دوشنبه , می 20 2024

معرفی 20 تا از طولانی ترین گیم پلی بازی ها 🎮 ایران موجو

[ad_1]

بازی‌ها معمولا مدت زمان مشخصی را نیاز دارند تا بتوانید آن‌ها را تمام کنید. برخی از آن‌ها را می‌توانید تنها در چند ساعت به پایان برسانید؛ درحالی که برخی دیگر نیاز به صدها ساعت گیم‌پلی دارند تا داستان بازی تمام شود. بازی‌های بسیار طولانی معمولا جهان‌باز هستند و به شما اجازه می‌دهند تا در دنیای بازی ساعت‌ها جست‌وجو کنید؛ بازی‌هایی هم وجود دارند که به دلیل داشتن یک داستان طولانی، صدها ساعت گیم پلی را برای شما فراهم می‌کنند. ما در این مقاله از بخش معرفی بازی ها طولانی ترین گیم پلی بازی ها را  بررسی کردیم.

20تا از طولانی ترین گیم پلی بازی ها را شما معرفی میکنیم. 

  • The Elder Scrolls V: Skyrim
  • Kingdom Come: Deliverance
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • The Elder Scrolls 3: Morrowind – Game Of The Year Edition
  • Dragon Age: Inquisition – Game Of The Year Edition
  • The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom
  • Red Dead Redemption II
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Elden Ring
  • Assassin’s Creed: Valhalla
  • My Time at Portia
  • Monster Hunter 4 Ultimate
  • Valheim
  • Gran Turismo 4
  • Monster Hunter Generations Ultimate
  • SnowRunner
  • Persona 5
  • Library of Ruina
  • Elite: Dangerous
  • Minecraft

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با طولانی ترین گیم پلی

  • زمان تمام کردن داستان اصلی: ۳۵ ساعت
  • زمان تمام کردن کامل بازی: ‌۲۳۲ ساعت

اسکایریم زمان بسیار زیادی می‌خواهد تا بتوانید آن را تمام کنید؛ با این حال خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن شما باقی خواهد گذاشت. بازیکنان این بازی را در یک دهکده شروع می‌کنند که مورد حمله یک اژدها قرار گرفته است. شما باید از این دهکده و اژدها فرار کنید و پس از آن به کشتن اژدهایان مختلف در سراسر Skyrim بپردازید.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با طولانی ترین گیم پلی

جهان بازی بسیار گسترده است و بی‌شمار کار مختلف می‌توانید داخل آن انجام دهید؛ از ماموریت‌های فرعی شامل شکست دادن شورشی‌ها تا جست‌وجوی منابع مختلف و ارتقای کاراکترتان در ناشناخته‌ترین مکان‌های بازی. فرقه‌های زیادی در این بازی مانند Dark Brotherhood، Imperial Army یا College of winterhold وجود دارد که می‌توانید عضو آن‌ها شده و ماموریت‌هایشان را انجام دهید.

اسکایریم از بازی‌هایی است که اگر فقط بخواهید داستان اصلی‌ش را تمام کنید، به ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت که زمان بسیار زیادی در مقایسه با بازی‌های دیگر نیست. با این حال اگر بخواهید همه گیم پلی بازی را تمام کرده و به ۱۰۰ درصد برسید، بیش از ۲۰۰ ساعت زمان نیاز است. با این حال حتی این ۲۰۰ ساعت هم یک زمان تقریبی است؛ جهان‌باز بودن بازی به شما اجازه می‌دهد تا هر کاری که دلتان می‌خواهد، انجام دهید. درنتیجه می‌توانید صدها ساعت داخل بازی صرف کنید.

اگر نسخه‌های اضافی بازی مانند Dawnguard، Dragonborn و Heathfire را نیز بازی کنید، گیم پلی‌تان می‌تواند به نزدیکی ۳۰۰ ساعت برسد. این بازی‌ها، به شکل جداگانه‌ای برای اسکایریم منتشر شده‌اند و داستان اصلی بازی را دنبال می‌کنند.

بازی Kingdom Come: Deliverance

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۴۱ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۲۹ ساعت

این بازی یک RPG داستانی است که داستان شما را در یک ماجراجویی حماسی در امپراطوری روم نشان می‌دهد. شما باید انتقام مرگ پدر و مادرتان را بگیرید و نیروهای دشمن را شکست دهید. انتخاب‌هایتان روی روند بازی تاثیر می‌گذارد و می‌توانید چالش‌های مختلف زیادی نیز انجام دهید. قلعه‌های باشکوه، جنگل‌های تاریک و بی‌انتها، روستاها و مکان‌های واقع‌گرایانه دیگری در این بازی وجود دارند که باید رازهایشان را کشف کنید.

بازی Kingdom Come: Deliverance

با این حال این بازی یک RPG غیر معمول به شمار می‌رود؛ چرا که کاملا واقع‌گرایانه است و خبری از جادو و طلسم در آن نیست. بازی کاملا در یک دنیای قرون وسطی واقعی قرار گرفته است و اژدها و جادو ندارد؛ اما تا دلتان بخواهد شوالیه‌ها و جنگ‌جوهای مختلف در بازی هستند که باید شکستشان دهید.

این بازی جزوه طولانی ترین گیم پلی بازی ها است  و حتما این بازی طولانی را تجربه کنید و اجازه ندهید تا نبود بخش فانتزی آن را از چشمتان بیندازد. گیم پلی و داستان بازی بسیار جذاب است و شما را ساعت‌ها درگیر خودش خواهد کرد. در این بازی شما از یک روستایی فقیر به یک شوالیه واقعی خواهید رسید و تمام این روند در دنیای سنتی اروپای قرون وسطی اتفاق می‌افتد.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۴۶ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۶۲ ساعت

آخرین بازی ساخته شده توسط هیدئو کوجیما قبل از این که شرکت کونامی را ترک کند؛ متال گیر سالید ۵ است. این بازی طولاتی با این که کیفیت داستان‌سرایی عناوین قبلی‌اش را ندارد، اما همچنان توانست نظر مثبت و تحسین‌های طرفداران را دریافت کند. این بازی جهان بسیار بزرگی دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن بگردید.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

جهان باز این بازی، بسیار وسیع، عظیم و نسبتا خالی است؛ با این حال مپ بازی در داستان‌های اصلی و زمانی که گیم پلی اولویت دارد، زیبایی و زنده بودن خودش را نشان می‌دهد. در شرایط دیگر، جهان بازی خالی و بی‌تحرک است اما می‌توانید همه بخش‌های آن را بررسی کنید. با این حال این بازی یک عنوان رایج از سری Metal Gear Solid نیست اما یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

داستان این بازی در سال ۱۹۸۴ اتفاق می‌افتد؛ ۹ سال پس از داستان بازی Ground Zeroes از همین فرانچایز. فانتوم پین داستان Snake مزدور را دنبال می‌کند که وارد افغانستان تحت تصرف شوروی می‌شود تا انتقامش را از کسانی که ارتش و سربازانش را نابود کردند، بگیرد.

بازی The Elder Scrolls 3: Morrowind – Game Of The Year Edition

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۴۷ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۳۵۹ ساعت

سومین بازی از سری بازی‌های Elder Scrolls که برخلاف دو بازی اول که شکست‌خورده حساب می‌شوند، به موفقیت و تحسین‌های زیادی دست پیدا کرد. الدر اسکرولز ۳، بازیکن‌های زیادی را با دنیای بازی های طولانی جهان‌باز آشنا کرد و یکی از اصلی‌ترین مروجان این سبک از بازی‌ها به شمار می‌رود.

بازی The Elder Scrolls 3: Morrowind – Game Of The Year Edition

ماروویند یک عنوان بسیار موفق بود که بازیکنان بسیاری آن را امروز هم بازی می‌کنند. با این که ماروویند از نظر گرافیکی به اندازه جدیدترین بازی‌ها زیبا نیست، اما مادهای مختلف این مشکلات را برطرف کرده و به شما اجازه می‌دهند تا صدها ساعت از بازی لذت ببرید. تمام کردن کامل ماروویند می‌تواند یک چالش بسیار بزرگ باشد؛ چرا که برای ۱۰۰ درصد کردن این بازی به نزدیک ۴۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت؛ که بسیار بیش‌تر از بازی‌های جدیدتر این سری مانند Skyrim یا Oblivion است.

بازی Dragon Age: Inquisition – Game Of The Year Edition

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۵۱ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۴۸ ساعت

این بازی جهان‌باز، به دلیل حالت بازی ۴نفره و اژدهایان سرسختش معروف شده است. گاهی اوقات کشتن فقط یک اژدها در بازی می‌تواند بیش از یک ساعت زمان ببرد؛ همچنین این زمان به دلیل کشته شدن پی در پی کاراکترتان یک ساعت نیست، بلکه این کشتن اژدها است که کار سختی است و اگر کاراکترتان بمیرد، ممکن است ساعت‌ها صرف کشتن فقط یک اژدها بکنید.

بازی Dragon Age: Inquisition – Game Of The Year Edition

با این که بسیاری از بازیکنان این بازی را جهان‌باز نمی‌دانند، اما هر بخش از مپ این بازی، به اندازه کل مپ اکثر بازی‌ها بزرگ است. همچنین شما می‌توانید ساعت‌ها در یک بخش از مپ بازی کاوش کنید و کاملا هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید؛ به همین دلیل دراگون ایج یکی از طولانی‌ترین بازی‌ها به شمار می‌رود. همچنین بهتر است نسخه Game of the Year این بازی را نصب کنید؛ چرا که محتوای بسیار بیش‌تری نسبت به بازی اصلی دارد.

بازی The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۵۹ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۲۳۸ ساعت

یک ماجراجویی بزرگ و هیجان‌انگیز در سرزمین بسیار بزرگ Hylure انتظار شما را می‌کشد. در این بازی این شما هستید که گیم پلی را می‌سازید و روند بازی را تعیین می‌کنید؛ خلاقیت و تصورات شما می‌توانند در بازی به واقعیت تبدیل شوند و بازی را پیش ببرند. افسانه زلدا: اشک‌های امپراطوری، ادامه‌ای برای نفس وحش از همین سری است که برای نینتندو سوییچ منتشر شده است.

بازی The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

اشک‌های امپراطوری یک بازی جهان‌باز دیگر است که نینتندو منتشر کرده و بسیاری از مکانیزم‌های بازی Breath of the Wild را دارد؛ با این حال پیچش‌های داستانی در این بازی و تغییراتی که در گیم‌پلی ایجاد شده است، باعث می‌شود تا حس تازه‌ای را تجربه کنید. یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های جدید این بازی نسبت به سری قبلی، اضافه شدن سرزمین‌های آسمانی است که روند جدیدی به گیم پلی اضافه می‌کنند.

این بازی یک تجربه سندباکس منحصر به فرد است که شما را ترغیب می‌کند تا مپ بازی را در جست‌وجوی ماجراجویی، چالش‌های مختلف و زلدا زیر و رو کنید. حس کاشف بودنی که این بازی به شما می‌دهد، در هیچ بازی دیگری پیدا نمی‌شود و کنجکاوی‌تان را همان‌طور که برانگیخته است، سیراب می‌کند. در این بازی می‌توانید هر نوع وسیله نقلیه، اسلحه و تجهیزاتی را که می‌خواهید برای خودتان بسازید.

بازی Red Dead Redemption II

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۵۱ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۸۴ ساعت

رد دد ردمپشن ۲، داستانی حماسی از زندگی در سرزمین‌های آمریکا است. در واقع رد دد ۲ به خاطر داستان بسیار زیبای و گیم پلی داستانی‌اش شناخته می‌شود. رد دد ۲ بازی‌ای است که شایستگی تمام نظرات مثبت و تحسین‌هایی را که گرفته است، دارد. رد دد ۲، داستان آرتور مورگان را به تصویر می‌کشد؛ سرباز کهنه‌کار سابق که به عنوان یک یاغی عضو گروه Van Der Linde می‌شود. رد دد ۲ علاوه بر داستان جذاب، جلوه‌های بصری فوق‌العاده زیبایی را دارد که شما را محو خودشان می‌کنند.

بازی Red Dead Redemption II

داستان اصلی RDR2 بازیکن را به یک سفر طولانی و تکان‌دهنده می‌برد؛ سفری پر از خیانت،‌ رشد شخصیت‌ها و تراژی‌های مختلف؛ سفری که می‌تواند اشک را از چشمانتان جاری کند. خط داستانی آرتور زمان نسبتا زیادی طول می‌کشد تا به پایان برسد اما هر ثانیه‌اش ارزش خواهد داشت. همچنین ۵۰ ساعتی که برای تمام کردن داستان صرف می‌کنید، تنها یک خراش کوچک روی داستان کامل بازی است و باید نزدیک به ۲۰۰ ساعت در بازی بگذرانید تا تمام جنبه‌های آن را درک کنید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۵۲ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۷۳ ساعت

ویچر ۳ یکی از بهترین RPGهای دنیای بازی‌ها است که علاوه بر یک داستان اصلی طولانی و بسیار زیبا، به شما امکان بازی کردن داستان‌های فرعی و چالش‌های مختلفی را می‌دهد. شما در این بازی نقش جرالد را برعهده می‌گیرید، جنگ‌جویی که به دنبال دختر خودش سیری، جهان را زیر و رو می‌کند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

در دنیای بازی نه تنها با انسان‌ها، بلکه با هیولاهای مختلف نیز مواجه خواهید شد و باید آن‌ها را شکست دهید. شخصیت جرالد دارای قدرت‌های زیادی است که می‌توانید با هر یک از آن‌ها بازی کرده و آن‌ها را ارتقا دهید؛ این قدرت‌ها شامل مبارزه، جادو و سحر می‌شوند. اگر با هر یک از این‌ها بازی کنید و فقط بخواهید داستان اصلی بازی را به پایان برسانید، بیش از ۵۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

با این حال بازی دارای پایان‌های مختلفی است که اگر بخواهید به همه آن‌ها برسید و بازی را ۱۰۰ درصد کامل کنید، بیش از ۱۵۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. همچنین DLCهایی که به بازی اضافه شده‌اند، گیم پلی طولانی‌ می‌کنند و می‌توانند آن را به ۱۷۰ ساعت برسانند.

مدت زمان گیم پلی شما به درجه سختی بازی هم بستگی دارد؛ اگر با سختی زیاد بازی کنید، احتمال این که زمان بیش‌تری مانند ۲۰۰ ساعت نیاز داشته باشید، بسیار بالاست. اگر نسخه Game of the Year بازی را دانلود و نصب کنید، گیم پلی بازی حتی طولانی‌تر هم خواهد شد. تمام کردن داستان اصلی بازی در این نسخه ۵۶ ساعت طول می‌کشد و اگر بخواهید بازی را ۱۰۰ درصد کامل کنید، به حداقل ۱۸۹ ساعت زمان نیاز پیدا خواهید کرد.

بازی Elden Ring

  • زمان تمام کردن داستان اصلی: ۶۰ ساعت
  • زمان تمام کردن کامل بازی: ۱۳۳ ساعت

الدن رینگ جزوه طولانی ترین گیم پلی ها است و به دلیل جهان‌باز بودن، یکی از منحصر به فردترین بازی‌های شرکت FromSoftware است. این شرکت معمولا بازی‌هایی با جهان‌های بزرگ می‌ساخت اما هیچ‌کدام از آن‌ها جهان‌باز نبودند. بسیاری از بازی‌های جهان‌باز پر از فعالیت‌های جانبی هستند و به همین دلیل مدت زمان گیم پلی‌شان بالاتر می‌رود. الدن رینگ کاملا متفاوت است؛ این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در دنیای بازی بگردید، داستان را جلو ببرید و با باس‌های مختلفی رو به رو شوید. در الدن رینگ، اختیار کاملا دست شماست.

بازی Elden Ring

الدن رینگ یک بازی سولزلایک است؛ درواقع می‌توان گفت از سولزلایک‌ترین بازی‌ها است که شما را با باس‌های بسیار قدرت‌مند و شکست‌ناپذیر روبه رو می‌کند. شما باید چند بار مقابل هر باس شکست بخورید و بمیرید تا به گیم پلی او عادت کنید و بتوانید او را شکست دهید.

بازی دارای کلاس‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی مانند سامورایی، زندانی، شوالیه، پیامبر و قهرمان است که هرکدام به نوبه خود، گیم پلی الدن رینگ را تغییر می‌دهند. تمام کردن داستان اصلی ۶۰ ساعت زمان می‌خواهد اما اگر با تمام کلاس‌های مختلف بازی کنید، ممکن است حتی تا ۲۰۰ ساعت هم نیاز باشد. با این حال الدن رینگ به دلیل این که امکان بازی آنلاین را فراهم کرده است و یک بازی جهان‌باز است، می‌تواند شما را تا همیشه سرگرم کند؛ چرا که می‌توانید با دوستانتان ساعت‌ها درگیر کشتن یک باس شوید یا جهان بازی را کاوش کنید.

بازی Assassin’s Creed: Valhalla

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۶۱ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۴۶ ساعت

اساسین کرید والهالا، این فرانچایز را به سرزمین‌های نورس و اسکاندیناوی می‌برد. شما در این بازی نقش یک وایکینگ به نام Eivor را ایفا می‌کنید و می‌توانید شخصیت مذکر یا مونثی به انتخاب خودتان داشته باشید. والهالا از منظر مدت زمان گیم پلی، از Assassin’s Creed Odyssey هم فراتر می‌رود و اگر فقط بخواهید داستان اصلی آن را تمام کنید، به بیش از ۶۰ ساعت نیاز خواهید داشت.

بازی Assassin’s Creed: Valhalla

شما حتی می‌توانید با بازی کردن DLCهایی که به بازی اضافه شدند، زمان گیم پلی را بیش‌تر از پیش کنید. این DLCها شامل Dawn of Ragnarok، The Siege of Paris و Wrath of Druids هستند. یکی از عواملی که مدت زمان گیم پلی بازی را کاهش داده است، امکان جابه‌جایی سریع بین نقاط مختلف در بازی مانند انگلیس، یوتنهایم، وین‌لند و ازگارد است. اگر برای رفتن به هرکدام از این مناطق باید زمان صرف می‌کردید، گیم پلی داستان اصلی بازی به بیش از ۱۰۰ ساعت می‌رسید.

هر یک از این مناطق دارای ماموریت‌های اصلی و فرعی مختلفی هستند و گسترش‌های زیادی در طول بازی پیدا می‌کنند. شما می‌توانید ماموریت‌های مختلفی را تکمیل کنید تا کاراکترتان را ارتقا داده و اعتبارتان بین وایکینگ‌ها را بیش‌تر کنید. در نهایت تمام ماموریت‌هایی که بازی بر عهده‌تان می‌گذارد، می‌توانند تا نزدیک به ۱۵۰ ساعت از زمانتان را به خودشان اختصاص دهند.

بازی My Time at Portia

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۶۹ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۳۶ ساعت

شما در این بازی به شهر طلسم‌شده پورشا برمی‌گردید و باید مغازه پدرتان در این شهر را بازسازی کنید. هدف شما بازگرداندن شکوه سابق مغازه پدرتان است و در کنار آن، باید برای زندگی خودتان کشاورزی کنید، حیوانات مختلفی پرورش دهید و با ساکنین این شهر آشنا شوید تا بتوانید به زندگی آرام خودتان ادامه دهید. شما با بازی کردن رازهای این شهر را نیز برملا می‌کنید؛ رازهایی که توسط پیرترین اهالی هم فراموش شده بود.

بازی My Time at Portia

بازی زمان من در پورشا محتوای بسیار زیادی به شما ارائه می‌دهد؛ حتی در داستان اصلی هم بازی زمان زیادی برای به پایان رسیدن می‌خواهد. اگر بخواهید تمام رازها را برملا کنید و تمام جنبه‌های بازی را بیابید، بیش از ۱۳۰ ساعت باید زمان صرف کنید. سیستم بازی به گونه‌ای است که می‌توانید همیشه آن را بازی کنید و این ۱۳۶ ساعت تنها یک زمان ابتدایی به شمار می‌رود.

بازی Monster Hunter 4 Ultimate

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۷۷ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۳۹۴ ساعت

سری بازی‌های مانستر هانتر یا همان شکارچی هیولا، همیشه از طولانی‌ترین بازی‌ها بوده‌اند. این بازی‌ها که شما را در مسیر شکار هیولاهای مختلف در سرزمین بازی قرار می‌دهند، می‌توانند گاهی اوقات تا چند صد ساعت از زمانتان را صرف خودشان کنند. نسخه اصلی این بازی تنها در ژاپن منتشر شد اما نسخه Ultimate آن چند ماه بعد برای بقیه کشورها نیز در دسترس قرار گرفت.

Monster Hunter 4 Ultimate

همان‌طور که اسم بازی نشان می‌دهد؛ شما در بازی باید با هیولاهای بسیار بزرگ مبارزه کنید.  با این حال تنها هدف بازی این نیست؛ شما می‌توانید محیط بی‌نظیر و بسیار دقیق بازی را جست‌وجو کنید، منابع مختلفی به دست آورید و در عین حال هیولای بعدی‌تان را برای شکار دنبال کنید.

تمام مواردی که گفته شد، گیم پلی بازی را طولانی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. به همین دلیل است که تمام کردن فقط داستان اصلی بازی، می‌تواند تا ۸۰ ساعت طول بکشد؛ تازه اگر سختی زیاد شکست دادن برخی از هیولاها و مردن پی‌درپی‌تان را حساب نکنیم. اگر بخواهید بازی را ۱۰۰ درصد کامل کنید؛ یعنی تمام هیولاها را بکشید، رازهای سرزمین بازی را کشف کنید، تمام آیتم‌ها را به دست آورید و خط‌های داستانی مختلف بازی را به پایان برسانید، به نزدیک ۴۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

بازی Valheim

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۷۷ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۴۲ ساعت

بازی‌های سندباکس ژانر بقا معمولا پایان مشخصی ندارند و به همین دلیل نمی‌توان مدت زمان مشخصی برای آن‌ها در نظر گرفت. در این بازی‌ها فقط مهم است تا جایی که می‌توانید در جهان بسیار گسترده بازی، زنده بمانید. با این حال بازی والهایم این قانون را می‌شکند و از سنت‌ها پیروی نمی‌کند. در این بازی‌ها شما می‌توانید هرچه‌قدر که بخواهید داخل بازی بمانید؛ والهایم نیز همین‌گونه است اما یک داستان اصلی دارد که فقط تمام کردن آن، نزدیک به ۸۰ ساعت زمان می‌خواهد. در این سبک از بازی های طولانی کاملا حواس خود را به بازی دهید تا لذت برد تا تجربه کنید.

بازی Valheim

در والهایم شما یک وایکینگ هستید که آرزوی ورود به والهالا را دارید و می‌خواهید با کشتن ۶ باس اصلی سرزمین، شایستگی خودتان را برای ورود به والهالا ثابت کنید. اگر طرفدار اسطوره‌های نورس باشید، می‌دانید که ورود به والها چه ارزش بزرگی است.

با این که کلا ۶ باس اصلی در بازی وجود دارد، اما شما بدون حتی یک سلاح بازی را شروع می‌کنید و باید تمام تجهیزات خودتان را در طول بازی به دست آورید. همچنین جهان بازی بسیار گسترده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر کند. به همین دلیل است که اگر بخواهید بازی را ۱۰۰ درصد کنید، به حدود ۱۵۰ ساعت نیاز خواهید داشت. شما در این بازی از صفر شروع می‌کنید و باید با جمع کردن تجهیزات مختلف و پیدا کردن باس‌های اصلی، آن‌ها را شکست دهید. داستان این بازی را در مقاله والهایم 500،000 بازیکن هم‌ زمان و چهار رکورد دیگر را پشت سر می‌گذارد! در ایران موحو بخوانید.

بازی Gran Turismo 4

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۷۸ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۲۶۵ ساعت

تقریبا تمام بازی‌های ماشین‌سواری، داستان مشخصی ندارند و به همین دلیل گیم‌پلی‌شان به پایان نمی‌رسد. اکثر بازی‌های ماشین‌سواری را می‌توانید همیشه بازی کرده و در مسابقات مختلف آن شرکت کنید. با این حال گرن توریسمو ۴، این‌گونه نیست. این بازی برخلاف اکثر بازی‌های ماشین‌سواری، دارای یک داستان است و در پایان بازی، به یک نتیجه واقعی می‌رسد.

بازی Gran Turismo 4

شما اگر بتوانید در بازی قهرمان جام جهانی Gran Turismo شوید، بازی را تمام کرده‌اید؛ با این حال این اتفاق به همین سادگی رخ نمی‌دهد و تنها برای رسیدن به آن باید حدود ۷۸ ساعت زمان صرف کنید. برای این که این مسابقات جهانی را باز کنید، باید در تمام مسابقات مبتدی و حرفه‌ای قبل از آن در بازی، پیروز و قهرمان شوید. به همین دلیل تمام کردن داستان اصلی بازی، نزدیک به ۸۰ ساعت طول می‌کشد.

این بازی از فیزیک دنیای واقعی و موتورهای بازی‌سازی استفاده می‌کند تا یک شبیه‌ساز رانندگی حرفه‌ای در پیست‌های مسابقه باشد. برای این که بتوانید بازی را ۱۰۰ درصد کنید، باید بیش از ۷۰۰ ماشین بازی را آنلاک کرده و در بیش از ۱۰۰ مسابقه شرکت کنید. اگر یک ماشین‌باز حرفه‌ای و مشتاق نباشید، احتمال این که بیش از ۲۰۰ ساعت را روی این بازی صرف کنید، پایین است.

بازی Monster Hunter Generations Ultimate

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۷۸ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۸۲۶ ساعت

اگر به دنبال یک بازی با جهانی بسیار بزرگ هستید و می‌خواهید صدها ساعت را صرف کامل کردن آن کنید، بهترین انتخابتان Monster Hunter Generations خواهد بود. این بازی به نوعی یک اسپین‌آف برای عناوین اصلی این فرانچایز به شمار می‌رود اما اسپین‌آف بودن آن باعث کاهش کیفیت بازی نشده است. همچنین این بازی محتوای منحصر به فردی دارد و هیولاهایی با مکانیزم کاملا یونیک در مقابلتان قرار می‌دهد.

بازی Monster Hunter Generations Ultimate

برای این که بتوانید داستان اصلی بازی و ماموریت‌های خط داستان اصلی را تکمیل کنید، همانند سری‌های دیگر فرانچایز باید حدود ۸۰ ساعت زمان صرف کنید. با این حال اگر از بازیکنانی هستید که حتما باید تمام بازی‌ها را ۱۰۰ درصد کنند، این بازی یک چالش واقعی برایتان خواهد بود. شما به بیش از ۸۰۰ ساعت نیاز دارید تا بتوانید تمام آیتم‌های مختلف در بازی را به دست آورید، هیولاهای مخفی را پیدا کرده و بکشید و تمام رازهای جهان بازی را برملا کنید.

بازی SnowRunner

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۹۰ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۲۱۴ ساعت

شما در اسنو رانر، راننده ماشین سنگین و آفرود هستید که باید از میان مناطق صعب‌العبور و آب و هواهای خطرناک عبور کنید و بسته‌های مختلف را به صاحبانشان برسانید. با این حال مقصد مرسوله‌ها و نوع آن‌ها، در اختیار شما نیست و قراردادهای مختلفی بسته‌اید که باید به آن‌ها پایبند باشید.

بازی SnowRunner

این قراردادها، داستان و ماموریت‌های اصلی بازی را تشکیل می‌دهند و هرکدام درجه سختی متفاوتی دارند. برای این که تمام این قراردادها را به پایان برسانید، به حدود ۹۰ ساعت گیم پلی نیاز خواهید داشت. با این که اسنو رانر یک بازی ماشین‌سواری محسوب می‌شود اما بازی مسابقه‌ای نیست و کاملا حالتی ماجراجویانه دارد.

شما در این بازی می‌توانید ماشین‌های بیش از ۴۰ شرکت ماشین‌سازی مانند فورد و شورلت را برانید. همچنین مکان‌های مختلفی در بازی وجود دارد؛ مانند کوهستان‌های صعب‌العبور برفی یا بیابان‌های بسیار گرم به همراه طوفان‌های شن. جهان بازی با یکی از پیشرفته‌ترین شبیه‌سازها ساخته شده است و به همین دلیل فیزیک بازی کاملا مطابق با واقعیت است. شما در بازی می‌توانید برند خودتان را گسترش دهید و قراردادهای بهتر با پول بیش‌تری را ببندید؛ با این حال انجام آن‌ها سخت‌تر هم خواهد بود.

بازی Persona 5

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۹۸ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۷۳ ساعت

پرسونا ۵ گیم پلی‌ای بسیاری طولانی دارد اما با این حال یک بازی جهان‌باز نیست. بازی تمرکز زیادی روی خط داستانی گذاشته است و به همین دلیل تنها تمام کردن داستان اصلی آن نزدیک به ۱۰۰ ساعت طول می‌کشد. شما در پرسونا ۵ در نقش پسر نوجوانی به نام جوکر ظاهر می‌شود که به دلیل اتهام حمله کردن به یک مرد، مجبور است در یک مدرسه دیگر ثبت نام کند.

بازی Persona 5

پرسونا ۵ بازی کندی است که استایل انیمه‌ای دارد و شما را با شخصیت‌های مختلف و یونیک آشنا می‌کند. این بازی زمان زیادی روی داستان و شخصیت‌پردازی صرف می‌کند؛ به همین دلیل است که ممکن است بیش از ۱۰۰ ساعت روی داستان اصلی بازی صرف کنید. پرسونا ۵ از بهترین بازی‌ها در زمینه شخصیت‌پردازی است؛ با این که استایل انیمه‌ای دارد و ممکن است به همین دلیل بسیاری از بازیکنان سمت آن نروند.

با این که شما می‌توانید کات‌سین‌های داخل بازی را رد کنید و برخی از ماموریت‌های فرعی را انجام ندهید، پرسونا ۵ باز هم زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. هرچند می‌توان گفت این بازی قطعا ارزش زمانی را که روی آن می‌گذارید، دارد و با تجربه خوبی که برایتان می‌سازد، این زمان را جبران می‌کند. بازیکنانی حتما باید پرسونا ۵ را بازی کنند که طرفدار انیمه هستند و به بازی‌هایی که تمرکزشان روی داستان اصلی است، علاقه زیادی دارند. جالب این است که در بازی پرسونا ۵ صدای اصلی سری را میتوانید فعال کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و فعال کردن این قسمت از بازی به مقاله صدای اصلی سیری در پرسونا 5 ظاهر می شود مراجعه کنید.

 

بازی Library of Ruina

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی بازی: ۱۱۸ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۱۶۶ ساعت

بازی کتاب‌خانه روینا از جهات مختلفی یک بازی منحصر به فرد به شمار می‌رود. شما در این بازی مدیریت یک کتاب‌خانه را برعهده دارید اما به جای امانت دادن کتاب و مرتب کردن قفسه‌هایتان، شما مهمانان کتاب‌خانه را به چالش و مبارزه دعوت می‌کنید.

بازی Library of Ruina

کنترل کتاب‌دارهای کتاب‌خانه برعهده شما است که در مسابقات مختلف شرکت خواهند کرد. این مسابقات شامل بازی‌های کارتی، ریختن تاس و استراتژی‌های زیادی می‌شوند. مسابقات زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید و مشتریان بسیار زیادی هم هستند که باید آن‌ها را شکست دهید. همچنین کات‌سین‌های داستانی نسبتا طولانی در بازی وجود دارند که امکان رد کردنشان نیز فراهم نیست، به همین دلیل تمام کردن داستان اصلی بازی، نزدیک به ۱۲۰ ساعت زمان می‌برد.

علاوه بر این که با مشتریان خودتان باید مسابقه دهید، کتاب‌دارها نیز ممکن است برعلیه‌تان شورش کنند که باید آن‌ها را نیز کنترل کنید. مشتریانی که شکست می‌دهید، تبدیل به کتاب‌هایی برای کتاب‌خانه‌ شما می‌شوند و درنتیجه کتاب‌خانه‌تان گسترش پیدا می‌کند. هدف شما در بازی این است که به بی‌نظیرترین کتاب دست پیدا کنید؛ کتاب واحد و کتاب اصلی که کتاب‌خانه‌تان را تکمیل خواهد کرد.

بازی Elite: Dangerous

  • مدت زمان تمام کردن داستان اصلی: ۱۰۹ ساعت
  • مدت زمان کامل کردن بازی: ۶۳۰ ساعت

یکی از استثنائی‌ترین بازی‌های مربوط به فضا،‌ که شبیه‌سازی خلبانی یک فضاپیما را به تصویر می‌کشد. در بازی الیت شما کنترل یک فضاپیما را برعهده می‌گیرید که در طول کهکشان راه شیری سفر می‌کند. آیا به نظرتان بازی‌های دیگر در مقابل جهان این بازی، جهان‌باز به شمار می‌روند؟ این بازی جهان‌باز دارای ستاره‌ها، سیاره‌ها و منظومه‌های بی‌اندازه‌ای است که بازیکنان می‌توانند به تک به تک آن‌ها سفر کنند.

بازی Elite: Dangerous

اگر بخواهید فقط داستان اصلی بازی را تمام کنید، به بیش از ۱۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت؛ اگر بخواهید تمام ماموریت‌های اصلی بازی را به پایان برسانید، این زمان به بیش از ۲۰۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند و اگر بخواهید تمام جهان بازی را یک بار کاوش کنید و هر آیتمی را به دست آورید، به حداقل ۶۰۰ ساعت نیاز پیدا خواهید کرد. الیت گیمی است که می‌توانید به میزان بی‌نهایتی شما را سرگرم کند.

نه تنها جهان بازی بی‌نهایت بزرگ است و محتوای بسیار زیادی در آن قرار گرفته است، سازندگان به طور مکرر آپدیت‌هایی را برای بازی منتشر می‌کنند که شامل محتواهای جدید هستند. حتی هسته اصلی گیم‌ پلی بازی هم با این آپدیت‌ها به روز رسانی می‌شود تا الیت را تبدیل به یکی از طولانی ترین گیم پلی بازی ها در تاریخ کند.

 

بازی Minecraft

  • مدت زمان تمام کردن بازی: ۶۹ الی ۲۷۲ ساعت

قطعا نام ماین کرفت را شنیده‌اید یا احتمالا یکی از طرفداران اصلی آن هستید، ماین کرفت نهایت تجربه یک بازی سندباکس و ژانر بقا است. ماین کرفت را می‌توان گیمی دانست که آزادی کامل به شما می‌دهد تا هر کاری که دلتان می‌خواهد، در دنیای بازی انجام دهید. این روزها بازیکنان ماین کرفت را بدون در نظر گرفتن یک پایان خاص بازی می‌کنند و فقط رشد محیط بازی و بقا در آن است که اهمیت دارد.

بازی Minecraft

ماین کرفت را نمی‌توان شامل یک داستان اصلی و یک مسیر استاندارد دانست که با رسیدن به یک نقطه، بتوانید بازی را تمام کنید. با این حال رسیدن به Ender Dragon و شکست دادن آن در حالت Survival، به نوعی پایان بازی محسوب می‌شود؛ چرا که قوی‌ترین دشمن در بازی را شکست داده‌اید. در نتیجه می‌توان این موضوع را پایانی برای داستان بازی در نظر گرفت اما به هیچ عنوان فکر نکنید که ماین کرفت پس از آن تمام می‌شود.

ماین کرفت از بازی‌هایی است که می‌توانید پس از گذشت چند سال دوباره بازی آن را شروع کنید؛ چه بخواهید با دوستانتان بازی کنید یا خلاقیت خودتان را نمایش دهید. ماین کرفت یک بازی جاودان محسوب می‌شود؛ گیمی که می‌توانید همیشه آن را بازی کنید و از آن لذت ببرید. تنها محدودیتتان در ماین کرفت، خلاقیت خودتان است؛‌ تا جایی که خلاقیت و نوآوری‌تان اجازه می‌دهد، می‌توانید از ماین کرفت لذت ببرید. اگه این بازی برای شما جذاب بود میتوانید مقاله معرفی بازی ماین کرافت در بلاگ ایران موجو را بخوانید.

طولانی‌ترین گیم پلی شما برای کدام بازی بوده است؟

ما در این مقاله ۲۰ تا از طولانی ترین گیم پلی بازی ها را معرفی کردیم؛ بازی‌هایی در ژانرهای مختلف که گاهی حتی جهان‌باز هم نیستند و فقط داستانی بسیار طولانی دارند. بازی‌هایی معرفی کردیم که اگر بخواهید آن‌ها را ۱۰۰ کامل کنید، باید نزدیک به ۱۰۰۰ ساعت زمان بگذارید. با این حال قطعا بازی‌هایی با گیم پلی طولانی دیگری هم وجود دارند که در این لیست نوشته نشده‌اند؛ شما می‌توانید این بازی‌ها را به ما معرفی کنید.

در بخش نظرات بنویسید که طولانی‌ترین تجربه گیم پلی‌تان برای کدام بازی بوده است؟ نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا مقالات بهتری را برایتان آماده کنیم.

 

همچنین ما در مجله بازی و تکنولوژی ایموجو مقاله ای با عنوان  طولانی‌ترین بازی‌های ویدیویی که تمام نمی‌شوند  را آماده کرده ایم که آشنایی با این بازی ها نیز شاید برای شما جذاب باشد.

سوالات متداول

طولانی‌ترین بازی داستانی کدام است؟

اگر به دنبال یک بازی هستید که داستانی طولانی داشته باشد، پیشنهاد ما Persona 5 در سبک نقش‌آفرینی، Elite: Dangerous در سبک ماجراجویی و علمی‌تخیلی و بازی Library of Ruina در سبک استراتژی است.

بهترین بازی با گیم پلی طولانی چیست؟

بازی‌های Red Dead Redemption II و Elden Ring را می‌توان از بهترین بازی‌های با طولانی ترین گیم پلی ها دانست.

آیا بازی وجود دارد که هیچ‌وقت تمام نشود؟

ماین کرفت از بازی‌هایی است که می‌توانید برای همیشه بازی کنید و پایان خاصی برای این بازی وجود ندارد.

[ad_2]
منبع iranmojo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =