چهارشنبه , می 8 2024

بازی چندنفره The Last of Us جاه‌طلبانه‌ترین بازی استودیوی ناتی داگ است

بازی چند نفره The Last of Us عنوان بعدی استودیوی ناتی داگ است و این بازی به چند دلیل یکی از مهم‌ترین عناوین این استودیو است. این بازی اولین بازی چند نفره مستقل این استودیو است، ولی به نظر می‌رسد که ناتی داگ نمی‌خواهد برای این بازی کم بگذارد، حتا اگر این اثر اولین بازی چند نفره مستقل آن‌ها است.

درواقع طبق صحبت‌های نیل دراکمن، این بازی چنند نفره جاه‌طلبانه‌ترین بازی استودیوی ناتی داگ خواهد بود. دراکمن در مصاحبه با سایت ComicBook روی این مورد تاکید کرده و اعلام کرد که این بازی قبل از این که بازی The Last of Us Part 2 منتشر شود در دست توسعه قرار داشت.

دراکمن همچنین گفت:

ما دنیای این سری را در این عنوان گسترش و همچنان در محیط یک بازی چند نفره به داستان گویی ادامه خواهیم داد، دیگر چیز زیادی در این باره نمی‌توانم بگویم.

هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است، اما ناتی داگ اعلام کرده که اطلاعات بیشتری از این بازی در سال 2023 منتشر خواهد کرد.

البته که به نظر می‌رسد کار ناتی داگ با سری The Last of Us تمام نشده است، زیرا دراکمن قبلا اعلام کرده بود که این سری داستان‌های بیشتری برای تعریف کردن دارد و حتا شایعاتی درباره قسمت سوم بازی منتشر شده بود. با این حال به نظر می‌رسد که استودیوی ناتی داگ تا وقتی که عناوین‌اش به تاریخ انتشار نزدیک نباشند، چیزی درباره آن‌ها نمی‌گوید و احتمالا به این زودی‌ها خبری از بازی بعدی آن‌ها نمی‌شنویم.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =