شنبه , می 18 2024

بهترین بازی های آنلاین نینتندو سوئیچ

[ad_1]

بی تردید در سال های آینده خبرهای خوب بسیاری را از کنسول نینتندو سوئیچ خواهید شنید که در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین بازی های آنلاین نینتندوسوئیچ را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

با اینکه روند ساخت نینتندو سوئیچ 2 تایید شده است ولی باید بدانید که نسخه رسمی و اولیه این کنسول میزبان بازی های خوب بسیاری بوده است. یکی از جذاب ترین ژانرهای این کنسول بخش آنلاین بوده است که برای آشنایی شما با بهترین بازی های آنلاین نینتندوسوئیچ لیستی مناسب را برایتان جمع آوری نموده ایم. در لیست بازی های برتر نینتندو سوئیچ آنلاین میتوانید با پلازا تا انتهای مقاله همراه باشید که به گزینه های خوبی اشاره شده است.

فهرست مطالب

بهترین بازی های آنلاین نینتندوسوئیچ

سبک آنلاین به دلیل رقابت های تن به تن و یا لحظه ای همیشه مورد توجه گیمرهای بسیاری بوده است. در این زمینه بازی های بسیاری انتشار یافته که متاسفانه بسیاری از آنها برای کنسول نینتندو درنظر گرفته نشده اند. به همین دلیل تصمیم به آماده سازی لیستی از بهترین بازی های آنلاین نینتندوسوئیچ گرفتیم. در این بخش میتوانید با گزینه هایی اشنا شوید که قادر به سرگرم نمودن شما برای زمان طولانی خواهند بود پس ساده از کنار آن عبور نکنید.

همچنین بخوانید :

1. EA SPORTS FC 24

EA SPORTS FC 24

اولین بازی لیست بهترین بازی های آنلاین نینتندو را همگی میشناسیم. EA SPORTS FC 24 که در گذشته به FIFA شناخته میشد امروزه توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. ماهیت آنلاین و جذاب بازی سبب بوجود امدن رقابت های بسیاری شده است که در این بین میتوانید با کاربرانی از سراسر این کره خاکی در ارتباط باشید و در تورنمنت های بسیاری شرکت کنید. بخش جالب بازی EA SPORTS FC 24 ارائه لیگ های معتبر بوده است که در آن گیمرهای بسیاری در سطوح مختلف حضور داشته اند. با انتخاب تیم مورد نظر خود میتوانید در رقابت های بازی حضور پیدا کنید که در این مسیر حالت های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید :

از دیگر مزایایی که سبب حضور بازی EA SPORTS FC 24 در لیست بهترین بازی های نینتندو سوئیچ شده است میتوان به سیستم های عالی و نوین اشاره داشت که شرکت EA برای توسعه آنها از قدرت چندین ساله خود استفاده نموده است و این موضوع سبب برطرف شدن باگ های بسیاری شده که میتواند رقابت های واقع گرایانه خوبی را در اختیارتان قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با این بازی میتوانید به نقد و بررسی بازی EA SPORTS FC 24 رجوع کنید. طراحی دیدنی و صداگذاری عالی از دیگر ویژگی های بصری بازی بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه لیست جهت معرفی بازی های بیشتر باما همراه باشید.

2. Splatoon 3

Splatoon 3

بازی اسپلاتون 3 را میتوان یک محصول ویدیویی عالی در سبک تیراندازی سوم شخص دانست که از سوی کمپانی نینتندو برای کنسول شخصی اش ساخته و منتشر شده است. این بازی که در قالب یک فرنچایز منتشر شده مانند نسخه های پیشین خود حالت آنلاین و تک نفره را ارائه میدهد که در این بین با حضور در خط داستانی محوری میتوانید برای زمان طولانی سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید. از دیگر مزایای بازی میتوان به حضور شخصیت های مختلف اشاره داشت که در این زمینه قادر به استفاده از تمامی آنها به شرط داشتن شرایطی خاص خواهید بود. این بازی آنلاین از سوی استودیو Nintendo Entertainment Planning & Development توسعه و در سپتامبر سال 2022 در انحصار نینتندو منتشر شد که تا به امروز توانسته گیمرهای بسیاری را برای سرگرمی به سمت خود جذب کند. برای آشنایی بیشتر با بازی های این لیست باما در ادامه همراه باشید.

3. Mario Strikers: Battle League

Mario Strikers: Battle League

بازی Mario Strikers: Battle League Football با در اختیار داشتن سطوح پایه ای ماریو توانسته 10 شخصیت جذاب از بازی را در قالب یک محصول ارکید و فوتبال ارائه دهد. مسابقات بازی که به صورت سریع و هیجانی آغاز میشوند با چالش های بسیاری همراه هستند که در ابتدای هر چالش میتوانید به شخصیت های محبوبی نظیر Yoshi، Donkey Kong، Wario و ماریو و… دسترسی داشته باشید. هر یک از کاراکترهای موجود میزبان قدرت و ضعف هایی بوده که با شناسایی آنها میتوانید روند بازی را به نفع خود تغییر دهید. امکان انجام تغییرات در بخش ظاهری شخصیت ها و با ارتقاء آنها برای کسب ویژگی های بیشتر در این بازی امکان پذیر بوده که در این بخش میتوانید به اقلام آرایشی بسیاری دسترسی داشته باشید. بدنیست بدانید بازی Mario Strikers: Battle League مملو از صحنه های خشونت آمیز بوده که در هیچ قانونی به صورت رسمی آنها را خطا نمیدانند و این امر میتواند شما را در یکسری چالش های پیچیده قرار دهد. سازنده بازی استودیو Nintendo of America Inc بوده که با قدرت بالای خود توانسته طراحی زیبا و کاملا دیدنی را در بازی به ارمغان بیاورد. در کنار این موضوع صداگذاری عالی میتواند به تقویت گیم پلی کمک شایانی نماید. در ادامه لیست بهترین بازی های آنلاین نینتندوسوئیچ با پلازا همراه باشید.

همچنین بخوانید :

4. Nintendo Switch Sports

Nintendo Switch Sports

Nintendo Switch Sports یک بازی ورزشی نرم و آرامش بخش برای اشخاصی بوده که دوست دارند از هرگونه خشونت و خون ریزی دور باشند. رقابت های آنلاین در بازی های شبیه سازی بولینگ ، گلف ، والیبال و… میتواند شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم کند. خوشبختانه کمپانی نینتندو بخشی را در کنسول راه اندازی نموده که در آن میتوانید به یکسری بازی های آنلاین و جذاب دسترسی داشته باشید. نمونه هایی که در Nintendo Switch Sports وجود داشته ذکر شد ولی باید بدانید که حضور در چالش های برتر و لیگ های آنلاین نیازمند دارا بودن شرایط حرفه ای بوده است که اگر بتوانید سطح خود را افزایش دهید قادر به رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان خواهید بود.

5. Bayonetta 3

Bayonetta 3

Bayonetta 3 یک بازی اکشن، مبارزه ای و ماجراجویی از کمپانی نینتندو بوده که به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شده و توانسته امتیاز بالایی را از سوی منتقدین کسب کند. ماهیت جذاب و درگیرانه بازی سبب بوجود آمدن رده بندی سنی بالایی در بازی شده است که این موضوع میتواند شما را در برابر خشونت های بسیاری قرار دهد. طراحی دیدنی و ارائه سیستم های مبارزه ای عالی میتواند سادگی را به طور کامل از بازی حذف کند زیرا برای عبور از مراحل بازی باید خود را تقویت کنید در غیر این صورت مشکلات بیشتری برایتان به وجود خواهد آمد. از دیگر نکات برجسته بازی Bayonetta 3 میتوان به حضور یوجی ناکائو به عنوان تهیه کننده و همراهی خالق سری بازی های بایونتا، هیدکی کامیا به عنوان مدیر ناظر اشاره داشت که بی تردید حضور چنین اشخاصی روی تقویت بازی نقش مهم و بسزایی داشته است. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در ادامه برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی محصولات موجود در لیست بهترین بازی های آنلاین نینتندوسوئیچ به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های خوب ولی محدودی اشاره شد. این مقاله در طول روز های آینده بروز رسانی خواهد شد که شما عزیزان برای تکمیل آن میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید. با انجام اینکار میتوانید به تکمیل شدن مقاله کمک کنید و مسیر دیگری را برای کاربران جهت آشنایی با بازی های برتر آنلاین نینتندو سوئیچ ایجاد کنید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =