یکشنبه , می 19 2024

معرفی فیلم ترکی فیلم عشق

[ad_1]

در این مقاله از تایم سیتی به معرفی فیلم ترکی Ask Filimi با بازی جمره بایسل پرداخته‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

بالاخره، فیلمبرداری فیلم “Aşk Filmi” با بازی جمره بایسل و ایلهان شن آغاز شده است. “فیلم عشق” توسط وحید ارتکین به عنوان تهیه‌کننده و دنیز دنیزجیلر به عنوان نویسنده و کارگردانی  در ژانر عاشقانه و درام تولید شده و بازیگران سرشناسی دراین اثر حضور دارند.

داستان فیلم در مورد یک مدل و کارگردان به طور تاثیرگذار روایت می شود که در این فیلم “فیلم عشق”، جمره بایسل نقش “یاز” را ایفا می‌کند و ایلهان شن در نقش “اوزای” حضور دارد. همچنین ارکان پتک‌کایا در نقش “نجات” و هانده کاتی‌پوغلو در نقش “پری‌هان” نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.معرفی فیلم ترکی فیلم عشق - Ask Filmi با بازی جمره بایسل 【بیوگرافی بازیگران + داستان】

تاریخ انتشار فیلم ترکی فیلم عشق – Ask Filmi با بازی جمره بایسل

هنوز خبری مبنی بر زمان پخش و شبکه پخش‌کننده منتشر نشده است. به محض انتشار مقاله به روزرسانی می‌شود.

معرفی فیلم ترکی Ask Filimi با بازی جمره بایسل【بیوگرافی بازیگران، داستان】

بیوگرافی بازیگران فیلم ترکی Ask Filimi

در ادامه این بخش به بیوگرافی هنرپیشه‌های “فیلم عشق – Ask Filimi پرداخته‌ایم که انتظار می‌رود به یکی از بهترین فیلم های ترکی تبدیل شود. بازیگران ستاره ترکی با نقش‌آفرینی در این فیلم و به نمایش گذاشتن استعداد خود، اثر پرطرفداری را رقم زده‌اند.

معرفی فیلم ترکی Ask Filimi با بازی جمره بایسل【بیوگرافی بازیگران، داستان】

ایلهان شن – İlhan Şen

ایلهان سن بازیگر و مدل ترکیه‌ای، ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ در ترکیه متولد شد. او در حال حاضر ۳۵ سال دارد. ایلهان از دانشگاه ییلدیز در رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شد. از سن ۲۴ سالگی بازیگری را شروع کرد. او یکی از بهترین بازیگران ترکی است که شهرت خود را با سریال عشق، منطق، انتقام بدست آورد. او در حوزه مدلینگ نیز فعالیت می کند.

معرفی فیلم ترکی Ask Filimi با بازی جمره بایسل【بیوگرافی بازیگران، داستان】

جمره بایسل – Cemre Baysel

جمره بایسل بازیگر جوان اهل ترکیه در ۶ فوریه در ازمیر به دنیا آمد. او هم اکنون ۲۴ سال دارد. جمره فارغ التحصیل رشته هنر است. او اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی دریای سبز کسب کرد. جمره بایسل شهرت خود با بازی در بهترین سریال های ترکی نظیر سریال گمنام‌ها در سال 2017 در نقش گلپری بدست آورد و در سریال پایتخت عبدالحمید به اوج رسید.

معرفی فیلم ترکی Ask Filimi با بازی جمره بایسل【بیوگرافی بازیگران، داستان】

ارکان پتک کایا – Erkan Petekkaya

در انتهای مقاله معرفی فیلم ترکی فیلم عشق – Ask Filmi به معرفی ازکان پتک کایا پرداخته‌ایم. پتک کایا در ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۰ در ترکیه به دنیا آمد. پس از فارغ‌التحصیلی از کنسرواتوار دولتی دانشگاه آنادولو، ارکان پتک‌کایا از سال 1993 به عنوان بازیگر دائمی تئاترهای دولتی فعالیت کرد. سپس در سال 1994 با سریال تلویزیونی “Güzel Günler”، وارد دنیای تلویزیون شد.

از مهم‌ترین فیلم‌های او می‌توان به نقش علی کاپیتان در سریال روزی روزگاری، نقش رضا در سریال گوزل و نقش سادی جواد در اتاق قرمز اشاره کرد.

سایر بازیگران فیلم ترکی فیلم عشق – Ask Filimi

  • هانده کاتی‌پوغلو

فیلم ترکی فیلم عشق چند دقیقه است؟

مدت زمان این فلیم در حال حاضر مشخص نیست.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 6 =