یکشنبه , می 19 2024

لیست سریال های در حال پخش کره ای 2023 + (19 سریال)

[ad_1]

سریال های در پخش کره ای جدید لیستی عموماً بلند و بالا به دلیل گستره وسیع فعالیت سینمای کره جنوبی است. این کشور به‌زعم بهره‌گیری از جدیدترین پلتفرم‌های دیجیتال و رسانه‌هایی مانند نتفلیکس، خیلی زود محتوای سینمایی و سریال شبکه نمایش خود را به دست مخاطبین در سراسر دنیا می‌رساند. بخش مهمی از این مخاطبین را نیز جامعه ایرانی تشکیل می‌دهد.

اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به سریال های در پخش کره ای 2023 هستید و مایل به تماشای آن‌ها خواهید بود، در ادامه چند مورد از برجسته‌ترین، موفق‌ترین و البته ترندترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. بخش مهمی از تجارت هنری آسیا و کشور کره جنوبی را سینما و نتفلیکس تشکیل می‌دهد.

تولیدات عمدتاً کیفیت مطلوبی دارند و دراین‌بین، عناوینی چون اسکویید گیم نیز سروصدای زیادی به پا کرده‌اند؛ با تمام این تفاسیر تا حدودی می‌توان انتظار داشت که سریال های مشابه نیز باتوجه‌به این تمرکز جهانی روی سینمای کره جنوبی، به دنبال همین سطح از موفقیت باشند. در ادامه شما می‌توانید بهترین سریال های در پخش کره ای را در تایم سیتی مشاهده نمایید.

لیست بهترین فیلم‌ های در  حال پخش‌شدن کره ای سال ۲۰۲۳

سریال های کره ای پخش به‌زودی و در حال پخش، محصولاتی هستند که از کره جنوبی، به‌صورت آنلاین و تحت وب، در سراسر دنیا در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرند، بخش مهمی از این مخاطبین، خارج از کشور کره برنامه‌ها را دنبال می‌کنند و دراین‌بین، چند مورد، توانسته‌اند فروش فوق‌العاده‌ای را چه در نتفلیکس و چه در رسانه‌های پخش دیگر مانند آمازون پرایم کسب کنند.

بخش مهمی از هرکدام از این آثار، هم در کشور کره جنوبی و به‌صورت مستقیم از طریق تلویزیون پخش می‌شوند و هم دارای نسخه دیجیتال و تحت اینترنت هستند. به همین سبب می‌توان هر دوی آن‌ها را روی بسیاری از پلتفرم‌ها تماشا کرد.

شین وکیل طلاق - Divorce Attorney Shin 2023

شین وکیل طلاق – Divorce Attorney Shin 2023

شین وکیل طلاق از سری  سریال های کره ای در حال پخش است که داستان زندگی شین سونگ هان را روایت می‌کند. او که یک معلم موسیقی در کشور آلمان بود تصمیم می‌گیرد برای کشف حقیقتی که به دنبالش است به کره بازگردد؛ اما او از زندگی سابق خود فاصله گرفته است و تصمیم دارد در قالب یک وکیل طلاق زندگی جدیدی را در کره شروع کند. شین در تلاش است تا با تمام تلخی‌ها و داستان‌های غم‌انگیزی که در این بین مطرح می‌شود به موکلینش کمک کند.

این سریال کره ایی در حال پخش توانسته است تنها با انتشار 2 قسمت، امتیاز 7.8 را از imdb کسب کند. اگر از طرفداران ژانر حقوقی هستید و هیجان و ماجراجویی در سریال‌ها را دوست دارید روزهای شنبه و یکشنبه تماشا این سریال را از دست ندهید.

سریال کره ای ۲۰۲۳ ؛ دوران خوش - 2023 Oasis

سریال کره ای ۲۰۲۳ ؛ دوران خوش – 2023 Oasis

سریال دوران خوش یک سریال کره ای پرطرفدار و جدید محصول سال 2023 است که در سایت امتیازدهی imdb آن را با امتیاز 9.2 می‌توانید پیدا کنید. این سریال خواسته‌ها، آرزوها و زندگی 3 جوان را به نمایش می‌گذارد.

لی دو هاک، چول وونگ و او جونگ مین دانش‌آموزانی هستند که درگیر یک مثلث عشقی و اتفاقاتی می‌شوند که زندگی‌شان را تغییر می‌دهد. این سریال درحال پخش کره ای دهه‌های 80 و 90 کره را در 16 قسمت که روایتگر زندگی 3 شخصیت مختلف با داستان‌های مختص به خودشان است را به شما نمایش می‌دهد.

مطمئن باشید با انتخاب این اثر شما مجذوب فضای کلاسیک، بازیگران خوبی که در دوران خوش به ایفای نقش‌پرداخته‌اند و فیلمنامه آن خواهید شد.

شکوفایی جوانی ما - Our Blooming Youth 2023

شکوفایی جوانی ما – Our Blooming Youth 2023

سریال های کره ای تاریخی و عاشقانه همیشه طرفداران مختص به خودشان را دارند. شکوفایی جوانی ما یک سریال کره ای درحال پخش در ژانر معمایی، تاریخی و عاشقانه است. این سریال در 20 قسمت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه tvN منتشر می‌شود.

داستان سریال درباره مین جائه یی، دختری از یک خانواده سرشناس و لی هوان یک ولیعهد با نفرینی مرموز است. درست چند روز قبل از عروسی جائه یی، خانواده او به قتل می‌رسند و او متهم به این جنایت می‌شود. در این میان، جه یی با لی هوان روبه‌رو می‌شود و با ولیعهد نفرین شده توافق می‌کند در ازای کمک به او برای شکستن نفرینش، ولیعهد به او در پاک کردن اتهامات دروغین کمک کند.

با گذشت زمان این دو روزنه‌های عشق را در قلب خود احساس می‌کنند؛ این در حالی است که عشق آن‌ها با موانع بی‌شماری از جمله گذشته، آینده نامشخص و تهدید نفرین روبرو است.

اسمش را عشق بگذار - Call It Love 2023

اسمش را عشق بگذار – Call It Love 2023

اسمش را عشق بگذار جزو سریال های کره ای جدید درحال پخش محصول 2023 است که هر چهارشنبه از شبکه Disney Plus دو قسمت آن منتشر می‌گردد. این سریال با کارگردانی، فیلمنامه، تدوین، بازیگران بی‌نظیر و روند و خط داستانی خوب به یکی از سریال‌های پرطرفدار تبدیل شده است. لی سونگ کیونگ، کیم یونگ کوانگ و سونگ جون در این سریال ملودرام و عاشقانه نقش‌آفرین می‌کنند.

در حالی‌که شیم وو جو و هان دونگ جین دو، درگیر انتقام هستند با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. همانطور که آنها با چالش‌های خود کنار می‌آیند، وو جو و دونگ جین دو احساسات غیرمنتظره‌ای را  نسبت به یکدیگر احساس می‌کنند. آیا آنها می توانند انتقام را فراموش و یک رابطه عاشقانه را شروع کنند؟

راننده تاکسی فصل دوم - Taxi Driver Season 2 2023

راننده تاکسی فصل دوم – Taxi Driver Season 2 2023

داستان سریال درباره کیم دو گی است که بعد از به قتل رسیدن مادرش توسط یک قاتل زنجیره‌ای زندگی‌اش کاملا دچار تغییر می‌شود. او برای انتقام گرفتن از جنایتکاران و خلافکاران به‌عنوان راننده تاکسی وارد شرکت تاکسیرانی می‌شود؛ اما او یک راننده معمولی نیست بلکه فردی است که به‌عنوان مجری قانون از جانب قربانیان انتقام می‌گیرد.

راننده تاکسی سریال کره ای جدید درحال پخش با بازی لی جه هون، پیو یه جین و کیم ایو سونگ دنباله‌ای برای فصل قبلی این سریال است. اگر از علاقه‌مندان ژانر جنایی، معمایی هستید روزهای جمعه و شنبه تماشا این سریال که از شبکه SBS منتشر می‌شود را از دست ندهید.

با این‌که در فصل دو، حال و هوای سریال کمی دچار تغییر شده است؛ اما این امر از جذابیت این سریال به‌عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای کم نکرده است.

آیدل بهشتی - The Heavenly Idol 2023

آیدل بهشتی – The Heavenly Idol 2023

آیدل بهشتی یکی دیگر از عناوینی است که در لیست سریال های کره ای ۲۰۲۳ در حال پخش قرار می‌گیرد. این سریال از شبکه tvN در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه منتشر می‌شود.

این درام فانتزی و عاشقانه درباره کشیشی با قدرتمندترین قدرت الهی است. در حالی که او با یک شیطان مبارزه می‌کند به دنیای دیگری منتقل می‌شود و خود را در کالبد یون وو، یکی از اعضای گروه موسیقی می‌یابد.

با ورود رامبری اوضاع این گروه که پس از 3 سال به دلیل عدم موفقیت در حال فروپاشی است، دچار تغییر می‌شود؛ چرا که رامبی پس از اولین اجرای زنده‌ای که تجربه کرد، توجه مردم و رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند. حال که او در قالب وو یون وو مشهور شده است باید به زندگی عادت کند و با مشکلات مختلفی روبرو می شود.

سریال Brain Works 2023 - همکاری مغزها

سریال همکاری مغزها – Brain Works 2023

همکاری مغزها محصول سال 2023 میلادی بوده و اولین گزینه‌ای است که در لیست سریال های در پخش کره ای قرار می‌گیرد؛ Brain Works یک کمدی و معمایی هیجان‌انگیز درام K است که تماشای آن کاملاً دراماتیک و هیجان‌انگیز است. داستان گئوم میونگ سه، زندگی کارآگاهی را روایت می‌کند که طبیعت پرخاشگرش باعث می‌شود افرادی که به او نزدیک نیستند فکر کنند او یک پلیس فاسد است. بااین‌حال، او مردی مهربان و بافضیلت است که به‌سادگی مورد سوءتفاهم قرار می‌گیرد.

او با شین هارو، یک متخصص علوم اعصاب، دعوای کوچکی دارد و یک چیز باعث می‌شود که آنها با هم کار کنند. با کمک محقق هیپنوتیزم سئول سو یونگ، عصب‌شناس و کارآگاه با هم کار می‌کنند تا پرونده‌های جنایی را حل کنند. روزهای پخش این سریال دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته خواهد بود و در حال حاضر، رسانه پخش موسیقی متن آن را نیز در اختیار مخاطبین قرار داده است. اگر به دنبال سریال کره ای عاشقانه هستید، می‌توانید روی این گزینه حساب کنید.

سریال محبوب ترولی - Trolley 2022

سریال محبوب ترولی – Trolley 2022

  • اتمام پخش سریال

ترولی یک درام سیاسی است که پر از رمز و راز و دوز خوبی از بازیگری‌های پیچیده با حضور درخشان‌ترین‌ها از سینمای کی درامای کره جنوبی است. ترولی یک داستان پرتنش است که به‌عنوان یک رمان عاشقانه رازآلود با گروهی از شخصیت‌های فشرده و در هم جلوه جذابی از یک داستان آسیایی را در مورد یک گروه روایت می‌کند. آنها متوجه می‌شوند که زندگی‌شان زیرورو شده است. این سریال نیز با داستان هیجان‌انگیز، معمایی، عاشقانه و درام روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پخش می‌گردد و 16 قسمت آن تا زمان‌نگارش این مقاله در دسترس قرار گرفته است.

در مرکز این موضوع کیم هی جو قرار دارد که با نام جونگ دو ازدواج کرده است. جونگ – دو نماینده مجلس شورای ملی است که از رازهای عمیقی که همسرش از گذشته خود پنهان می‌کند بی‌خبر است. بااین‌حال، او نیز به همان اندازه اصرار دارد که در نامناسب‌ترین لحظات، درست در پشت‌صحنه یک افشای تکان‌دهنده در داستان، آشکار می‌شود. در زمان‌نگارش این مقاله، SBS و Netflix ترولی را برای فصل 2 تمدید نکرده‌اند. رتبه‌بندی‌ها با سهم بسیار مناسب 4.6 درصد در سراسر کشور آغاز شد، اما از آن زمان، نمایش در طول زمان بسیار ثابت بوده است، در هفته‌های اخیر حدود 3.7 درصد رسیده است.

سریال دوره فشرده عاشقانه - Crash Course in Romance 2023

سریال دوره فشرده عاشقانه – Crash Course in Romance 2023

  • اتمام پخش سریال

در بین بهترین سریال های کره ای که در سال 2023 میلادی در حال پخش هستند، دوره فشرده عاشقانه یکی دیگر از گزینه‌های روی میز است؛ Crash Course in Romance ترکیبی از زندگی و عاشقانه است.

این نمایش دو فرد بسیار متفاوت را از طبقات مختلف زندگی به تصویر می‌کشد و آنها را در یک شرایط غیرمعمول و نامحتمل به هم می‌رساند. Haeng-seon قبلاً یک ورزشکار ملی بود، اما اکنون، او یک فروشگاه غذاهای جانبی دارد. او انسانی فوق‌العاده مثبت است؛ اما از نظر مالی با مشکل مواجه بوده و او به مراقبت از هه ای جوان، که در مدرسه با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند و به‌شدت به شهریه برای جبران نیاز دارد، می‌پردازد.

چی یول یک مربی محبوب ریاضی است و هم ثروتمند و هم مشهور است. بااین‌حال، او نسبت به مردم نیز بی‌تفاوت است و معتقد است که عاشقانه اتلاف وقت است.

وضعیتی که شامل یک رسوایی با یک دانش‌آموز، همراه با یک سوءتفاهم بزرگ، این دو شخصیت را در یک “دوره پیچیده” برای تجربه  یک اتفاق عاشقانه قرار می‌دهد! اگر این K-drama را دنبال کرده‌اید، ممکن است کنجکاو باشید که بدانید قسمت بعدی چه زمانی منتشر می‌شود. در حال حاضر و بر اساس اطلاعات مندرج در لیست سریال های در پخش کره ای، این اثر تا 8 قسمت منتشر گردیده است. برخی از بازیگران محبوب کره ای هم در این اثر حضور دارند.

سریال های در پخش کره ای: آژانس - Agency 2023 

سریال های در پخش کره ای: آژانس – Agency 2023

  • اتمام پخش سریال

این سریال نیز محصول سال 2023 میلادی در کره جنوبی است که تاکنون و در زمان انتشار این مقاله 8 قسمت از آن در دسترس قرار گرفته است. قصه و ژانر کلی اثر در مورد زندگی، درام و بخشی از یک کسب‌وکار است. قصه پیچ‌وخم‌های زای دارد. داستان در مورد یک آژانس تبلیغاتی است که گو آه در آن حضور دارد. او با سخت‌کوشی می‌خواهد که به اولین مدیری تبدیل گردد که یک آژانس را مدیریت می‌کند. بخش مهمی از این قصه، در واقع بیانگر موضوعات اجتماعی است که در آن، اتفاقات پیچیده گاهی می‌توانند همه چیز را تغییر دهند.

سریال آژانس کره ای روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته پخش می‌شود و داستان آن جذابیت زیادی برای خانواده‌ها دارد. با تمام این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که پر از بالا و پایین‌ها و ضدونقیض‌های بزرگ و کوچکی باشد که می‌تواند یک قصه را جذاب کند. بازیگر نقش اول این سریال قبلاً در بهترین فیلم های کره ای ایفای نقش کرده است.

سریال تاریخچة جنایت - Decoy 2023 

سریال تاریخچه جنایت – Decoy 2023

  • اتمام پخش سریال

این سریال با نام تله نیز شناخته می‌شود و در دسته‌بندی سریال های در پخش کره ای قرار می‌گیرد. روزهای انتشار آن جمع بوده و یک مینی‌سریال مهیج از کره است که کو دو هان، وکیلی که به کارآگاه تبدیل شده است را دنبال می‌کند و در یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کلاهبرداری که تابه‌حال در کشور دیده شده کار می‌کند.

تحقیقات او، او را به‌سوی خبرنگار جوانی به نام چئون نا یون هدایت می‌کند که او نیز به دنبال حقیقت است. آنها برای اجرای عدالت برای قربانیان طرح‌های کلاهبرداری No Sang Cheon به نیروها می‌پیوندند. Bait برای پخش در Coupang Play Network و Viki در دسترس است و در حال حاضر بسیاری از رسانه‌های ایرانی نیز آن را به‌صورت زیرنویس در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند.

قسمت‌های 3 و 4 بازی Bait در روز جمعه 3 فوریه تقریباً ساعت 21:00 (KST) از شبکه Coupang پخش می‌گردد؛ اگر قبلاً تجربه دیدن کی دراما را داشته باشید، هرکدام از این سریال‌ها که ذکر می‌شوند؛ می‌توانند به نوبه خودشان انتخاب جذاب و قابل‌توجهی باشند.

سریال گوکدو: فصل خدا - Kokdu: Season of Deity 2023 

سریال گوکدو: فصل خدا – Kokdu: Season of Deity 2023

سریال کره ای فصل خدا آخرین درام K-درام MBC است که داستان Kkok Du را روایت می‌کند که یک فرشته عجیب، غمگین و جاودانه است که هر 99 سال یک‌بار از زمین دیدن می‌کند تا انسان‌ها را مطابق میل خدایان مجازات کند.

این بار او جسد یک پزشک جوان به نام دو جین وو را در اختیار دارد. مشکل زمانی ایجاد می‌شود که او نمی تواند روح را به زندگی پس از مرگ بفرستد؛ زیرا به‌عنوان یک پزشک وظیفه او نجات جان است. این معضل او را به هان گی جئول، یک پزشک جوان نه‌چندان امیدوارکننده می‌کشاند. به نظر می‌رسد حالا او را تحت یک طلسم قرار داده است و از قدرت او چیزهایی می‌داند.

سریال گوکدو فصل خدا یک نسخه اصلی MBC است، بنابراین برای کسانی که در کره هستند امکان تماشای مستقیم از این پلتفرم را خواهند داشت. بااین‌حال، برای کسانی که خارج از کره هستند، این یکی برای پخش در Viki در سراسر جهان در دسترس است.

انتظار کمی تأخیر بین آپلود اپیزودهای ویکی پس از اجرای اولیه آن‌ها در کره نیز وجود دارد. اگرچه برخی رسانه‌ها که مسئول پخش سریال های در پخش کره ای هستند، آن‌ها را با همان کیفیت تلویزیون در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند. پس می‌توان گفت اگر علاقه‌مند به چنین ساخته‌هایی هستید، درهرصورت چند روز بعد از پخش، امکان دانلود آن‌ها برای شما وجود دارد.

سریال گانیبال - Gannibal 2022 

سریال گانیبال – Gannibal 2022

  • اتمام پخش سریال

این سریال نیز محصول سال 2022 میلادی از یک رسانه ژاپنی است که در کشور کره جنوبی نیز پخش می‌گردد، مدت‌زمان هر قسمت آن 49 دقیقه بوده و روز پخش آن، یک‌بار در هفته و در چهارشنبه است. قصه در مورد یک افسر پلیس است که همراه به دختر و همسرش به یک روستای دورافتاده فرستاده می‌شود.

زمانی که جسد یک پیرزن را در کوهستان پیدا می‌کند، به او گفته می‌شود که در اثر حمله خرس این اتفاق افتاده؛ اما نکته مهم این است که اثرات روی جسد شکل چیزی که یک حیوان حمله کند نیست، در نتیجه خیلی زود مشخص می‌شود که در روستا همه چیز عجیب است و اتفاقات پیچیده زیادی در حال رخ‌دادن است. در واقع جای حمله‌ای که روی انسان باقی‌مانده است از سوی یک انسان دیگر خواهد بود. درصورتی‌که علاقه‌مند به چنین فرمی از قصه‌ها هستید، در بین سریال های در پخش کره ای، گانیبال می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

سریال های در پخش کره ای: بالن قرمز - Red Balloon 2022 

سریال های در پخش کره ای: بالن قرمز – Red Balloon 2022

  • اتمام پخش سریال

در معرفی بهترین سریال های در پخش کره ای به سراغ بالن قرمز خواهیم رفت که در ژانر کمدی، درام و عاشقانه تولید گردیده و تاکنون 20 قسمت از آن پخش شده است؛ قصه در مورد چهار نفر است که در حال تلاش برای آرام‌کردن امیالی هستند که درون آن‌ها شکسته است. یکی از آن‌ها می‌خواهد معلم مدرسه شود، اما قادر نیست در امتحان تدریس قبول شود.

او به‌عنوان معلم خصوصی کار می‌کند و البته این موجب به‌وجودآمدن دغدغه‌های کلیدی زیادی در زندگی‌اش شده است. همه آن‌ها به‌هرحال درگیر مشکلات و اتفاقات عجیب زیادی در زندگی خود هستند. هرکدام از آن‌ها به شکلی کار خود را دوست ندارند و این موجب به‌وجودآمدن ناامیدی در زندگی‌شان می‌شود. روزهای پخش این برنامه نیز شنبه و یکشنبه خواهد بود. Seo Ji Hye، Lee Sung Jae، Hong Soo Hyun و صدالبته Jeong Bo Seok از جمله بازیگرانی هستند که در اثر بالن قرمز ایفای نقش کرده‌اند.

Three Bold Siblings 2022 - سه خواهر و برادر جسور

سه خواهر و برادر جسور – Three Bold Siblings 2022

این اثر نیز گزینه دیگر لیست سریال های در پخش کره ای 2022 است که روزهای شنبه و یکشنبه هر قسمت آن منتشر می‌گردد و تاکنون 50 اپیزود در آن در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. قصه در مورد فرزند اول خانواده و یکی از دوستانش است که حالا تبدیل به یک بازیگر محبوب شده است. آن‌ها زمانی که به مدرسه می‌رفتند با هم رفت‌وآمد داشتند و حالا پس از سال‌ها، دوباره دست سرنوشت آن‌ها را مقابل هم قرار می‌دهد.

داستان پر از اتفاقات ریز و درشتی است که در واقع روایتی کمدی، عاشقانه و خانوادگی را شرح می‌دهد. هر قسمت آن حدود 1 ساعت و نیم خواهد بود و به‌طورکلی ما با یک اثر نسبتاً طولانی مواجه هستیم. مسئله مهم در مورد این کی دراما این است که داستان شیرینی دارد و با دیدن هر قسمت، شما بیش‌ازپیش جذب آن خواهید شد. ما در سریال با شوخی‌های جالبی مواجه خواهیم شد که می‌توانند بسیار متفاوت‌تر از هر زمانی، روی دیگری از کی دراما را به ما نشان دهند.

سریال تسویه‌حساب - Payback: Money and Power 2023

سریال تسویه حساب – Payback: Money and Power 2023

  • اتمام پخش سریال

Payback جدیدترین درام K انتقام محور است که محوریت آن یون یونگ و برادرزاده‌اش تائه‌چون است. این زوج خود را درگیر یک توطئه بزرگ با یک کوسه وام پرکار به نام میونگ این جو و مالک بانک GMI او چانگ هیون می‌بینند. یک بازی پرتنش از یک قصه شبیه به موش و گربه آغاز می‌شود، با حروف عام جون کیونگ در ترکیب قرار می‌گیرد.

یون یونگ یک تاجر پول است که از ظلم و ستم و طبیعت فاسد مقامات خسته شده و حاضر به سکوت نیست. Payback یک نسخه اصلی SBS است و برای تماشای Amazon Prime Video در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. بااین‌حال، برای کره‌ای‌ها، این یک SBS اصلی است و جمعه‌ها و شنبه‌ها ساعت 22:00 (KST) پخش می‌شود. فراتر از هر بحثی، این سریال دارای داستانی عالی و البته جلوه‌های هیجان‌انگیز است که شاید تاکنون در این ژانر از سریال‌های کره‌ای دیده نشده باشد.

قسمت 8 Payback در روز شنبه 28 ژانویه تقریباً ساعت 2 بعدازظهر (GMT) منتشر می‌شود. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد سریال های در پخش کره ای، انتشار اول وقت زیرنویس‌های آن در سراسر دنیا است. به‌مرور محتواها به زبان‌های مختلف حتی دوبله هم خواهند شد و به همین منوال، در ایران نیز همیشه موردتوجه قرار می‌گیرند.

سریال دوباره غریبه - Strangers Again 2023 

سریال دوباره غریبه – Strangers Again 2023

  • اتمام پخش سریال

Strangers Again جدیدترین درام رمانتیک K-درام حقوقی است که زندگی Oh Ha Ra و همسر سابقش Goo Eun Beom را دنبال می‌کند. همچنین به‌عنوان “آیا ما می‌توانیم دوباره غریبه باشیم؟” نیز شناخته می‌شود. بخش مهمی از قصه در مورد حضور دو کاراکتر اصلی درون یک دفتر روایت می‌گردد که جذابیت زیادی هم از نظر چالش‌های پیش‌ورو خواهد داشت.

شرایط این زوج جدا شده را مجبور می‌کند تا در یک شرکت حقوقی با هم کار کنند و زخم‌های قدیمی و شعله‌ورشدن خلق‌وخوی جنگنده آن‌ها شعله‌ور شود. مدتی طول می‌کشد تا آنها بتوانند یک رابطه کاملاً حرفه‌ای داشته باشند، اما آیا شانسی برای اتحاد مجدد آنها وجود دارد؟

Strangers Again در ENA برای کسانی که در داخل کره هستند در دسترس است، بنابراین این مقصد شما برای پخش جریانی است. بااین‌حال، برای کسانی که خارج از کره هستند، برای پخش در Viki در سراسر جهان در دسترس است. درصورتی‌که مایل به تماشای این سریال هستید می‌توانید آن را از رسانه‌های دیجیتال و سایت‌های ایرانی تماشا کنید.

جمع‌بندی

موضوع مهم در مورد این روزهای سینما و دراما کی این است که تقریبا پرکار بوده و آثار زیادی در آن در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

در این مقاله به بررسی و معرفی محبوب‌ترین سریال های در پخش کره ای پرداختیم، سینمای کره جنوبی محبوبیت زیادی بین نوجوانان و جوانان در ایران دارد و کی دراماها، یکی پس از دیگری در لیست انتشار قرار می‌گیرند. درصورتی‌که شما هم علاقه‌مند به چنین سبک‌هایی هستید، می‌توانید سریال های لی مین هو، بهترین و موفق‌ترین سریال های کره ای و… را نیز در تایم سیتی جستجو و بررسی کنید. در مورد هر سریال اشاره‌ای به داستان کوتاه خواهد شد و همین‌طور در مورد کلیت و محوریت موضوعی آن نیز توضیحات لازم شرح داده می‌شود.

 

سؤالات متداول

1. قصه سریال Payback چیست؟

این سریال در مورد یک تاجر پول و رویارویی آن با فسادهای مالی است.

2 .تاکنون چند قسمت از سریال کی دراما بالن قرمز پخش شده؟

20 قسمت

3. گوکدو: فصل خدا از چه شبکه‌ای پخش می‌شود؟

MBC

4. آژانس در چه ژانری است؟

درام، کسب‌وکار و زندگی

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =