پنج‌شنبه , می 2 2024

لاکپشت‌های نینجا به بازی فورتنایت خواهند رفت

چپتر پنجم بازی فورتنایت ممکن است یکی از مورد انتظارترین ترکیب‌ها را ارائه دهد. به نظر می‌رسد که لاک‌پشت‌های نینجا در مسیر ورود به این بازی هستند.

هرچند که این خبر به صورت رسمی تأیید نشده؛ اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد لاک‌پشت‌های نینجا به بازی Fortnite اضافه خواهند شد. اولین شواهدی که در این خصوص داریم، یک دریچه فاضلابی است که در تریلر بخش 5 دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که حروف TMNT روی آن نقش بسته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لاکپشت‌های نینجا به بازی فورتنایت خواهند رفت

در پایان تریلر فصل 5 بازی فورتنایت، به نام شرکت «Viacom» اشاره شد که شرکت مادر «Paramount» و دارنده حق امتیاز لاک‌پشت‌های نینجا است. با شروع فصل اول از چپتر 5 بازی فورتنایت ، دیتاماینرها نیز به کار خود ادامه دادند و فایل‌های بازی را بررسی کردند. این افراد توانستند یک پناهگاه برای لاک‌پشت‌های نینجا را پیدا کنند که از طریق یک دریچه خاص به آن دسترسی دارند.

همچنین، بازیکنان یک گرافیتی از لاک‌پشت‌های نینجا در بازی Fortnite پیدا کرده‌اند که تقریبا به صورت کامل این ترکیب را تأیید می‌کند. فصل اول چپتر 5 فورتنایت که Underground نام دارد، از روز گذشته شروع شده و با ویژگی‌ها و تغییرات مهمی همراه بوده است.

چپتر پنجم بازی فورتنایت
چپتر پنجم بازی فورتنایت

سه بازی جدید Lego Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival هم‌اکنون در کنار بازی اصلی فورتنایت قرار گرفته‌اند و با گذر زمان بروزرسانی خواهند شد. بازی فورتنایت یکی از بازی‌های آنلاین محبوب در میان نوجوانان و حتی بزرگسالان است. در بازی فورتنایت، بازیکنان برای بقا در یک محیط جهان باز، با شخصیت‌های کنترل شده توسط بازی یا سایر بازیکنان همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن لاک‌پشت‌های نینجا به فورتنایت چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =