یکشنبه , می 19 2024

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی در رمضان 1402 [+ ساعت پخش تکرار]

[ad_1]

زندگی پس از زندگی یکی از برنامه‌های پرطرفدار شبکه 4 است. ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی در رمضان امسال در ادامه ذکر شده است.

برنامه محبوب و پرطرفدار «زندگی پس از زندگی» درباره مرگ و عالم ماوراء بوده و به تجربه‌های نزدیک به مرگ می‌پردازد. اولین فصل این برنامه در سال 1399 پخش شد و با استقبال بینندگان ادامه پیدا کرد. حال در ماه رمضان امسال نیز فصل چهارم این برنامه از شبکه 4 روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال جانشینی در نوروز 1402 [+ساعت پخش تکرار]

سریال های ماه رمضان 1402 ؛ معرفی سریال های شبکه‌های مختلف

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار سیما زمان پخش زندگی پس از زندگی 1402 در شب‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 17:30 است. روز بعد در ساعت های ۱:۰۰ بامداد و ۱۲:۱۵ ظهر  ساعت تکرار زندگی پس از زندگی 1402 از شبکه چهار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، بینندگان برنامه مهمان روایت‌های شگفت انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی
زمان پخش زندگی پس از زندگی 1402

هر فصل از برنامه زندگی پس از زندگی در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

عباس موزون در مصاحبه‌ای در اواخر سال 1401 درمورد فصل چهارم برنامه گفته بود: «همچنان در حال آماده‌سازی فصل جدید برنامه است که سوژه‌های عجیب و غریبی دارند که قرار است ماه رمضان ۱۴۰۲ پخش شود. امسال ناخواسته مرحله ضبط و تدوین موازی شد و هنوز ضبط برنامه هم ادامه دارد. ما هر سال غافلگیر هستیم که خاص‌ترین سوژه کدام است. از نظر ما ممکن است پنج نفر خاص باشند از نظر مخاطب پنج نفر دیگر اما معمولاً برخی هم این میان مشترک هستند.»

موزون با اشاره به سوژه‌های فصل چهارم برنامه و اینکه آن‌ها اتفاقی هستند یا انتخابی گفت: «پیدا شدن این سوژه‌ها کاملاً اتفاقی است، اینها اتفاق افتاده و تجربه‌ای رخ داده است. برخی هم این افراد را معرفی می‌کنند و ما از میان همه اینها بررسی می‌کنیم که تجربه به چه شکل بوده است. ما دنبال زندگی هستیم اینکه چطور باید زندگی کرد و مواردی را که پس از صحت‌سنجی برای زندگی آموزنده باشد انتخاب می‌کنیم.»

عباس موزون درباره رضایت و آمار مخاطبان این برنامه در سال گذشته اظهار داشت: «خدا را شکر بیشترین بیننده را در دو سال گذشته و بیشترین رضایت را در سیما کسب کرده است یک بار بیشتر از ۹۳ درصد و یک بار بیشتر از ۹۴ درصد که طبق آنچه اعلام شده است رکورد رضایتمندی را شکسته است.»

سوالات متداول

موضوع برنامه زندگی پس از زندگی چیست؟

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

برنامه زندگی پس از زندگی چند قسمتی است؟

هر فصل از برنامه زندگی پس از زندگی در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع techrato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =