یکشنبه , می 19 2024

تولیدکنندگان و موسیقیدانان سرشناس در «شهر رویاها» همکاری می‌کنند

[ad_1]

«شهر رویاها»، درام جدیدی است که داستان پسر جوانی از مکزیک را به تصویر می‌کشد که به طور قاچاقی از مرز عبور داده می‌شود و هم‌اکنون توجه تهیه‌کنندگان برجسته‌ای را به خود جلب کرده است. شرکت Roadside Attractions قصد دارد این فیلم را در تعطیلات روز کارگر به نمایش بگذارد.

شان وولفینگتون، تهیه‌کننده اجرایی فیلم «صدای آزادی» و اخیراً «کابرینی»؛ لوییس فونسی، خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان و تهیه‌کننده برنده پنج جایزه گرمی؛ و ترانه‌سرای معروف لیندا پری، به تیم تولیدی این فیلم پیوسته‌اند. این گروه همچنین شامل یالیتزا آپاریسیو، نامزد اسکار برای بازی در «روما» است. علاوه بر این، فونسی قرار است یک آهنگ اصلی برای فیلم بخواند که توسط پری نوشته شده است. «شهر رویاها»، که اولین تجربه کارگردانی بلند محیط رامچندانی است، قرار است در سراسر کشور در تاریخ ۳۰ آگوست اکران شود.

فیلم به بررسی چگونگی فروپاشی رویاهای پسر جوان برای تبدیل شدن به یک ستاره فوتبال می‌پردازد، زمانی که او به آمریکا قاچاق می‌شود و به یک کارگاه تعریق در مرکز شهر لس آنجلس فروخته می‌شود. این فیلم، که می‌خواهد به موضوع بردگی کودکان در آمریکا اشاره کند، بازیگرانی چون آلفردو کاسترو («کارناوال»)، پائولینا گایتان («نارکوس»)، دیگو کالوا («بابیل»)، رناتا واکا («اره X») و آری لوپز، بازیگر تازه‌وارد در نقش اصلی، را در خود جای داده است.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =