شنبه , می 18 2024

تریلر گیم پلی بازی Robocop: Rogue City منتشر شد !

[ad_1]

Robocop: Rogue City یکی از بازی‌های مهم سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر گیم پلی بازی Robocop: Rogue City به انتشار رسید.

RoboCop مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی بر اساس فیلم‌های RoboCop است که در پلتفرم‌های مختلف توسط چندین شرکت بین سال‌های 1988 تا 2014 تولید شده است و حالا توسط Data East ساخته و منتشر خواهد شد.

تریلر گیم پلی بازی Robocop: Rogue City

RoboCop یک بازی آرکید ترکیبی run & gun and beat’em up است که توسط Data East ساخته شده است. در بازی، یک بازیکن RoboCop را کنترل می‌کند که از طریق مراحل مختلف که از فیلم 1987 الهام‌برداری شده است، پیشرفت می‌کند.

RoboCop توسط شرکت Ocean Software مستقر در بریتانیا مجوز داده شد که به نوبه خود، این حق را مستقیماً از Orion Pictures در مرحله فیلمنامه دریافت کرده بود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی بازی Robocop: Rogue City را ببینید:

تریلر گیم پلی Robocop: Rogue City

RoboCop: Rogue City برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. RoboCop: Rogue City توسط استودیوی تیون (Teyon) که توسعه‌ی بازی Terminator: Resistance را در کارنامه دارد، ساخته می‌شود که تریلر رسمی بازی Robocop: Rogue City به تازگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =