دوشنبه , آوریل 29 2024

بازی مورتال کامبت ۱ یک تست بتای محدود خواهد داشت

با اعلام رسمی استودیو ندررلم، بازی مورتال کامبت ۱ در بازه‌ی زمانی ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۷ تا ۳۰ مرداد) یک تست بتای محدود خواهد داشت. کاربران پلی استیشن و ایکس باکس که پیش سفارش بازی را خریداری کرده باشند، از این تست بهره‌مند خواهند شد.

تا کمتر از دو ماه دیگر، شاهد عرضه‌ی بازی مورتال کامبت ۱ برای نسل نهم کنسول‌ها، PC و البته نینتندو سوییچ خواهیم بود. بازی به عنوان یک ریبوت برای سری در حال توسعه است و قرار است تا داستان جدیدی را روایت کند؛ البته گیم‌پلی بازی بهبود قابل توجهی پیدا کرده و همچنین شاهد حضور یک حالت مشابه Tag Team با نام Kameo خواهیم بود که در آن، یک مبارز از یک مبارز دیگر برای نبرد با رقیب خود بهره می‌گیرد.

اما اکنون با اعلام استودیو ندررلم، قرار است تا در بازه‌ی زمانی ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۷ تا ۳۰ مرداد) یک تست بتای محدود برای کسانی نسخه‌ی پلی استیشن یا ایکس باکس بازی را پیش خرید کرده‌اند برگزار شود و کاربران PC و نینتندو سوییچ فعلا از این تست بهره‌مند نخواهند بود. همچنین اعلام شده که لیست مبارزان نسخه‌ی بتا شامل کاراکترهای لیو کانگ، ساب زیرو، کنشی، کیتانا، جانی کیج و لی می خواهد بود؛ همچنین مبارزان بخش Kameo نیز کاراکترهایی چون کانو، سونیا، جکس و فراست را در بر خواهد داشت.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۱۹ سپتامبر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری، کامیپوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =