جمعه , می 17 2024

ساخت بازی X-Men برای کامپیوتر و پلی استیشن فاش شد

[ad_1]

هکرهایی که در این چند روز اخیر به بلای جان استودیو اینسامنیاک گیمز تبدیل شده‌اند، یک خبر جذاب دیگر هم برای ما دارند. طبق اطلاعات سازنده بازی Marvel’s Spider-Man 2 مشغول ساخت بازی X-Men است و می‌خواهد کارهای کمیک بوکی خود را ادامه دهد.

هکرهایی که در روزهای اخیر به سمت استودیو اینسامنیاک گیمز هجوم برده‌اند هیچ اعتقادی به رحم و مروت ندارد. آن‌ها به شکل بی‌رحمانه‌ای به افشای جزئیات مختلف و پروژه‌های آینده این استودیو می‌پردازند. هرچند که ما پیش از این شاهد نشت اطلاعات از سوی شرکت‌هایی نظیر راک‌استار و کپکام بوده‌ایم، اما استودیو مذکور از لحاظ بد شانسی رکورد دار است و قاعدتا از این موضوع لطمه بزرگی می‌بیند.

در میان این اسناد فاش شده یک سری طرح مفهومی، اسکرین شات و حتی ویدیو گیم‌پلی از بازی Marvel’s Wolverine وجود دارد. علاوه بر این هکرها توانسته‌اند به اطلاعاتی نظیر داستان، برنامه‌های بازاریابی و حتی صدا پیشه‌های این بازی هم پی ببرند. این در حالی است که استودیو اینسامنیاک گیمز سعی کرده بود با مخفی نگه داشتن همه چیز هیجان‌های موجود درباره این بازی را بالا نگه دارد.

طبق راه و روش حرفه‌ای به اشتراک گذاشتن این تصاویر و جزئیات به دور از اخلاق است و ما هم این کار را انجام نمی‌دهیم. اما با این حال اطلاعات مورد بحث به سرعت در سطح اینترنت پخش می‌شود و به احتمال خیلی زیاد خود شما شاهدشان خواهید بود. از جمله این اطلاعات می‌توانید به 6 ویدیو گیم جدیدی اشاره کنیم که این استودیو تحسین شده در حال کار کردن روی آن‌ها است.

بازی X-Men

بازی X-Men سال 2030 منتشر می‌شود

اما اوضاع زمانی بحرانی‌تر می‌شود که متوجه می‌شویم اطلاعات کارکنان و کارمندان اینسامنیاک گیمز نیز لو رفته است. علاوه بر اطلاعات شخصی افراد جزئیاتی نیز در مورد رابطه استودیو مورد بحث و شرکت سونی درز کرده است. ولی توجه برانگیزترین چیزی که در میان این اطلاعات وجود دارد به برنامه کاری اینسامنیاک تا پایان سال 2031 مربوط می‌شود.

از میان این جزئیات ما متوجه بازی فرعی شخصیت ونوم شدیم که قرار است در پاییز سال 2025 منتشر شود و مقیاسی به اندازه Spider-Man: Miles Morales داشته باشد. بازی Marvel’s Wolverine هم قرار است در پاییز 2026 منتشر شود تا تقویم موجود هیجان انگیزتر شود. اگر هم به دنبال سومین شماره اسپایدرمن هستید، باید بدانید که این بازی هم برای پاییز سال 2028 برنامه‌ریزی شده است.

در کنار این موارد باید به نسخه جدید رچت اند کلنک و بازی X-Men هم اشاره داشته باشیم که به ترتیب در پاییز سال 2029 و 2030 از راه می‌رسند. در این میان یک فرنچایز جدید و معرفی نشده نیز به چشم می‌خورد که قرار است در سال 2031 یا 2032 به دست طرفداران برسد. در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد این آی پی جدید در دسترس نیست و باید حدود یک دهه برای اطلاعات بیش‌تر صبر کنیم (آوردن نام یک دهه برای صبر کردن واقعا عجیب است).

با احتساب بازی X-Men و آن فرنچایز معرفی نشده می‌توان به این موضوع پی برد که اینسامنیاک گیمز برنامه شلوغی در راه دارد. اما باید توجه داشت که در مورد یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای سونی صحبت می‌کنیم که پیش از این هم توانایی خود در ساخت چند پروژه به صورت همزمان را ثابت کرده است.  با این حال امیدوار هستیم که اینسامنیاک گیمز تمام تمرکزش را روی آثار ابرقهرمانی نگذارد و به سراغ بازی‌های اورجینال جذاب خود هم برود.

هدف اصلی هکرها از به وجود آوردن این بحبوحه اخاذی از استودیو اینسامنیاک گیمز بوده است. ولی خب این استودیو به هکرها باج خاصی نداد تا شاهد این نشت اطلاعاتی بزرگ باشیم. این هکرها اعلام کرده‌اند که 98 درصد از اطلاعات کشف شده را به اشتراک گذاشته‌اند و دو درصد از آن را نیز فروخته‌اند. حال اینکه این اطلاعات چه بودند و به چه کسانی فروخته شدند مشخص نیست.

نظرات خود در مورد این جنجال‌ها و بازی X-Men را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: Metro

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یازده =