چهارشنبه , می 15 2024

تاریخ برگزاری و مدت زمان رویداد شرکت کپکام مشخص شد

[ad_1]

طبق اعلام رسمی کپکام، رویداد این شرکت که با نام Capcom Spotlight showcase شناخته می‌شود، در تاریخ 9 مارس (18 اسفند) برگزار می‌شود و 26 دقیقه به طول می‌انجامد.

این رویداد ساعت 02:00 روز پنج‌شنبه 18 اسفند به وقت تهران (معادل ساعت 14:30 روز 9 مارس به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام) آغاز خواهد شد و شامل نمایش‌هایی از عناوین سال 2023 این شرکت خواهد بود. همانطور که گفته شد، مدت زمان این پخش زنده 26 دقیقه خواهد بود و بازی‌هایی چون Resident Evil 4 Remake ،Mega Man Battle Network Legacy Collection ،Exoprimal ،Ghost Trick: Phantom Detective و Monster Hunter Rise: Sunbreak در آن حضور دارند.

احتمال می‌رود که شاهد رونمایی و عرضه‌ی دموی Resident Evil 4 Remake، انتشار گیمپلی و معرفی دموی احتمالی Mega Man Battle Network Legacy Collection و به‌روزرسان بعدی Monster Hunter Rise: Sunbreak باشیم. این احتمال نیز وجود دارد که تاریخ انتشار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی آن برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن اعلام شود.

اطلاعات بیش‌تری نیز از ویژگی‌های جدید Ghost Trick: Phantom Detective و کلیتی از Exoprimal منتشر خواهد شد. گمان می‌رود که اطلاعات Exoprimal به بتای عمومی آن ربط داشته باشد که چندی پیش از طریق شبکه‌ی پلی استیشن (PlayStation Network) فاش شده بود.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =