جمعه , می 10 2024

کنسول نینتندو سوییچ به پرفروش‌ترین کنسول بازی تاریخ ژاپن تبدیل شد

نینتندو کمی پیش از این اعلام کرد که تا تاریخ 31 دسامبر، تعداد فروش کنسول Switch در سراسر جهان به بیش از 139.36 میلیون واحد رسیده است و همچنین جزئیات فروش آن را در مناطق مختلف نیز اعلام کرد. به خصوص در مورد ژاپن، این کنسول هیبرید یک هدف قابل توجه را به دست آورده است.

بر اساس گزارش مالی فصلی اخیر شرکت، کنسول Nintendo Switch تاکنون 33.34 میلیون واحد در ژاپن فروخته شده است، که این به این معناست که اکنون نینتندو سوییچ بیشترین فروش در تاریخ این منطقه را داشته است. این کنسول حتی از Nintendo DS (با فروش بیش از 32.99 میلیون واحد) و Game Boy / Game Boy Color (با فروش بیش از 32.47 میلیون واحد) پیشی گرفته.

البته، اگر در مورد فروش سراسری نگاه کنیم، وضعیت متفاوتی پیدا می‌کند. همانطور که اشاره شد، کنسول Switch بیش از 139.36 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته شده است که این عدد او را در رده سوم قرار می‌دهد، پشت سر PlayStation 2 که بیش از 155 میلیون واحد و Nintendo DS که بیش از 154 میلیون واحد فروخته شده است.

شایعات حاکی از این است که کنسول بعدی نینتندو قرار است در نیمه دوم امسال عرضه شود، اما اگر Switch به فروش خود پس از عرضه جانشین‌اش ادامه دهد – حتی اگر با نرخ کاهش یافته انجام شود – احتمالاً دارای فرصت خوبی برای افزایش رتبه در رده‌بندی جهانی تمام دوران خواهد بود.

برای مطالعه آخرین اخبار بازی با پی‌اس ارنا همراه باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =