دوشنبه , می 20 2024

فیلم ناپلئون ۲۰۲۳ (Napoleon) | هر آنچه درباره فیلم جدید واکین فینیکس می دانیم

[ad_1]

فیلم ناپلئون ۲۰۲۳ یک فیلم درام تاریخی حماسی است که در سال جدید میلادی منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا به معرفی فیلم Napoleon 2023 بپردازیم و بیشتر با این فیلم سینمایی آشنا شویم.

فیلم ناپلئون ۲۰۲۳ اثری به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات (Ridley Scott) و نویسندگی دیوید اسکارپا (David Scarpa) است. این فیلم با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش ناپلئون، به قدرت رسیدن رهبر فرانسه را به تصویر می‌کشد. فیلم Napoleon 2023 قرار است در سال 2023 در اپل تی وی منتشر شود اما هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ اکران آن در دست نیست. مدت زمان فیلم ناپلئون 2023 نیز هنوز مشخص نشده است. برای آشنایی بیشتر با این فیلم همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم ناپلئون 2023

فیلم ناپلئون ۲۰۲۳

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ژانر فیلم Napoleon 2023 درام تاریخی و حماسی است. در خلاصه فیلم Napoleon 2023 می‌خوانیم که این فیلم نگاهی اصیل و شخصی به ریشه‌های ناپلئون بناپارت و صعود سریع و بی رحمانه او به امپراتوری است، که از طریق رابطه اعتیادآور و اغلب ناپایدار او با همسرش و عشق واقعی او به نام ژوزفین دیده می‌شود.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم Napoleon 2023

در 14 اکتبر 2020، همان روزی که فیلم آخرین دوئل به پایان رسید، ریدلی اسکات پروژه بعدی خود برای استودیو قرن بیستم اعلام کرد که آن را از روی فیلمنامه‌ای نوشته دیوید اسکارپا، کارگردانی و تهیه خواهد کرد. عنوان فیلم برگرفته از ضرب المثل «در کیسه هر سربازی یک عصای ژنرال پنهان است» گرفته شده بود. اما نام فیلم اکنون ناپلئون است. واکین فینیکس برای بازی در نقش ژنرال فرانسوی و امپراتور فرانسه ناپلئون بناپارت به فیلم اضافه شد. او پس از فیلم گلادیاتور در سال 2000، دوباره با این کارگردان همکاری می‌کند. با این حال، زمانی که قرارداد اسکات با استودیو قرن بیستم تا پایان سال منعقد شد، این پروژه در دسترس دیگر استودیوهای بزرگ قرار گرفت. در ژانویه 2021، استودیو اپل تعهد خود را برای تامین مالی و تولید فیلم اعلام کرد و فیلمبرداری این فیلم در سال 2022 در بریتانیا برنامه‌ریزی شد.

تولید فیلم Napoleon 2023 در فوریه 2022 آغاز شد. این فیلم دارای شش سکانس اصلی نبرد است، بر خلاف فیلم دیگری در مورد ناپلئون، Waterloo (1970)، که بر یک نبرد متمرکز بود. فیلمبرداری در لینکلن، انگلستان، در مارس 2022 انجام شد. طبق گزارش‌ها، گروه تولید یک هفته وقت صرف کردند تا کلیسای جامع لینکلن را که در نوتردام پاریس قرار داشت، آماده کنند. در ادامه به معرفی برخی هنرپیشه های فیلم Napoleon 2023 می‌پردازیم

واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت

فیلم Napoleon 2023

واکین فینیکس بازیگر آمریکایی متولد 28 اکتبر 1974 است. وی بیشتر به خاطر بازی در نقش‌های تاریک و غیرمتعارف در فیلم‌های مستقل شناخته می‌شود. فینیکس تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، یک جایزه گرمی و دو جایزه گلدن گلوب. در سال 2020 واکین فینیکس در روزنامه The New York Times به عنوان یکی از بهترین بازیگران قرن بیست و یکم معرفی شد.

برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم علمی تخیلی SpaceCamp محصول سال 1986، فیلم To Die For محصول سال 1995، فیلم تاریخی Gladiator محصول سال 2000، فیلم ترسناک Signs محصول سال 2002، فیلم زندگینامه‌ای Walk the Line محصول سال 2005، فیلم روانشناختی The Master محصول سال 2012، فیلم عاشقانه Her محصول سال 2013، فیلم نئو-نوآر You Were Never Really Here محصول سال 2017 و فیلم Joker محصول سال 2019.

همچنین بخوانید :

ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین

معرفی فیلم ناپلئون ۲۰۲۳

ونسا نوالا کربی متولد 18 آوریل 1988 یک هنرپیشه انگلیسی است. او جوایز متعددی از جمله یک جایزه تلویزیونی بفتا، علاوه بر نامزدی جایزه اسکار و جایزه امی دریافت کرده است. کربی ادبیات انگلیسی را در دانشگاه اکستر خواند. پس از فارغ‌التحصیلی، اولین بازیگری حرفه‌ای خود را با نمایش All My Sons (2010) اثر آرتور میلر روی صحنه انجام داد و پس از آن بازی‌های تحسین‌شده‌ای را در نمایش‌های A Midsummer Night’s Dream (2010)، نمایش کمدی As You Like It (2010)، تراژدی Women Beware Women انجام داد.

کربی اولین فیلم خود را با یک نقش کوچک در درام جنایی The Rise (2012) انجام داد و با بازی در نقش پرنسس مارگارت در سریال درام نتفلیکس The Crown (2016-2017) به شهرت بین المللی رسید که برای آن برنده آکادمی بریتانیا شد و جایزه تلویزیونی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و نامزدی برای جایزه امی را دریافت کرد. او در فیلم‌های اکشن Mission: Impossible Fallout (2018) و Hobbs & Shaw (2019) نیز ایفای نقش کرده و برای بازی خود به عنوان یک زن جوان غمگین در فیلم Pieces of a Woman (2020)، برنده جام Volpi برای بهترین بازیگر زن شد و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

دیگر بازیگران فیلم Napoleon 2023 عبارتند از:

  • طاهر رحیم (Tahar Rahim) در نقش پال باراس
  • بن مایلز (Ben Miles) در نقش کولن کورت
  • لودیوین سنیه (Ludivine Sagnier) در نقش ترزا کاباروس
  • متیو نیدهام (Matthew Needham) در نقش لوسین بناپارت
  • یوسف کرکور (Youssef Kerkour) در نقش ژنرال داوود
  • فیل کورنول (Phil Cornwell) در نقش سانسون بوررو
  • ادوارد فیلیپونا (Edouard Philipponnat) در نقش تزار الکساندر
  • پال ریس (Paul Rhys) در نقش تالیران
  • جان هالینگ ورث (John Hollingworth) در نقش مارشال نی
همچنین بخوانید :

کلام آخر

نمرات فیلم ناپلئون ۲۰۲۳

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم ناپلئون 2023 پرداختیم. ما بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم درام 2023 هستیم. پس از انتشار این فیلم تاریخی نیز نقد فیلم Napoleon 2023 را با شما به اشتراک می‌گذاریم و امکان دانلود فیلم Napoleon 2023 را فراهم می‌کنیم. آیا از طرفداران سبک درام تاریخی هستید و انتظار فیلم Napoleon 2023 را می‌کشید؟ تریلر فیلم ناپلئون ۲۰۲۳ را دیده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا درباره فیلم سینمایی Napoleon 2023 به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با بهترین فیلم‌های تاریخی سال 2023 نیز می‌توانید به این مقاله سری بزنید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =