جمعه , می 17 2024

بیش از 200 صفحه از محتوای بازی Dying Light 2 حذف شده است

[ad_1]

با وجود اینکه بازی Dying Light 2: Stay Human دریایی از محتویات عظیم به شمار می‌رود، ظاهرا استودیو تِکلند بخش بزرگی از ایده‌ها و محتویات خود را از محصول نهایی حذف کرده است. طبق گفته یکی از کاربران، استودیو سازنده چیزی حدود 200 صفحه از محتوای بازی Dying Light 2 را از محصول نهایی کنار گذاشته.

حذف کردن محتویات مختلف از بازی‌های ویدیویی در محصول نهایی منتشر شده، امری عادی است. بسیاری از توسعه دهندگان هنگامی که به زمان انتشار نزدیک می‌شوند، برخی از محتویات را به دلایل مختلف کنار می‌گذارند تا موفق به ارائه یک تجربه متعادل شوند. اما با وجود طبیعی بودن این روند، استودیو تِکلند بخش عظیمی از محتوای Dying Light 2: Stay Human را از نسخه نهایی حذف کرده که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

کاربری که او را با نام Sneed می‌شناسیم، در فایل‌های بازی مورد بحث به گشت و گذار پرداخته و تمام محتویات حذف شده از آن را کشف کرده است. به گفته او تیم سازنده گروه‌ها، ماموریت‌ها، دیالوگ‌ها، اسلحه‌ها و آیتم‌های متعددی را که با زحمت فراوان ساخته بودند، از نسخه منتشر شده حذف کرده‌اند تا همه چیز متعادل‌تر به نظر برسد. کاربر ذکر شده تمامی این اطلاعات حذف شده را در قالب یک سند که جمع صفحات آن به عدد 231 می‌رسد. اگر می‌خواهید از جزئیات کامل این محتویات حذف شده آگاه شوید، می‌توانید به صفحه سند محتویات حذف شده غیررسمی بازی Dying Light 2 سر بزنید.

محتوای بازی Dying Light 2

محتویات حذف شده شامل ماموریت‌ها و منطقه‌های مختلف می‌شود

هنگامی که به دل سند مورد بحث بزنید و صفحات آن را مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که چند تا از گروه‌های موجود در دنیای بازی به صورت کامل از محصول نهایی کنار گذاشته‌اند. این پایان کار نیست و استودیو تِکلند حتی به حذف چندین ماموریت و منطقه مختلف هم راضی شده که همگی می‌توانستند به جذابیت بیش‌تر محتوای بازی Dying Light 2 کمک کنند. حال اینکه دلیل حذف این ماموریت‌ها و منطقه‌ها چیست و چه کمکی به موفقیت‌های بازی کرده هنوز مشخص نیست و تیم سازنده واکنشی نسبت به آن نداشته است.

اما توجه داشته باشید که با وجود کنار گذاشتن تمامی این موارد، بازی Dying Light 2: Stay Human هنوز هم یک ویدیو گیم بزرگ به شمار می‌رود. این بازی آنقدری بزرگ است که اگر بخواهید تمامی محتویات آن را تجربه و کامل کنید، باید زمانی بیش از 200 ساعت را در نظر بگیرید. استودیو تِکلند یک جهان بزرگ و زامبی زده جذاب را طراحی کرده که به همین سادگی‌ها از پارکورد کردن و مبارزه در دنیای آن خسته نخواهید شد.

نظر شما در مورد محتویات حذف شده Dying Light 2: Stay Human و حاشیه‌های مربوط به آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Insider-Gaming

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =