سه‌شنبه , می 21 2024

معرفی فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

[ad_1]

فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ یک اثر آمریکایی جدید است که در ماه فوریه توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم Your Place or Mine 2023 همراه ما بمانید.

فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ اثری جدید به کارگردانی آلین بروش مک‌کنا (Aline Brosh McKenna) است. همچنین فیلمنامه این اثر نیز به قلم خانم مک‌کنا در اولین تجربه کارگردانی خود نوشته‌ شده است. تهیه‌کنندگی فیلم را نیز آلین بروش با همکاری ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و جیسون بیتمن (Jason Bateman) بر عهده داشته‌اند. این فیلم همچنین محصولی مشترک از شرکت Aggregrate Films، شرکت Lean Machine و Hello Sunshine است. ژانر فیلم Your Place or Mine 2023 کمدی و رمنس است و در آن بازیگران شناخته شده‌ای چون ریس ویترسپون و اشتون کوچر (Ashton Kutcher) به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ حدود 110 دقیقه است. تاریخ اکران فیلم جای تو یا جای من 2023، 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401) بود که در شبکه نتفلیکس منتشر شد. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم جای تو یا جای من می‌پردازیم و این فیلم را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین فیلم های عاشقانه 2023 نیز به این مطلب مراجعه کنید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سینمایی جای تو یا جای من ۲۰۲۳

در خلاصه داستان فیلم جای تو یا جای من 2023 آمده که این فیلم سینمایی درباره دو دوست صمیمی به نام‌های دبی و پیتر است که تصمیم می‌گیرند برای یک هفته خانه‌هایشان را عوض کنند تا دبی بتواند به دنبال رویای دست نیافتنی خود برود و پیتر داوطلب می‌شود تا از پسر نوجوان او نگهداری کند.

بازیگران فیلم سینمایی جای تو یا جای من ۲۰۲۳

در می 2020 با معرفی فیلم Your Place or Mine 2023 شبکه نتفلیکس اعلام کرد که ریس ویترسپون نیز در آن بازی می‌کند و فیلم توسط آلین بروش مک‌کنا در اولین تجربه کارگردانی فیلم بلندش نوشته و کارگردانی شده است. در آگوست 2021 نیز اشتون کوچر به بازیگران پیوست. در اکتبر 2021 اعلام شد که جسی ویلیامز (Jesse Williams)، تیگ نوتارو (Tig Notaro)، زوئی چائو (Zoe Chao)، استیو زان (Steve Zahn) و وسلی کیمل (Wesley Kimmel) به بازیگران این فیلم عاشقانه خارجی اضافه شده‌اند. فیلمبرداری اصلی از اکتبر 2021 آغاز شد. فیلمبرداری در خیابان مونتاگ در بروکلین انجام شده است. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه ‌‌های فیلم Your Place or Mine 2023 را بررسی می‌کنیم.

ریس ویترسپون در نقش دبی دان

بازیگران فیلم سینمایی فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳

لورا جین ریس ویترسپون بازیگر آمریکایی متولد 22 مارس 1976 برابر با 2 فروردین 1355 است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان است و جوایز مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، یک جایزه امی و دو جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. همچنین مجله تایم در سال های 2006 و 2015 ویترسپون را یکی از صد فرد تاثیرگذار جهان معرفی کرد.

از دیگر آثار او می‌توان به بازی در فیلم درام و ماجراجویی Wild در نقش شریل استرید محصول سال 2014 و سریال تلویزیونی درام Big Little Lies محصول سال‌های 2017 تا 2019، سریال تلویزیونی درام The Morning Show محصول سال 2019 تا کنون، سریال تلویزیونی درام Little Fires Evertwhere محصول سال 2020 و تهیه‌کنندگی فیلم روانشناختی و هیجان انگیز Gone Girl محصول سال 2014 و فیلم درام و رمزآلود Where the Crawdads Sing محصول سال 2022 اشاره کرد.

اشتون کوچر در نقش پیتر کلمن

هنرپیشه های فیلم Your Place or Mine 2023

کریستوفر اشتون کوچر بازیگر، تهیه‌کننده، کارآفرین و مدل سابق آمریکایی متولد 7 فوریه 1978 برابر با 18 بهمن 1356 است. او جوایز مختلفی از جمله جایزه انتخاب مردم و نامزدی دو جایزه هنرمند جوان، یک جایزه انجمن بازیگران نمایشگر و یک جایزه فیلم برگزیده منتقدان را دریافت کرده است.

فیلم کمدی رمنس New Year’s Eve محصول سال 2011، فیلم زندگینامه‌ای و درام Jobs محصول سال 2013، فیلم درام و کمدی Annie محصول سال 2014، فیلم درام زندگینامه‌ای The Man Who Saved the World محصول سال 2014 و فیلم کمدی سیاه Vengeance محصول سال 2022 از دیگر آثار اشتون کوچر به شمار می‌آیند.

جسی ویلیامز در نقش تئو مارتین

تریلر فیلم Your Place or Mine 2023

جسی وسلی ویلیامز بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و فعال آمریکایی متولد 5 آگوست 1981 برابر با 14 مرداد 1360 است. او در سریال پزشکی Grey’s Anatomy محصول سال‌های 2009 تا 2022 نقش دکتر جکسون را بازی کرد و در فیلم‌هایی مانند Cabin in the Woods محصول سال 2012 و Butler محصول سال 2013 به ایفای نقش پرداخت. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم کوتاه برنده جایزه اسکار و نامزد جایزه تونی برای بهترین فیلم سال شد.

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم درام ورزشی Snake & Mongoose محصول سال 2013، فیلم جنایی و هیجان انگیز Money محصول سال 2016، فیلم Random Acts of Violence محصول سال 2019 و فیلم ابرقهرمانی و کمدی Secret Headquarters محصول سال 2022.

سایر بازیگران فیلم Your Place or Mine 2023 عبارتند از :

  • زوئی چائو در نقش مینکا
  • وسلی کیمل در نقش جک
  • تیگ نوتارو در نقش آلیشا
  • استیو زان در نقش ذِن
  • ریچل بلوم (Rachel Bloom) در نقش اسکارلت
  • گریفین متیوز (Griffin Matthews) در نقش پروفسور گلدن
  • ولا لاول (Vella Lovell) در نقش بکا
  • شیری اپلبی (Shiri Appleby) در نقش ونسا

نقد و نمرات فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳

نقد فیلم سینمایی جای تو یا جای من

فیلم Your Place or Mine 2023 پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات فیلم جای تو یا جای من بدین شرح است: در سایت راتن تومیتوز 94 منتقد این فیلم را مورد بررسی قرار دادند و 32 درصد از نظرات این منتقدین مثبت ارزیابی شده است. کاربران IMDb امتیاز 5.6 از 10 را به این فیلم دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 70 درصدی از این اثر داشتند. در متاکریتیک نیز برای فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳، 26 نظر با میانگین نمره 49 از 100 ثبت شده است. 8 مورد از این نظرات مثبت، 13 مورد متوسط و 5 مورد نیز منفی بودند. در ادامه نگاهی به چند نقد فیلم سینمایی جای تو یا جای من خواهیم داشت. در این مطلب نیز می توانید با بهترین فیلم های 2023 آشنا شوید.

The Playlist / ماریا ای. گیتس: 83

اولین کارگردانی بروش مک‌کنا، هم سرزنده و هم عمیقا احساسی است و می‌تواند یک رهبر در رُنسانس فیلم های کمدی رمنس باشد که به شدت به آن نیاز داریم.

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 75

فیلم Your Place or Mine 2023 همزمان احساسی قدیمی و جدید به شما می‌دهد. این فیلم یک کمدی رمنس قدیمی است که تقریبا زیبایی فیلم به طور کامل به جذابیت بازیگران اصلی آن یعنی ریس ویترسپون و اشتون کوچر بستگی دارد، با این حال روش جدیدی برای ارائه داستان خود دارد و سرگرم کننده است.

The Hollywood Reporter / لوویا گیارکی: 70

هدف فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ جلب رضایت بیننده است و به بازگشت مجدد ژانر کمدی رمنس کمک می‌کند.

Reel Views / جیمز براردینلی: 63

بازیگران ممکن است ارتباط کاملی نداشته باشند اما مثل همیشه دوست داشتنی هستند و گذراندن 110 دقیقه با آن‌ها کار دشواری نیست. البته رمنس و تنش داستان می‌توانست بهتر نشان داده شود و پایان آن عجولانه نباشد.

Rolling Stone / کی. آستین کالینز: 60

اگر لایه های اضافی را که در حاشیه فیلم جمع شده اند کنار بگذارید، به نوعی تنش غیرواقعی بین شخصیت ها دست پیدا می کنید که فقط ژانرهای کمدی رمنس، که ژانری تقریبا رو به مرگ است، می‌توانند این موضوع را ارائه دهند. موضوعی که برای عشق رمانتیک و اساطیری ساخته شده است، حتی اگر در واقعیت وجود نداشته باشد.

Los Angeles Times / نوئل موری: 60

چیزی که فیلم را جذاب می کند، مهارت مک‌کنا در پیدا کردن چیزهای واقعی و قابل درک در میان شخصیت‌های فیلم است. مثل شخصیت یک مادر بیش از حد محافظه کار و منظم و شخصیت یک مرد باحال و خفن که با راهنمایی مردم در چگونه موفق شدن، کسب درآمد می کند.

Indie Wire / کیت اربلند: 58

بروش مک‌کنا چهارچوب کاری خود را می‌شناسد و وقتی ویترسپون و کوچر را در یک فیلم کمدی رومنس کنار یکدیگر قرار می‌دهد، به ما یادآوری می‌کند که چرا این ژانر فیلم ها خوب، راحت و صمیمی و اجتناب ناپذیرند هستند.

PASTE / آرورا آمیدان: 57

بیشتر از هر چیزی، فیلم Your Place or Mine 2023 احتمالا باعث شود آرزو کنید که در روز ولنتاین در عوض این فیلم، یک فیلم قدیمی از ویترسپون یا کوچر را تماشا می‌کردید.

CNN / برایان لوری: 45

فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ احتمالا برای نتفلیکس خوب عمل خواهد کرد ولی در مجموعه‌ فیلم‌های کمدی رمنس مخصوص روز ولنتاین قرار نمی‌گیرد چون ویترسپون و کوچر نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

Empire / جان نوجنت: 40

این فیلم از جمله فیلم‌های کمدی رمنسی است که به زودی فراموش می‌شود. با وجود جذابیت آشکار ویترسپون و کوچر در فیلم Your Place or Mine 2023، ارزش تماشا ندارد.

VARIETY / اوون گلیبرمن: 30

فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ یک بی حرمتی به تمام معنا به بیننده است. البته ممکن است این جمله چندان انتقادی به نظر نرسد، چون هیچ تنشی در فیلم وجود ندارد، حتی یک ذره کمدی‌ وجود ندارد، البته به جز تک خط‌های خشک تیگ نوتارو به عنوان بهترین دوستی که نقش نصیحت کردن را دارد.

کلام آخر

دانلود فیلم Your Place or Mine 2023

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی فیلم جای تو یا جای من ۲۰۲۳ پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رمنس ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون ریس ویترسپون و اشتون کوچر بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم Your Place or Mine 2023 را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =