شنبه , می 11 2024

شایعه: جزییاتی از داستان، اسلحه‌ها، بنشی سواری و موارد دیگر از بازی آواتار یوبیسافت لو رفت

ظاهرا این افشای جدید از بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازار حواشی را برای استودیو Massive Entertainment و شرکت Ubisoft که مدت زیادی در حال توسعه این آی‌پی بوده‌اند، داغ کرده است، آن هم درحالی‌که پیش‌فروش بازی آغاز نشده‌است.

از زمان معرفی این بازی در سال ۲۰۲۱ تا به حال، تنها اخبار کمی از آن منتشر شده است و حتی اعلامیه آن، یک تیزر سینمایی مختصر بود. در حال حاضر، جز اینکه بازی یک عنوان اول‌ شخص شوتر جهان‌ باز است که در سیاره پاندورا اتفاق می‌افتد، هیچ اطلاعات دیگری از آن نداریم. با این‌حال، شاهد افشای جزییات جدیدی به لطف افشاگری اخیر هستیم. کاربر معروف @ScriptLeaksR6 که  اخیرا جزییات پیش‌فروش بازی و یک اسکرین‌شات از بازی را افشا کرده‌بود، مواردی دیگر از داستان بازی، سلاح‌ها، مکانیک‌های سفر (Traveling) و جهان‌باز این بازی را به اشتراک گذاشت.

در بازی Avatar: Frontiers of Pandora، درنقش بازیکنانی به عنوان ناوی (na’vi) قرار خواهید گرفت که توسط اداره توسعه‌منابع (RDA) در کودکی ربوده شده‌اند و برای خدمت به این سازمان، تحت تربیت قرار می‌گیرند. اما در‌ادامه، باید با میراث باستانی خود ارتباط بگیرید و برای محافظت از پاندورا با قبیله‌های دیگر همکاری کنید. احتمالا بازی در یک قاره‌ی غربی که تا‌به‌حال مانند آن را در پاندورا ندیده‌اید، رخ می‌دهد و شامل مناطق جهان‌باز و زیبا می‌شود. البته این دنیا شامل حوادث پیش‌بینی نشده است که اگر حواستان جمع نباشد، قربانی اشتباهات مرگبار خود خواهید‌شد.

سیستم مبارزات بازی از یک قهرمان که آموزش‌های دقیق انسانی دیده، بهره می‌برد و به انواع اسلحه‌ها، ناوی‌ها و انسان‌ها دسترسی خواهید داشت. سلاح‌های ناوی شامل کمان و نیزه‌انداز می‌شود، در حالی‌که سلاح‌های انسانی بیشتر از تفنگ‌های جنگی و ساچمه‌ای بهره می‌برد. در بازی، مکانیزم پیشرفت و ارتقا وجود دارد و بازیکنان با ساخت ابزار‌های جدید، ارتقا مهارت‌ها و سلاح‌ها، شخصی‌سازی خود را انجام بدهند.

مهم‌تر از مبارزه، می‌توانید بنشی (Banshee) خود را بدست بیاورید و با آن ارتباط برقرار کنید و این، همان ویژگی جذاب بازی خواهد بود. شما می‌توانید از بنشی خود در نبردها و سفرهای طولانی به دور جهان استفاده کنید.

این‌ها جزییات لورفته اما تاییدنشده است که با توجه به ناتوانی یوبیسافت در حفظ اطلاعات محرمانه پروژه‌های خود و ادامه افشاگری‌ها، بعید نیست که به زودی شاهد تایید آن‌ها باشیم. در هرصورت، این یک شایعه است و باید منتظر اعلام رسمی یوبیسافت در رویداد Ubisoft Forward در ۱۲ ژوئن بمانیم.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در حال توسعه برای PS5، Xbox Series X/S و PC است و قرار است تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ عرضه شود.

در ادامه می‌توانید لیک‌های این افشاگر را ببینید.

در پایان، با مطالعه آخرین اخباربازی همراه پی‌اس‌آرنا بمانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =