شما را به مراحل بعدی سوق خواهد داد.

همچنین بخوانید :

بی شک کیفیت بالای داستان بازی میتواند دلیل خوبی جهت دانلود The Last Case of Benedict Fox باشد. البته هنوز بازی عرضه نشده ولی اطلاعات مفیدی از زمان انتشار بدستمان رسیده که در ادامه به انها اشاره ای خواهیم داشت. در گیم پلی The Last Case of Benedict Fox باید نقش یک کاراگاه را ایفا کنید که باید به نیروی شیطانی درونی خود متصل شود زیرا برای عبور از مراحل بازی راهی جز مبارزه ندارد. خاطرات رو به زوال و نابودی سریعا ناپدید میشوند که به همین دلیل باید آنها را با سرعت بالایی پیگیری کنید. کاوش در ذهن متوفی کاری خطرناکی بوده زیرا در اعماق تاریک ذهن ممکن است شیطان هایی نهفته باشند که به محض ورود شما به دنبال راهی برای تسخیرتان هستند.

با مشخص شدن داستان The Last Case of Benedict Fox میتوان گفت که شرکت Rogue Games در صدد ساخت یکی از بهترین بازی های خود بوده که در آینده اخبار بیشتری را از بازی خواهیم شنید. طراحی هنری و دوست داشتنی بازی دلیل خوب دیگری برای دانلود آن بوده که این بخش با استفاده از یک موتور گرافیکی مناسب پیاده سازی شده که میتواند شما را به سمت خود جذب نماید.

بررسی The Last Case of Benedict Fox

صداگذاری جذاب بازی در کنار طراحی دیدنی میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد. این گیم پلی توانایی سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت که پیشنهاد می شود جهت بررسی دیگر بخش های بازی در ادامه باما همراه باشید.

ژانر The Last Case of Benedict Fox با توجه به توضیحات به ثبت رسیده در سبک های اکشن، ماجراجویی، تخیلی، ایزومتریک قرار داشته که سایت هایی به روانگردی های یک ولگرد نیز اشاره ای داشته اند ولی این موضوع نسبت به داستان بازی درست نبوده است. ولی اگر از ظاهر بازی بخواهیم تصمیم بگیریم میتوان روانگردی های ولگرد را دلیل خوبی برای معرفی بازی دانست.

همچنین بخوانید :

پازل های پیچیده بسیاری در این بازی وجود داشته که برای حل و عبور از آنها باید تمام تمرکز خود را بکار بگیرید. سیستم دشواری مراحل به نوعی پیاده سازی شده است که میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های دشوار بسیاری را در پیش روی شما قرار دهد و این موضوع اصلی ترین دلیلی بوده که برای سرگرمی میتوان به آن اشاره داشت.

سیستم های بازی

  • سیستم عامل: Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-7400 3.00GHz or AMD Ryzen 5 1400 3.20GHz
  • مموری: 12 GB RAM
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 1050Ti or AMD equivalent
  • دایرکت ایکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 8 GB available space
  • سیستم عامل: Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-10600K CPU 4.10GHz or AMD equivalent
  • مموری: 16 GB RAM
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3060 or AMD equivalent
  • دایرکت ایکس: Version 11
  • فضای مورد نیاز: 8 GB available space

همانطور که شاهد بودید برای اجرای بازی نیازمند یک سیستم قوی خواهید بود و این موضوع به دلیل طراحی دیدنی بازی و بخش های بسیار دیگری بوده که برای اجرای اصولی باید سخت افزار خوبی برایشان درنظر گرفته شود.

تاریخ انتشار The Last Case of Benedict Fox

تاریخ انتشار The Last Case of Benedict Fox

براساس اطلاعات بدست آمده این بازی قرار است 27 آوریل 2023 مطابق با 7 اردیبهشت 1402 عرضه شود که زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است. البته شرکت توسعه دهنده بازی تا کنون دوبار تاریخ عرضه بازی را به تعویق انداخته است.

پلتفرم های بازی The Last Case of Benedict Fox

بازی‌ کامپیوتری و جذاب The Last Case of Benedict Fox قرار است برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه شود که خبری از انتشار آن برای کنسول پلی استیشن 5 و 4 نبوده است.

سخن پایانی

بررسی بازی را سعی نمودیم در توضیحاتی محدود به اتمام رسانیم زیرا هر آنچه که قرار بود از این بازی بدانید در توضیحات فوق گفته شد. اگر احساس میکنید که نکته ای وجود داشت که در خصوص بازی آخرین پرونده بندیکت فاکس به آن اشاره نشده بود میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و سوالات و پیشنهادات خود راجب این بازی را برایمان به اشتراک بگذارید. بی شک از این بازی جذاب اخبار بیشتری را در آینده خواهید شنید زیرا قرار است در سبک بازی های 2.5 بعدی انقلاب جدیدی را از بخش طراحی و داستانی برپا کند.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =