سه‌شنبه , می 21 2024

سریال شگفت انگیز با بازی چوی مین هو و چه سو بین

[ad_1]

سریال شگفت انگیز با بازی چوی مین هو و چه سو بین، محصول نتفلیکس است و تلاش یک عکاس، یک برنامه ریز، یک مدل و یک طراح جوان برای رسیدن به موفقیت در دنیای مد را به تصویر می‌کشد. با معرفی سریال The Fabulous 2022 همراه ما باشید.

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که هیچ یک از کارهایی که انجام می‌دهید به اندازه کافی برای رسیدن به رویایی که برای آن تلاش کرده‌اید خوب نیستند؟ رسیدن به رویاها کار ساده‌ای نیست. ممکن است مسیری سخت و گیج کننده پیش رویتان باشد و بارها و بارها تصمیم بگیرید تسلیم شوید و همه چیز را رها کنید. سریال The Fabulous 2022 به کارگردانی کیم جونگ هیون (Kim Jong Hyun) و نویسندگی کیم جی هی (Kim Ji Hee) ساخته شده است و تلاش 4 دوست صمیمی را به تصویر می‌کشد که در دنیای مد برای رسیدن به رویاهایشان به سختی تلاش می‌کنند و حاضر نیستند در مقابل مشکلات سر خم کنند. با بررسی سریال شگفت انگیز ۲۰۲۲ همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب:

داستان سریال شگفت انگیز

spacer

سریال The Fabulous 2022 زندگی شخصی و حرفه شغلی چهار دوست صمیمی را دنبال می‌کند که هرکدام در صنعت مد برای رسیدن به رویاهای خود تلاش می‌کنند. اولین شخصیت سریال، پیو جی یون (با بازی چه سو بین) یک مدیر برنامه‌ریزی در یکی از شرکت‌های برتر مد در سئول است. او از کودکی عاشق تمام اشیاء و لباس‌های زیبا بوده و رویایش موفقیت در بهترین برنامه‌های فشن و مد است. دومین فرد، جی وو مین (با بازی مینهو عضو گروه شاینی) دوست پسر سابق جی یون و یک عکاس و ادیتور مستقل و با استعداد است که روحیه و شخصیت خاصی دارد و همیشه باعث سوءتفاهم و ناراحتی برای جی یون می‌شود.

سومین شخصیت، جوزف (با بازی لی سانگ وون) یک طراح مد تازه ظهور است که حاضر به سر خم کردن و طراحی لباس‌های متعارف نیست. سبک کاری خاص خودش را دارد و ترجیح می‌دهد بجای تولید لباس‌های پرفروش، لباسی را تولید کند که باعث احساس رضایت خودش باشد. و آخرین عضو این گروه چهار نفره، یه سون هو ( با بازی پارک هی جونگ) یک مدل با استعداد و معروف است که به نظر می‌رسد به انتهای مسیر رسیده و دیگر جایی در صنعت مد ندارد. سون هو شخصیتی رک و کاریزماتیک دارد و دوست دوران کودکی وو مین است. در ادامه، سریال به ماجراهای مختلفی که برای این چهار دوست رخ می‌دهد می‌پردازد.

بازیگران سریال شگفت انگیز ۲۰۲۲

در ادامه با معرفی هنرپیشه های سریال شگفت انگیز ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

چه سو بین در نقش جی اون

spacer

چه سو بین متولد 15 جولای 1994 است. او با بازی در سریال معروف “Love in the Moonlight  2016” محبوب شد و پس از آن نیز در آثاری مانند سریال “The Rebel 2017″، سریال “Strongest Deliveryman 2017″، سریال ” I’m Not a Robot  2018″، سریال “A Piece of Your Mind 2020” و سریال “Rookie Cops 2022” حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

چوی مین هو در نقش وو مین

spacer

چوی مین هو، مدل، بازیگر و خواننده عضو گروه Shinee است. او متولد 9 دسامبر 1991 است و در نمایش‌های تلویزیونی دیگری مانند سریال “To the Beautiful You  2012″، سریال “My First Time 2015″ و سریال ” Hwarang: The Poet Warrior Youth 2016″ نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

پارک هی جونگ در نقش سون هو در سریال شگفت انگیز

spacer

پارک هی جونگ بازیگر و مدل، متولد 20 اکتبر 1988 است. او پیش از این در فیلم “Bluebeard 2017″، فیلم “New Trial 2017” و فیلم “Another Promise 2014” نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی سانگ وون در نقش جوزف

spacer

لی سانگ وون یک بازیگر موزیکال معروف و متولد 1 ژانویه 1992 است. این بازیگر در سریال “Lovers of the Red Sky 2021” و سریال “Royal Secret Agent 2020” نیز به عنوان نقش مکمل حضور دارد.

همچنین بخوانید :

دیگر بازیگران سریال The Fabulous 2022

  • کیم مین کیو در نقش دو یونگ
  • چوی هی جین در نقش آن نام هی
  • شین دونگ می در نقش رییس اوه
  • لی می دو در نقش هونگ جی سون
  • جون سو کیونگ در نقش مادر جوزف
  • چوی وون میونگ در نقش لی نام جین

معرفی سریال The Fabulous 2022

هر روز برای پیو جی اون (با بازی چه سو بین)، مدیر آژانس روابط عمومی برندهای لوکس، سخت است. او با کار بیش از تحت فشار است و باید خواسته‌های حساس مشتریان رئیس خود را برآورده کند و سخت کار کند تا از این روند پر هیاهو عقب نماند. اما مشکلی وجود ندارد، زیرا او دوستانی دارد که همه در کنار هم رویاهای خود را در صنعت مد دنبال می‌کنند و همیشه کنار هم هستند. در حالی که همه چیز به آرامی پیش می‌رود، زندگی عاشقانه او به طور ناگهانی دچار تغییر می‌شود. جی یون یک شب را با دوست پسر سابقش جی وو مین (مینهو) می‌گذراند، و درحالی که با احساسات خود نسبت به وومین گیج شده، دوست پسر فعلی او، لی نام جین (چوی وون میونگ)، او را رها می‌کند زیرا معتقد است که آن‌ها مناسب هم نیستند و نمی‌توانند به جایی برسند.

در حالی که جی اون بین زندگی کاری و زندگی عاطفی خود درحال دست و پا زدن است، در سمت دیگر سریال شگفت انگیز، داستان یه سون هو (پارک هی جونگ) و جوزف (لی سانگ وون) باعث می‌شود بینندگان با این شخصیت‌ها همدردی کنند، زیرا در تلاش برای رسیدن به رویاهای خود برای تبدیل شدن به یک مدل ارشد و یک طراح مد هستند. ماجراهای یه سون هو و جوزف بخش جذاب و سرگرم‌کننده سریال The Fabulous 2022 را رقم می‌زنند، اما مشکل این است که سون هو و جوزف آن‌هایی نیستند که نمایش را اجرا می‌کنند. این دو نفر فقط دوستان صمیمی پیو جی اون و جی وو مین قهرمانان اصلی داستان هستند و اگرچه درام در تلاش است لحظات تاثیرگذار زندگی هر 4 دوست را به‌طور قابل قبول و مساوی به تصویر بکشد، اما این حقیقت که سون هو و جوزف شخصیت فرعی ماجرا هستند ناامید کننده است.

از سوی دیگر، داستان جی اون و وو مین نسبت به سون هو و جوزف جذابیت کمتری دارد، زیرا عمدتاً به جای مشکلات اساسی زندگی و رشد شخصی، بر داستان عشق آن‌ها متمرکز است. به عنوان مثال، داستان جی اون در مورد نشان دادن “ارتباط شخصی” خود با سایر افراد در صنعت است. هربار که او با مشکلی روبه‌رو می‌شود، یک شاهزاده جذاب (دوست پسر سابق یا دوست پسر فعلی!) از ناکجاآباد ظاهر می‌شود و همه چیز را مانند یک شعبده بازی برای پرنسس سریال تبدیل به موفقیتی بزرگ می‌کند. اگر نمایش عمداً چنین عنصری را برای تأکید بر این نکته قرار داده است که “ارتباط شخصی” همه چیز در جامعه است، شاید سریال شگفت انگیز به خوبی این واقعیت دنیای مد را منعکس کند.

spacer

جی وو مین نیز به عنوان یک شخصیت اصلی، دائماً کسل‌کننده باقی ماند، به ویژه در نیمه اول فصل، از او فقط به عنوان یک فرد با ظاهر جذاب استفاده شد. وومین به عنوان فردی بدون اشتیاق به تصویر کشیده شده‌است که در تلاش برای یافتن رویایی است که به او کمک کند تا ذهن و قلب خود را بیان کند. پس از سال‌ها بی‌خیالی بالاخره حاضر می‌شود بپذیرد که علاقه‌اش به جی اون واقعی است و نمی‌خواهد او را از دست بدهد، اما شاید خیلی از بیننده ها ترجیح می‌دادند که جی اون هر 3 شخصیت مرد این سریال را نادیده بگیرد و سرنوشت متفاوتی را تجربه کند!

همان‌طور که در خلاصه ی سریال The Fabulous 2022 گفتیم، بهترین نتیجه این مجموعه باید دوستی دلگرم کننده بین چهار شخصیت اصلی باشد که تا انتها دست نخورده باقی می‌ماند و خوشبختانه طعمه رقابت یا مشکلات کلیشه‌ای دیگر نمی‌شود و بینندگان را مجذوب خود می‌کند. با اینکه این سریال فقط 8 قسمت دارد، اما هرکدام از شخصیت‌ها در بخشی از سریال چالش‌های مختلفی را تجربه می‌کنند و بازیگران مکمل دیگری هم در سریال حضور دارند که تماشای سریال را سرگرم کننده‌تر می‌کنند.

بطور مثال رابطه جوزف با همکارش و مادرش یکی از بانمک‌ترین بخش‌های سریال است. او به عنوان طراح مدی که تلاش می‌کرد تا به اوج برسد و در عین حال از ریشه‌های خود دست نکشد قابل احترام بود. هرچند حضور طراح مدی که همجنسگراست در فیلم و سریال‌های بسیاری پیش از این هم تکرار شده و این کمی ناامید کننده است، اما داستان مجزای تیری توانست کمی این کلیشه را زیباتر بیان کند. همچنین رابطه میس اوه رییس جی اون با هونگ جی سون مدیر برنامه‌های جی دی، جالب و در عین حال عجیب بود. دوستی و دشمنی در این زمینه پا به پای هم پیش می‌رفت اما از آنجایی که ژانر سریال شگفت انگیز کمدی-رمانتیک است، ماجراها زیاد به سمت تیره و تار شدن پیش نمی‌رفت و همیشه همه‌چیز ختم به خیر می‌شد.

spacer

کارگردانی سریال شگفت انگیز بسیار ساده است و به همان جهتی که اکثر درام‌های کره‌ای اخیراً از آن استفاده کرده‌اند، پایبند است. چیزی که واقعاً باعث احساسی عجیب می‌شود این است که مهم نیست که کدام کارگردان برای یک پروژه کار می‌کند، آن‌ها در نهایت از همان روش‌ها، ابزارهای روایی و ابزارهای بصری بارها و بارها استفاده می‌کنند. واقعاً هیچ تفاوتی از کارگردانی به کارگردان دیگر وجود ندارد، وقتی همه آن‌ها دقیقاً به یک شکل اپیزود می‌سازند. می‌توان گفت که آن‌ها فقط پارامترهای یک فرمول اثبات شده را دنبال می‌کنند، اما وقتی این تنها چیزی است که می‌توانند بسازند و به مخاطبان ارائه کنند، خسته کننده می‌شود. و به همین دلیل بسیاری از سریال‌ها بینندگان خود را از دست می‌دهند.

در پایان، سریال The Fabulous 2022 سعی می‌کند این ایده را به ما بفروشد که مد برای زندگی انسان مهم است و این صنعت متشکل از افرادی سخت‌کوش است که برای انجام کاری عظیم تلاش می‌کنند. افراد سخت کوش درست می‌گویند، اما بقیه ایده‌ها در طول راه معنای خود را از دست می‌دهند و نتیجه نمایشی است که ممکن است شما را از صنعت مد ناامید کند. با تمام این اوصاف اگر هنوز این سریال را تماشا نکرده‌اید اما قصد تماشای آن‌را دارید، باید بگوییم که این سریال در یک فصل 8 قسمتی منتشر شده و مدت زمان سریال شگفت انگیز در هر قسمت نیز حدود 50 دقیقه است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال شگفت انگیز ۲۰۲۲ همراهتان بودیم. با دانلود سریال The Fabulous 2022 می‌توانید چند ساعت را با تماشای ماجراهای مختلفی که برای چند دوست که در زمینه مد کار می‌کنند، دنبال کنید و با دغدغه‌هایی که این افراد با آن‌ها سرو کار دارند آشنا شوید. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ طرفدار کدام یک از این چهار دوست هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =