پنج‌شنبه , می 9 2024

انیمه گوسیک ؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه گوسیک یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2011 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Gosick آشنا شویم.

ژانر انیمه Gosick درام، رمانتیک و تاریخی است. این انیمه بر اساس یک Light novel به همین نام اثر Kazuki Sakuraba و به کارگردانی Hitoshi Nanba تولید شده است. زمان پخش انیمه Gosick اولین بار در تاریخ 8 ژانویه 2011 برابر با 17 دی 1389 از TV Tokyo بود و پخش آن پس از یک فصل در تاریخ 2 جولای 2011 برابر با 11 تیر 1390 به پایان رسید. از جمله صداپیشگان این انیمه می‌توان آئوی یوکی (Aoi Yuuki)، تاکویا اگوچی (Takuya Eguchi)، هیدنوبو کیوچی (Hidenobu Kiuchi) و نوریکو شیتایا (Noriko Shitaya) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های انیمه گوسیک 24 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمه Gosick 2011 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، شخصیت‌ها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه گوسیک

انیمه Gosick

داستان این انیمه در یک کشور اروپایی خیالی در دهه 1920 اتفاق می‌افتد. کازویا کوجو یک دانش‌آموز ژاپنی است که در یک کتابخانه در آن‌جا با ویکتوریک د بلوآ برخورد می‌کند که می‌تواند به راحتی پرونده‌های پلیسی را حل کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Gosick را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه گوسیک و صداپیشگان آن‌ها

در این بخش از مقاله به معرفی کاراکترهای انیمه گوسیک خواهیم پرداخت و همچنین با نام‌های صداپیشگان هر یک از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

ویکتوریک د بلوآ (Victorique de Blois)

معرفی انیمه Gosick 2011

ویکتوریک د بلوآ شخصیت Tsundere انیمه گوسیک است. او هر روز کتاب‌های کتابخانه را مطالعه می‌کند و رفتارهای عجیبی دارد و همچنین دارای توانایی زیادی در حل کردن پرونده‌های پلیسی است. وقتی او برای اولین بار کازویا را ملاقات کرد از او خوشش نیامد و فکر کرد که او یک احمق است و حتی او را نادیده گرفت و مسخره کرد اما به تدریج با او صمیمی شد. با وجود اینکه بیشتر اوقات با او بد رفتار می‌کند، کازویا برای او اهمیت زیادی دارد. آئوی یوکی صداپیشه این کاراکتر انیمه گوسیک است.

همچنین بخوانید :

کازویا کوجو (Kazuya Kujo)

شخصیت های انیمه گوسیک

کازویا کوجو کوچکترین پسر یک خانواده و دانش آموز یک مدرسه در یک کشور اروپایی است. او در آن‌جا با یکی از عجیب‌ترین دانش آموزان آشنا شده است و در ابتدا به دلیل رفتار متکبرانه ویکتوریک از او خوشش نمی‌آمد اما پس از گذراندن وقت با او کم کم به او علاقه پیدا کرد و تلاش می‌کند از او محافظت کند. صداپیشه این شخصیت انیمه Gosick تاکویا اگوچی نام دارد.

همچنین بخوانید :

آوریل بردلی (Avril Bradley)

کاراکترهای انیمه گوسیک

آوریل بردلی اهل بریتانیا است و مانند کازویا یک دانش آموز خارجی است و این اشتراک باعث شده است که بتوانند راحت‌تر با هم صحبت کنند و آشنا شوند. صداپیشه این شخصیت انیمه گوسیک نوریکو شیتایا نام دارد.

همچنین بخوانید :

گرویل د بلوآ (Grevil de Blois)

بررسی انیمه گوسیک

گرویل د بلوآ برادر ویکتوریک است و یک کارآگاه است و دیگران اطلاع ندارند که او برای بررسی پرونده‌ها به ویکتوریک وابسته است. او همچنین دارای استعداد بازیگری است. هیدنوبو کیوچی صداپیشه این شخصیت انیمه Gosick است.

همچنین بخوانید :

نقدها و امتیازات انیمه گوسیک

حال که با داستان و کاراکترهای این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه گوسیک و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.3 از 10 و در سایت مای انیمه لیست نمره 8 از 10 را کسب کرده است. بعضی از افرادی که به انیمه Gosick نمرات بالا داده‌اند بیان کرده‌اند که از همکاری و ارتباط متقابل دو شخصیت اصلی این انیمه خوششان آمده است و همچنین کیفیت تولید انیمیشن را مناسب دانسته‌اند.

بعضی از بینندگان که از این انیمه خوششان نیامده است و نمرات کمی به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که این انیمه در توسعه برخی از شخصیت‌های داستان آن ناموفق بوده است. برخی از بینندگان که نمرات متوسط به این انیمه داده‌اند در نقدها بیان کرده‌اند که این انیمه طوری است که فکر می‌کنید از آن خوشتان خواهد آمد اما کاراکترهای اصلی آن ممکن است باعث شوند که نخواهید به تماشای این انیمه ادامه دهید. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد انیمه Gosick را در سایت My Anime List بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمه گوسیک پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمه Gosick 2011 را تماشا کنید و اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این انیمه که فقط یک فصل دارد تماشا کنید و بیشتر با داستان و شخصیت‌های آشنا شوید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمه گوسیک و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمه یا انیمیشن جدیدی تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد و دیدن آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =