دوشنبه , می 20 2024

Nintendo Switch 2 به طور رسمی تا قبل از مارس ۲۰۲۵ معرفی می شود – مستر گیمرز

[ad_1]

بالاخره صبر ها به پایان رسید و Nintendo Switch 2 به طور رسمی تا قبل از مارس ۲۰۲۵ معرفی می شود. با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین .

Nintendo Switch 2 به طور رسمی تا قبل از مارس ۲۰۲۵ معرفی می شود

پس از ماه ها گمانه زنی، سرانجام نینتندو تایید کرد که قصد دارد به زودی کنسول نسل بعدی یعنی سوییچ ۲ را معرفی کند. نزدیک به یک دهه از عرضه سوئیچ ۱ می گذرد و سرانجام پس از موفقیت گسترده به پایان چرخه خود رسیده است.

اولین باری است که نینتندو رسما کنسول جدید خود را تایید می کند. “انتظار برای کنسول بعدی نینتندو تقریباً به پایان رسیده است”
این بیانیه مستقیماً از سوی رئیس نینتندو، شانتارو فوروکاوا آمده است. رئیس  نینتندو چیز زیادی در مورد نینتندو سوییچ ۲ برای گفتن نداشت. با این حال، او به طرفداران یک بازه زمانی واضح داد تا مشتاقانه منتظر آن باشند. او گفت: “ما در این سال مالی در مورد جانشین نینتندو سوییچ اعلام خواهیم کرد”

از آنجایی که سال مالی نینتندو در مارس ۲۰۲۵ به پایان می رسد، حداکثر در سه ماهه اول ۲۰۲۵ باید منتظر اعلامیه ای باشیم . علاوه بر این، یک Nintendo Direct برای ماه ژوئن اعلام شده است. این شرکت قصد دارد در طول این دایرکت بر روی مجموعه بازی های خود برای سال ۲۰۲۴ تمرکز کند و عناوین شخص اول و شخص ثالث بیشتری را نشان دهد.

نینتندو سوییچ در راه تبدیل شدن به پرفروش ترین کنسول تاریخ است.
در جای دیگر، گزارش مالی تایید کرد که نسل فعلی سوییچ نینتندو بیش از ۱۴۱ میلیون دستگاه فروخته است. این یک قدم به رکورد ۱۶۰ میلیون فروش مادام العمر PS2 نزدیکتر می شود.

نینتندو تاریخ مشخصی را برای زمان معرفی کنسول ذکر نکرده است. با این حال، گزارش های مختلف قبلاً به انتشار اوایل سال ۲۰۲۵ اشاره کرده اند. گزارش‌های دیگر به جهش بزرگی در عملکرد اشاره کرده‌اند، به طوری که Nintendo Switch 2 به لطف DLSS به نتایجی مشابه PS4 دست یافته است.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

منبع: tech4Gamers

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =