چهارشنبه , می 8 2024

معرفی بازی استراتژی Field of Glory Kingdoms: رقیب Crusaders Kings 3

مجموعه بازی Field of Glory در طی سال‌های گذشته، طرفداران ژانر استراتژی تاریخی را با عناوین مختلف راضی نگه داشته است. هرچند که این مجموعه در قد و قواره بازی‌هایی مانند Crusader Kings 3 ظاهر نشده، اما نسخه جدید می‌تواند رقابت مستقیمی ایجاد کند. بازی Field of Glory Kingdoms با افزودن امکان مدیریت کامل پادشاهی‌های قرون‌وسطایی و همچنین نبردهای خونین، پیشرفت قابل‌توجهی کرده است.

مجموعه بازی فیلد اف گلوری به‌صورت نوبتی طراحی شده و استودیو AGEOD مسئول توسعه آن است. تمرکز این سری روی رخدادهای تاریخی مهم است. بازی جدید نیز سال 1054 را به‌عنوان مبدأ انتخاب کرده است و اتفاقات مختلفی که اروپا، خاورمیانه و آفریقا می‌افتد را در طی قرن‌های بعدی روایت می‌کند. بازی‌کنان کنترل یک پادشاهی یا ملت را انتخاب می‌کنند و سپس سعی می‌کنند که به دیگر کشورها حمله کنند و کنترل جهان را به دست بگیرند.

صفحه استیم بازی فیلد آف گلوری: کینگدمز نوشته است که حدود 400 فکشن داستانی ارائه می‌شوند. حدود 325 واحد نظامی مختلف وجود دارد، 600 نوع ساختمان گوناگون طراحی شده است، چهارده نوع مذهب مختلف وجود دارد و در نهایت به 90 نوع فرهنگ مختلف توجه شده است. بازی‌کنان باید روابط سیاسی درستی با همسایگان برقرار کنند و در نهایت سعی کنند که بر آنها غلبه پیدا کنند، به جنگ بروند و آنها را در نبردهای مهیجی شکست دهند.

بازی استراتژی تاریخی Field of Glory Kingdomsویژگی‌های بازی Field of Glory Kingdoms

دیپلماسی نقش مهمی در بازی Field of Glory Kingdoms دارد. اگر مذهب کشور همسایه شما متفاوت باشد، بهتر است که از راه دیپلماسی وارد شد. اما از آنجایی که قرون‌وسطی به جنگ مذاهب شناخته می‌شود، باید خود را آماده جنگ‌های صلیبی یا جهاد کنید. انواع و اقسام سربازهای مختلف در این بازی وجود دارند. می‌توانید از شوالیه، سرهنگ، کماندار، نیزه‌دار و انواع دیگر سربازها استفاده کنید. نکته قابل‌توجه آن است که امکان استفاده از فایل ذخیره بازی Field of Glory 2: Medieval در نسخه جدید وجود دارد.

در صورتی که علاقه‌مند به تجربه بازی به‌صورت آنلاین هستید، بخش چندنفره چالش بزرگی برای شما فراهم می‌کند. تا پانزده نفر می‌توانند به‌طور هم‌زمان در سرور حضور یابند. گفتنی است گیم پلی نوبتی همچنان حفظ شده است و از این لحاظ با بازی Crusader Kings 3 تفاوت دارد. اگر علاقه‌مند به بازی‌های استراتژیک تاریخی هستید، فیلد اف گلوری جدید می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای نمونه می‌توانید کنترل پارس را به دست بگیرید و پادشاهی‌های اطراف را به خاک و خون بکشید.

بازی Field of Glory Kingdoms در ماه ژوئن سال 2024 برای کامپیوتر از طریق استیم منتشر می‌شود.

منبع: PCGAMESN


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =