پنج‌شنبه , می 16 2024

بازی EA Sports FC 24 جدیدترین نسخه از FIFA خواهد بود

[ad_1]

بازی EA Sports FC 24 همان FIFA 24 بوده که شرکت الکترونیک آرتز برای جلوگیری از منسوخ شدن بازی و روی آوردن به بخش های بازی مجاب به تغییر نام محصول خود شد. در ادامه قصد بررسی این بازی ورزشی از زوایای مختلفی را خواهید داشت. با ما همراه باشید.

همانطور که کم و بیش میدانید شرکت EA در سال گذشته تصمیمی مبنی بر تغییر نام FIFA گرفت. محتویات این تصمیم گیری روی آوردن به بخش آنلاین از 0 تا 100 بوده است. این امر سبب شد تا گیمرها قادر به اجرای بازی EA Sports FC 24 به صورت آفلاین نباشند. البته بخش هایی وجود داشته که براساس آن میتوانید بدون اتصالات اینترنتی، بازی را اجرا کنید اما تمرکز اصلی بازی روی بخش آنلاین بوده است. با پایان معرفی بازی EA Sports FC 24 به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

فهرست مطالب

بازی EA Sports FC 24

بازی ئی ای اسپورت اف سی 24 یا فیفا 24 جدیدترین اثر شناخته شده از شرکت محبوب الکترونیک آرتز است. این بازی یک کلاب ورزشی جدید و جهش یافته بوده که در آن میتوانید به قابلیت های نوین بسیاری دسترسی داشته باشید. به نقل از شرکت سازنده، این نسخه از بازی واقع گرایانه ترین و البته جذاب ترین نسخه از سری بازی های فیفا بوده است. روند توسعه بازی با کمک HyperMotionV ،PlayStyles انجام گرفته که این امر سبب خواهد شد تا شاهد بخش های جذاب بیشتری در طول بازی باشید.

بررسی بازی EA Sports FC 24

بررسی بازی EA Sports FC 24

جهانی که قرار است در EA SPORTS FC 24 تجربه کنید بسیار وسیعتر و هیجان انگیزتر از نسخه قبلی خواهد بود. به نقل از شرکت سازنده ، در این نسخه از بازی شاهد قابلیت های جدیدی هستیم که EA برای اولین بار آنها را در سری بازی های فیفا بکارگیری نموده است. با این اوصاف میتوان گفت که قرار است کم کم تمام تلخی های فیفا 20 تا فیفا 2023 را فراموش کنیم زیرا این 3 فصل از بازی های FIFA بیشترین باگ و مشکلات را دارا بودند.

حال در EA SPORTS FC 24 واقعی ترین تجربه فوتبال را تجربه خواهید نمود. این شعار شاید از نگاه اول بسیار کلی گفته شود ولی باید بدانید که تمامی بخش های بازی دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفته اند که این موضوع سبب شده تا کیفیت کلی بازی افزایش پیدا کند. همانطور که در توضیحات ابتدایی نیز گفته شد EA SPORTS FC 24 از 2 ویژگی بهبود یافته بنام های HyperMotionV  PlayStyles برخوردار است. این ویژگی ها توسط Opta بهینه سازی شده و با کمک موتور Frostbite متحول شده اند.

همچنین بخوانید :

حضور موتور گرافیکی قدرتمند سبب شده تا شاهد حرکات واقع گرایانه بیش از 19000 بازیکن معتبر از سراسر جهان باشیم. در گیم پلی بازی EA Sports FC 24 عصر جدیدی از مدیریت را تجربه خواهید کرد. در این بخش قرار است باشگاه خود را از طریق Ultimate Team Evolutions بهبود ببخشید و در صورت نیاز بازیکنان فوتبال زنان را در Ultimate XI خود جای دهید. این امر بی تردید روی گیم پلی تاثیر بسزایی خواهد شد و این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم بازی شوید.

چند روزی است که در بخش ویدیوهای برتر اینستاگرام شاهد گل یا پوچ و یا گفتگوی یک شخص با ارلینگ برات هالند بازیکن منچستر سیتی هستیم. استفاده از هوش مصنوعی در ساختار بازی سبب شده تا بیش از پیش به یک بازی قدرتمندتر نزدیک شویم. این امر میتواند آینده کاری eFootball یا همان PES را تحت الشعاع قرار دهد زیرا اگر شرکت KONAMI به خود نیاید تمام گیمرهایی که در طول سال ها جمع آوری نموده را از دست خواهد داد.

همچنین بخوانید :

همانطور که در ویژگی های ابتدایی نیز گفته شد ویژگی PlayStyles فراتراز چیزی بوده که در نسخه های قبل دیده ایم. هریک از بازیکنان موجود در بازی ، توانایی و قابلیت های مخصوص به خود را دارا هستند که این امر سبب خواهد شد تا در زمانی که بازیکن خاصی توپ را دریافت میکند مانند استایل و سبک واقعی خودش پیشروی کند.

جالب است بدانید که در بخش شخصیت های بازی EA Sports FC 24 شرکت EA با کمپانی های مارول و یوفا همکاری نموده است تا بتواند تیمی از قهرمانان را تشکیل دهد. پتانسیلی که در فوتبال زنان این نسخه بکارگیری شده است این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید با جذابیت های نوین بسیاری مواجه باشید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =