پنج‌شنبه , می 9 2024

ساخت فیلمی جدید از مجموعه Leprechaun

کمپانی لاینزگیت ساخت فیلم جدیدی از مجموعه کمدی و ترسناک Leprechaun را بر عهده گرفته است.

مجموعه فیلم‌های کمدی و ترسناک Leprechaun (لپرکان) که کار خود را در سال ۱۹۹۳ به کارگردانی مارک جونز آغاز کردند، به سبب ایده‌ جذاب و شخصیتی عجیب و غریب، به محبوبیتی نسبی در نزد سینماگران دست پیدا کرد و شاهد ساخت چندین پروژه از آن بودیم. حال نیز طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، کمپانی لاینزگیت قصد دارد تا باری دیگر به دنیای فانتزی این مجموعه قدم گذاشته و فیلم جدیدی را تولید نماید.

این فیلم جدید که به نوعی ریبوتی بر فرنچایز Leprechaun به شمار خواهد رفت، توسط فیلیپ وارگاس کارگردانی شده و مایک ون ویس نویسندگی فیلم‌نامه آن را بر عهده خواهد داشت. وارویک دیویس که تاکنون در ۶ پروژه از این مجموعه ایفای نقش شخصیت لپرکان را بر عهده داشته، در این ریبوت نقشی نداشته و شاهد جایگزینی او بازیگری جدید خواهیم بود.

ارین وسترمن به عنوان رئیس تولید کمپانی لاینزگیت در صحبت‌های جدید خود اعلام کرده که ۳۰ سال پس از انتشار نخستین فیلم از Leprechaun، شاهد بازگشت به دنیای جادویی و عجیب و غریب آن خواهیم بود تا اثری ترسناک و سرگرم‌کننده را برای مخاطبین به ارمغان بیاوریم. اثری که از تیمی توانمند و قابل اعتماد بهره برده و برای به تصویر کشیدن وقایعی جدید از دید آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم Leprechaun در نظر گرفته نشده است.

منبع: Comingsoon


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =