یکشنبه , می 12 2024

تصویر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy: Vol. 3 منتشر شد

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Guardians of the Galaxy: Vol. 3 شاهد ظاهر جدید راکت هستیم.

در حالی که جیمز گان به عنوان مدیر دنیای سینمایی جدید دی‌سی شناخته می‌شود و به زودی کارگردانی پروژه سوپرمن را بر عهده خواهد گرفت اما تا پیش از این مسائل، او باید سه‌گانه ابرقهرمانی خود در دنیای سینمایی مارول را با فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان بخش ۳) به اتمام برساند. اثری مورد انتظار که پایان گروه نگهبانان کهکشان را پس از ۴ فاز در MCU رقم خواهد زد.

پس از وقایع چهارمین فیلم انتقام‌جویان، پیتر کویل از یک سو در غم از دست دادن گامورا به سر برده و از سوی دیگر سعی دارد تا نسخه دیگر معشوقه خود را که متعلق به جهانی موازی می‌باشد، پیدا نماید. با این حال او و باقی اعضای نگهبانان کهکشان در مسیر ماجراجویی جدید خود نه تنها با آدام وارلاک روبرو خواهند شد، بلکه باید با تهدیدی خطرناک به نام تکامل عالی نیز دست و پنجه نرم نمایند؛ مسئله‌ای که می‌تواند به مرگ برخی از اعضای این گروه جذاب از دنیای سینمایی مارول ختم شود.

یکی از نکات جالب توجه سومین فیلم این مجموعه، ظاهر متفاوت اعضای گروه نگهبانان کهکشان می‌باشد. حال نیز در تصویر جدیدی که از این دنباله منتشر شده می‌توانیم به ظاهر جدید شخصیت راکت نگاه بهتری داشته باشیم.

1 34

این اثر مورد انتظار از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول که توسط جیمز گان نویسندگی و کارگردانی شده است، از بازیگرانی همچون کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل و بردلی کوپر بهره می‌برد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در تاریخ ۵ مه (۱۵ اردیبهشت) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =