جمعه , می 17 2024

نتفلیکس اسپین آف سریال Peaky Blinders را خواهد ساخت

[ad_1]

جزئیات جدیدی از اسپین آف Peaky Blinders منتشر شد. به نظر می‌رسد نتفیلیکس می‌خواهد از این سریال مافیایی موفق، اسپین‌آف‌های جدیدی بسازد.

طرفداران سریال پیکی بلایندرز به نظر می‌رسد نیازی به صبر طولانی برای ادامه داستان نداشته باشند؛ زیرا گزارشات اخیر نشان می‌دهد که دو اسپین‌آف جدید در حال ساخت و توسعه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسپین آف Peaky Blinders ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش جدید نشریه «بلومبرگ»، دو اسپین اف پیکی بلایندرز ساخته خواهند شد. سری اول در شهر «بوستون» و در قرن بیستم و در دهه‌هایی پس از ماجراجویی‌های اصلی پیکی بلایندرز رخ می‌دهد. سری دوم متمرکز بر تیتراژ پایانی خانواده شلبی، مادربزرگ خانواده (آنت پالی) است که در سریال اصلی توسط «هلن مک‌کروری» در سریال اصلی بازی شده است.

اسپین آف Peaky Blinders

در حال حاضر، جزئیات دیگری در مورد داستان اسپین‌آف‌های پیکی بلایندرز مشخص نیست؛ اما گروه گنگستر بیرمنگهام، به صورتی جزئی با بوستون آشنا شده بوده و مشخصاً داستان جذابی را ارائه خواهد داد. «مایکل گری» (فین کول) در آنجا به دستور «تامی شلبی» (کیلیان مورفی) به زندان افتاد و تامی برنامه‌هایی برای توزیع اپیوم را در آنجا آغاز کرد.

با توجه به درگذشت ناگهانی «هلن مک‌کروری» که بازیگر «آنت پالی» بود، انتظار می‌رود که اسپین‌آف «آنت پالی»، به احتمال زیاد در روزهای جوانی‌اش رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسپین آف Peaky Blinders چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =