شنبه , می 18 2024

زمان عرضه دموی Final Fantasy 16 و روش دانلود – مستر گیمرز

[ad_1]

از زمان عرضه دموی Final Fantasy 16 و روش دانلود آن باخبر هستین؟

با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشید تا زمان و روش دانلود بازی را با هم ببینیم.

زمان عرضه دموی Final Fantasy 16 و روش دانلود

در جریان زنده پیش‌راه‌اندازی Final Fantasy 16 که پس از جشنواره بازی تابستانی ۲۰۲۳ و نمایشگاه Xbox Game 2023 برگزار شد، نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی اعلام کرد که RPG آینده یک نسخه نمایشی رایگان در پلی‌استیشن ۵ دریافت خواهد کرد. نسخه دموی بازی دوشنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۱۱:۳۰ روی فروشگاه پلی استیشن قرار  گرفت.

نسخه دمو چه محتوایی دارد؟

این نسخه ی نمایشی شامل ۲ ساعت اول بازی خواهد بود – اولین Prologue که زندگی قهرمان داستان Clive را در دوران جوانی بررسی می کند – و اجازه می دهد تا داده های ذخیره بازی به نسخه کامل بازی منتقل شوند. این ویژگی ای است که Square Enix به طور مداوم با نسخه های آزمایشی عناوین RPG اخیر خود استفاده می کند و با توجه به اینکه بازی های آن معمولاً  طولانی و داستان سنگین هستند، یک ویژگی بسیار خوب است.

علاوه بر این، هنگامی که Prologue را تمام می‌کنید، دومین نسخه نمایشی نبرد ویژه باز می‌شود که بر روی نسخه قدیمی‌تر Clive از بعد در بازی تمرکز می‌کند. این ویژگی بیشتر از توانایی‌های رزمی ویژه «Eikonic» او است و به عنوان نمایش بهتری از سیستم جدید مبارزه بازی عمل می‌کند.

در جایی دیگر از جشن پیش از راه‌اندازی FF16 سازنده  Square Enix  فاش کرد که توسعه بازی توسط PlatinumGames (Nier: Automata) و بخش Square Enix مسئول Kingdom Hearts 4 پشتیبانی می‌شود.

 

چگونه دموی Final Fantasy 16 را دانلود کنیم

می‌توانید نسخه آزمایشی را از طریق پیوندهای فروشگاه پلی‌استیشن زیر مستقیماً از کتابخانه بازی در کنسول PS5 خود شروع کنید.

Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

Baziwall Banner Wide2

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز ” زمان عرضه دموی Final Fantasy 16 و روش دانلود  ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =