شنبه , می 18 2024

بزرگترین ویژگی های جدید در Counter-Strike 2 – مستر گیمرز

[ad_1]

می دانید بزرگترین ویژگی های جدید در Counter-Strike 2 چه چیزهایی هستند؟

با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا ببینیم کانتر جدید چه چیزهایی با خود خواهد آورد.

 

بزرگترین ویژگی های جدید در Counter-Strike 2

Counter-Strike 2 سر و صدای زیادی را برای یک فرنچایز محبوب به پا کرد.

نسخه فعلی، Counter-Strike: Global Offensive، در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، به این معنی که طرفداران این بازی بیش از ۱۰ سال است که آن را در این سطح بازی می کنند.

حرکت به سمت نسخه ۲ تغییرات کوچک و بزرگ زیادی را به همراه دارد و ما در این مقاله در مورد بزرگترین آنها صحبت خواهیم کرد.

البته بازی به صورت کلی و طوری که انتظار تغییرات اساسی در بازی باشید نیست.

با این حال، اجازه دهید در مورد بزرگترین ویژگی های جدید در Counter-Strike 2 صحبت کنیم.

خرید اشتباه

مشابه روشی که Valorant این کار را انجام می‌دهد، بازیکنان اکنون در زمان توقف هر دور، در صورتی که سلاح یا آیتمی را اشتباه خرید کنند می توانند آن را پس دهند و پول کامل آن را دریافت کنند.

Ads MohiGame 1

سیستم تجهیزات

اکنون می توانید «هر ۵ تپانچه، هر ۵ اسلحه سطح متوسط و هر ۵ رایفل را انتخاب کنید. بازیکنان ۱۵ سلاح را از ۳ دسته انتخاب می‌کنند تا با خود در مسابقات بیاورند.»

موتور بازی

موتور بازی جدید جایگزین موتور منبع اصلی است که CS:GO از زمان شروع خود استفاده کرده است.

منبع ۲ تغییرات بصری و همچنین تنظیم و معرفی فیزیک جدید، صدا و موارد دیگر را به ارمغان می آورد. این همان چیزی است که بازی Counter-Strike 2 را به جای یک به روز رسانی، به یک بازی جدید برای بسیاری تبدیل کرده است.

به روز رسانی نقشه

با CS2، Valve نقشه ها را به سه دسته تقسیم می کند – upgrade, overhaul و touchstone. نقشه ها، چه جدید و چه قدیمی، بسته به اینکه در کدام اردوگاه قرار می گیرند، متفاوت خواهند بود.

نقشه‌های Touchstone آنهایی هستند که تاریخچه‌ای غنی دارند، مانند Dust 2. این نقشه‌ها تغییرات بسیار جزئی را مشاهده می‌کنند، و عمدتاً از نظر قابلیت پخش یکسان باقی می‌مانند، فقط از نظر ظاهری برای زیبایی‌شناسی جدیدی که بازی ارائه می‌کند تنظیم شده‌اند.

دسته overhaul دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. Valve می گوید این نقشه ها به طور کامل در حال بازسازی هستند. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که برخی از این نقشه ها کاملاً متفاوت به نظر برسند و به گونه ای بازی کنند که هرگز تجربه نکرده اند.

و در آخر، دسته upgrade در وسط دو مورد قبلی قرار می گیرد. این نقشه ها بیش از تغییرات جزئی را مشاهده می کنند، اما به طور کامل نیز بازسازی نمی شوند.اما هنوز هم باید آنقدر قابل تشخیص باشند که با بازی در آن  خیلی احساس گم شدن نکنند.

تیک فرعی سرورها

همه کسانی که Counter-Strike بازی کرده‌اند می‌دانند که سیستم رسمی مچمیکنگ ۶۴ تیک یک مشکل بوده است.

این یکی از مهم‌ترین نقاط فروش Riot Games Valorant بود که در زمان راه‌اندازی ۱۲۸ سرور تیک داشت. نرخ تیک تعداد دفعاتی است که سرور اقدامات شما را دریافت می کند. هرچه دفعات بیشتر باشد، حرکت و تیراندازی دقیق تر است.

نرخ تیک بالاتر می تواند به معنای واقعی کلمه نحوه حرکت شما را در یک بازی تغییر دهد. به عنوان مثال، پریدن خرگوش در تیک ۱۲۸ بسیار قابل دسترسی تر از تیک ۶۴ است. برخی از پرش ها به سادگی در سرورهای با نرخ تیک پایین غیر قابل دسترسی هستند.

برای بسیاری از ما، ما فرض می‌کردیم که به‌روزرسانی  ۱۲۸ تیک را به Counter-Strike matchmaking می‌آورد. در عوض، با یک ایده جدید، تیک فرعی مواجه شدیم.

به گفته Valve، این ویژگی جدید به Counter-Strike 2 این امکان را می دهد که «لحظه دقیق شلیک، پریدن یا نگاه کردن را بدانید».

دودهای ریسپانیسو

بعدی یکی از جنبه های تغییر دهنده بازی Counter-Strike 2، دودهای ریسپانسیو است. اکنون، وقتی یک نارنجک دودزا پرتاب می کنید، چیز جدید و منحصر به فردی خواهید دید. به گفته Valve، “نارنجک های دودی اکنون شکل سه بعدی حجمی را ایجاد می کنند که زنده هستند.”

همچنین می‌توانید مشاهده کنید که گلوله‌های خود به داخل دود نفوذ می‌کنند، و تشخیص بازیکنانی که گلوله‌های خود را از طریق آن اسپم می‌کنند، آسان‌تر می‌شود. علاوه بر این، اگر شما یا دشمن از لبه ها شلیک کنید، نه از مرکز، دود را به طور لحظه ای حذف می کند و به طرف مقابل یک خط دید می دهد.

اگر این کافی نیست، می توانید یک نارنجک HE را نیز داخل دود بیندازید و آن را برای مدت کوتاهی دور کنید. این در را برای بسیاری از ضد بازی ها برای اجرای دود و دلیل دیگری برای هدر ندادن نارنجک ها باز می کند.

 

نشانگر بازخورد صوتی تصویری مینی مپ

چیزی که بازیکنان Valorant با آن آشنا هستند، مینی مپ در Counter-Strike 2 اکنون دارای یک حلقه صوتی است. برای کسانی که  نمیدانند معنی آن چیست، اساساً اکنون می توانید ببینید صدایی که تولید می کنید تاچه شعاعی حرکت میکند.

رابط کاربری به روز شده

این مورد آخر ممکن است برای همه مهم نباشد. Counter-Strike 2 رابط کاربری به روز شده ای  دارد . بازیکنان متوجه ظاهر جدیدی برای صفحه انتخاب تیم، جوایز پایان مسابقه، و حتی برخی از پاسخ‌های UI خاص به گرفتن kills خواهند شد. این تغییرات قطعا به بازیکنان کمک می‌کند که بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و برای عملکردشان پاداش بگیرند.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز ” بزرگترین ویژگی های جدید در Counter-Strike 2  ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + بیست =